Hallo, ik heb een paar vraagjes over het spel big mutha truckers hopelijk heeft iemand het spel en kan mij dan ook wat informatie geven (ik wil mijn geld niet weggooien) is het spel mooi (qua graphics) is de gameplay lekker zit er een verhaal in alvast bedankt
Mijn broer heb em gedownload voor de PC. ik raad je aan om Big Mutha Truckers te huren voor een weekendje, want je bent er snel op uitgekeken, het is te makkelijk en de replaywaarde is er niet. Ook vind ik het einde heel nep. Er komt dan geeneens een eindfilmpje met credits.
volgens een vriend van mij is hij wel leuk zelf heb ik hem nog niet gespeeld maar als je nou ff een 2e spel die je leuk lijkt uitzoekt dan koop je eerst bmt en als hij niks is ruil je hem om voor dat spel
Ik heb er alleen nog maar negaieve rewiews over gelezen, en zou het spel als ik jou was dus links laten liggen
liojkt me een slecht spel want je zult een bepaalde baan moeten volgen en geen vrijheid dat lijkt me wel leuk bij zoon game want snel heid zit er ook niet in
ik had hem 1 dag gehuurt en ik heb hem naar een half uur weg gegooit ik vond er geen reet aan echt saai.
De naam alleen al. Welke mother*ucker noemt zijn game nu zo? Alleen al hierdoor zou ik het spel nooit in huis halen. Maarja, wie ben ik...