1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Hmm ik denk dat ik vandaag ''Cold Blooded'' maar eens ga proberen.
    Ik heb een SCAR-H en had er altijd Stopping Power op, maar dat wapen is al zo sterk dat ik misschien beter Cold Blooded kan gebruiken.
     
  2. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan eigenlijk akkoord gaan met wat hij zegt hoor. Ik kom bijna nooit grenade launchers tegen en ben toch al level 42 ofzo ondertussen.
    Misschien is het afhankelijk van de gamemode die je speelt? Ik speel voornamelijk CTF en Team Deatmatch.
     
  3. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kom ik wel in matches waarbij iedereen wel met noobtubes rond loopt. Gek word je ervan dan.... Maar goed, Loop er soms zelf ook mee. Maar dan puur om mijn challenges te halen :+
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zal wel een pixel probleem zijn. Het is trouwens niet zo dat ik maar 1x geprobeerd heb.

    Verder komen de wapens helemaal niet overeen met de wapens in reallife...dus ik snap je statement niet. Barret + silencer? Die zal meteen smelten en juist door de vuurmond die op Barret zit is het wapen zo goed. Deze zorgt dat er bijna geen recoil is. Zou je die veranderen is het wapen waardeloos. Verder silencers op de shotguns.....dan zou je daar iemand mee dood schieten. Dat die zou er bij het eerste schot vanaf vliegen ^^

    Ligt aan welke sniper. Met de WA2000 schiet ik zonder stopping power iemand in 1 schot dood in het torso. Doe ik er een silencer op met ik hem ook vaak 3x raken. Denk dat er een bug in het wapen zit ofzo...

    Verder zat die 10sec respawn er in CoD4 ook gewoon in. Ik zag op de IW forum dat er een petitie is voor HC HQ. Hoop dat die er snel komt. Voor mijn toch wel de leukste mode uit CoD4

    Ik heb net alles unlocked voor de AUG, maar moet zeggen dat ik heel makkelijk kills er maak. Zelfs met coldblooded en silencer.

    Wapens zijn wel wat veranderd na de vorige delen. Claymores zijn een stuk minder sterk en dan krijg je er ook nog een maar 1. Verder ben ik een keer dood gegaan door mijn eigen claymore omdat ik een 3e neer zette en toen de eerste ontplofte >< Shotguns zijn weer een stuk sterker geworden. Noobtubes zijn wat minder sterk geworden heb ik het idee.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  5. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel degelijk online gespeeld :9, ben nu rank 37 dacht ik.
    Het kan idd wel liggen aan welke gamemodes je speelt, ik speel bijvoorbeeld bijna alleen team deathmatch en Headquarters Pro, en ben noobtubers echt nog maar 2 keer tegengekomen in een potje. Denk dus dat het ook veel te maken heeft met wat voor een soort mensen je in een potje zit.
    Voeg me maar toe, kunnen we samen noobtubers afslachten \o/:b:
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word ook kapot gebombardeerd, ik kan er opzich wel tegen. Ik word alleen boos als ik bijna een killstreak heb en dat ik dan gedood word door een random launch :mad:.

    Overigens, zijn die Dual Ranger gasten focking irritant. Werd gister echt 3x gekillt door zo'n fag dat ik uiteindelijk z'n wapenuitrusting pakte en hem de hele tijd ging opjagen :9
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb ook niet zo veel last van Nade launchers. Wel af en toe dat er een paar mensen irritant zitten te doen hoor. Het is wel altijd dat of iedereen die dingen lijkt te gebruiken of helemaal niemand (meestal het laatste).

    Ben nu level 36/36, zoiets en gebruik vooral deze 2 classes:

    Primary:M4A1 met Thermal en FMJ
    Secondary:.44 Magnum met FMJ
    Equipment:Semtex
    Special Nade:Stun 2x
    Perk 1:Bling Pro
    Perk 2:Hardline Pro
    Perk 3:Steady Aim Pro
    Deathstreak:Martyrdom

    Primary:P90 met Quickfire en Akimbo
    Secondary:.44 Magnum met FMJ
    Equipment:Semtex
    Special Nade:Stun 2x
    Perk 1:Bling Pro
    Perk 2:Hardline Pro
    Perk 3:Steady Aim Pro
    Deathstreak:Martyrdom
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  8. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Snd/clanmatch class:

    Primary: M16A4 Red dot
    Secondary: Shotgun
    Equipment:confused:emtex
    Special Nade: 2x Stun
    Perk 1: Scavenger
    Perk 2: Stopping Power Pro
    Perk 3: Ninja Pro
    Deathstreak: Painkiller
     
  9. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een echte texas ranger!! Ze worden echt schijtziek van mij.. Dat doet me goed..:thumbs:
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Primary Weapon: M4A1 met Thermal
    Secondary Weapon: .44 Magnum
    Perk 1: Sleight of Hand
    Perk 2: Stopping Power
    Perk 3: Steady Aim
    Equipment: Semtex
    Deathstreak: Painkiller


    Primary Weapon: AUG Hbar met foregrip en red dot sight ( wordt later thermal verwacht ik ).
    Secondary Weapon: Stinger
    Perk 1: Bling
    Perk 2: Danger Close
    Perk 3: Steady Aim
    Equipment: Semtex
    Deathstreak: Painkiller

    Deze 2 kits gebruik ik voornamelijk
     
  11. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Thermal zal tegenvallen, had hem met ACOG maar het is echt kut om met zoveel recoil te scopen.
     
  12. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar met de foregrip is er haast geen terugslag, tenminste niet dat ik nu ervaar.
     
  13. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Cold blooded is voor pussies. Die niet gezien willen worden op de radar. en die vaak op 1 plek blijven zitten, of iemand van achter besluipen. Een bewijs dat ze 1 tegen 1 gevechten nooit winnen. Lafste met een silencer. <<< dit geld voor Core

    Stopping power heeft tenminste nut, en aangezien je telkens snel moet zijn als de tgenstander een uav heeft, is dit niet voor campers.

    Mijn klasses:

    M16a4, holographic sight
    Striker, grip
    Equipment: Frag
    Special: 2xstun
    Perk 1: sleight of hand pro
    Perk 2: Stopping power pro
    Perk 3: Ninja pro


    Scar, Holographic
    Striker
    Equipment: semtex
    Special: Stun
    perk 1: Scavenger(die vogel perk iig) pro
    Perk 2: Stopping power
    Perk 3: Steady aim.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    :lol: Schei toch eens uit met je gelul elke keer..
     
  15. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn gewoon campers die niet gezien willen worden, en graag buiten het slagveld willen blijven. Das gewoon voor pussies. Ik noem dat soort mensen dikke campers. en dan nog zeiken dat ze door campers neergemaaid worden. <<<< Losers.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zo, laat ik hier ook eens posten. Normaal gesproken ben ik absoluut niet van de multiplayer, dat komt meestal door van die overijverige gasten die zichzelf niet helemaal in de hand hebben als je ze killt. Anyway, ik moet bekennen dat het zeer verslavend is en ook nog best leuk. Ben nu level 21 en het gaat best goed. Sta soms ook boven aan met de meeste kills :)
     
  17. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Of het zijn mensen die het als een aparte class hebben om bijvoorbeeld harriers neer te knallen? Want door de cold blooded perk zien ze niet het rode vierkantje? Je praat echt teveel bull.
     
  18. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Inderdaad!
    @ Koelkast: Laat mensen spelen zoals ze willen spelen!
     
  19. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zitten jullie dan te janken dat je gedood word door campers terwijl je zelf cold blooded hebt. Jullie moeten niet zoveel excuses zoeken omdat je gewoon wat minder bent dan andere in de MW2. 'Ik heb een hekel aan campers, maar ik gebruik wel cold blooded'. Laat me niet lachen.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Mij hoor je alleen klagen over jou.
    Anyway, ik heb zover de hoogste accuracy in mijn FLO-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina