Hoi mede XBW gebruikers.. hebben jullie er ook zo last van . je wilt een server gaan zoeken moet je kei lang wachten tot dat hij eindelijk een server heeft gevonden en mensen in de server laat . komt hier nog een patch voor of moeten we het hier meedoen ? Groeten Daan
ik heb er meer mensen over gehoord echt iritant me nat setting staat op Open dus daar kan t ook niet aan liggen
Lekkere plagiaat qua naam ! Maar het klopt dat je lastig verbinding kunt krijgen mocht je in eentje gaan 'publicen'. Probeer gewoon met minimaal twee man online te spelen. Naast dat dat veel leuker is, is het ook makkelijker om games te joinen. Ik erger me kapot aan wachten, maar gelukkig is er een oplossing !
Ik heb er ook veel last van en dan vooral het wegvallen van mensen uit de party bij Ground War. Meestal zijn wij met 7 a 8 tegelijk online en het is de laatste dagen bijna onmogelijk om een game in te komen met een volledige party. Terwijl iedereen op Open staat. Zijn er nog meer mensen die hier problemen mee hebben??? Groeten
Niet online kunnen spelen Telkens als ik via xbox live wil spelen vindt de xbox geen games/matches waardoor ik dus niet online kan spelen. Het is steeds zo dat ie aan het zoeken is van 0 t/m 100% en dan weer opnieuw begint. Heeft dit te maken met je NAT?(deze staat bij mij op strict)... Of is dat alleen maar van toepassing als ik tegen een vriend wil spelen? Sorry maar ben nogal een leek op dit gebied. Hoop dat iemand kan vertellen wat er mogelijk aan de hand is..