1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Campers vergelijken met cold blooded :emo:
     
  2. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Primary Weapon: TAR-21
    Secondary Weapon: Stinger
    Perk 1: Scavenger Pro
    Perk 2: Stopping Power Pro
    Perk 3: Steady Aim Pro
    Equipment: Semtex
    Attachment: Grenade Launcher/Shotgun/FMJ
    Camo's: Arctic/Urban

    Lekker wapen.
    In perk 1 speel ik soms ook met Scavenger Pro, Bling Pro is niet nodig want die gewone Sights is perfect (geen red dot/holographic sights nodig)
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Blegh.. ga alsjeblieft terug naar je Left 4 dead 2 topic.. een thread is nog grappig, maar als je het overal gaat doen is het voor ons ook niet leuk meer..:x
     
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen wat je met full metal jacket kan?
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    FMJ zorgt ervoor dat je meer schade doet als je iemand schiet die zich achter een muur verschuilt (penetratie doet meer schade...):x
    Er wordt ook gezegd dat het normaal ook meer schade doet, maar met die discussie bemoei ik me niet mee.
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien tips om die AC130's zo snel mogelijk uit de lucht te knallen? Als ik er rockets op schiet worden ze altijd afgeweerd door flares.
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    2x rockets afvuren, express dood gaan, en dan weer schieten ? :eek:
     
  8. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, die krengen hebben dus zo'n 3-4 rockets nodig?
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is wel, sinds de eerste 2 raketten worden afgeweerd door flares. Harriers krijg je volgens mij wel in één keer neer.
     
  10. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is gewoon een tactiek, kan je daar niet tegen dan moet je gewoon beter op letten. ja het is kut als iemand je van achter besluipt, maar hoe vaak doe jijzelf dat, zonder te weten, wel niet.

    maar goed mijn favoclass
    Tar 21 red dot
    ranger akimbo
    scavenger pro
    stopping power pro
    steady aim pro
    Urban

    maar het verschilt per map, en nu net heb ik de ACR en die vind ik ook wel goed.
     
  11. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewon een tactiek? Tuurlijk is t een tactiek, waar zijn die perks anders voor. Ik snap alleen de mensen niet die janken dat ze gekilled worden door campers als ze zelf cold blooded aanhebben(dezelfde "tactiek" als de doorsnee camper). Onderscheid je zelf dan van een camper.

    En wat maakt het uit als je gekilled word. Als je echt alleen om je stats geeft kun de net zo goed elke keer als t slecht gaat, de stekker eruit trekken.

    Ik heb een ratio van 2.79. Terwijl hij lang boven de 3 was. Search and destroy is gewoon een leuk taktisch spel als je met een goei team bent. Maar je hebt meer kans om gekilled te worden omdat mensen niet mej een kip zonder kop rond gaan rennen. Maar het taktisch aanpakken. Fuck de stats. Gekilled worden hoort erbij.

    Speel dan viva piniata, als je toch niet tegen, gekilled worden kunt.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  12. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    maar wat is nou een camper? dat is toch iemand die in een hoekje ligt mensen op te wachten en af te maken? een camper is volgens mij niet iemand je van achter besluipt.

    maar dan nog het valt toch wel mee met campers in MW2, tenminste das mijn mening:x
     
  13. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een argument waarom Cold blooded laf is. Maar hun gaan zitten jammeren omdat ze gekilled worden door een camper terwijl ze zelf een doorsnee camper taktiek beheren(Perk 2, cold blood)

    Dat is mijn punt.......
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    @Koelkast: Ben je in de pubertijd beland? Mijn broertje namelijk ook en die begint ook maar overal tegenaan te schoppen.

    Ik gebruik zelf ook redelijk graag cold-blooded icm met M4A1 met silencer. Maar met deze combinatie loop ik echt niet te campen, is veel te saai voor mij. Het is gewoon een briljante perk, omdat je met zoveel dingen niet meer opgemerkt wordt.

    Stopping Power heeft trouwens maar weinig nut. Of in ieder geval veel minder dan in Call Of Duty 4. Ik maak net zo makkelijk kills zonder Stopping Power.
     
  15. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik vind jou een dikke loser omdat je stopping power nodig hebt. Ik kan gewoon mikken (headshots) en heb die stopping power niet nodig.

    Cold blooded is een zalige perk. Ik vind het zalig om ongemerkt te kunnen rondlopen.
    Ik speel met silencer, HBS, Cold Blooded Pro en Ninja Pro, super!
     
  16. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Die Heartbeat Sensor, ik kan er gewoon niet mee omgaan. Als ik hem op een wapen zet, loop ik alleen maar continu naar dat schermpje te turen. Betrapte me er pas op dat ik, zonder dat ik het doorhad, al 10 seconden tegen een muur aan liep.

    M16 kan ik ook totaal niet omgaan. Was blij dat ik level 40 was vanwege dat ding, want velen zeggen dat het een geweldig wapen is, maar ik vind het maar niks. Misschien als er iets van Quick Fire (van de Subs) erop zat, dat ik er dan nog wel mee overweg kan. Hoop hem trouwens nog niet echt uitgebreid uitgeprobeerd, alleen nog maar 1 potje op Quarry mee gedaan.
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vooral met deze twee classes:

    M4A1 HBS
    G18

    Scavenger Pro
    Stopping Power Pro
    Ninja Pro

    &

    SCAR-H SILENCED
    Stinger

    Scavenger Pro
    Cold Blooded Pro
    Ninja Pro

    Vooral de laatste class vind ik echt heerlijk ; voordat een sniper het doorheeft zit je alweer achter 'm. Mensen met chopper gunner pest ik ook graag met mijn stinger:D
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Koelkast

    Snap eigenlijk ook niet waarom je Cold-Blooded (soort van UAV Jammer) per definitie een campperk noemt. Het is gewoon heerlijk om (zoals Heidroos en WOUW5 ook al zeiden) ongemerkt te kunnen rondlopen en de vijand bijvoorbeeld te flanken zonder dat ze weten dat je er bent.
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik vind die M4 echt keihard zuigen 8) In MW1 kon ik daar echt heel goed mee opschieten met een silencer maar dat schiet alle kanten op.
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    wat een onzinnige post. Cold blooded is juist de perk voor Rushers die snel het gevecht in willen gaan.

    Valt me toch op dat die perk niet eens zo veel gebruikt wordt.


    Heartbeatsensor vind ik ook niet lekker spelen. zit idd alleen maar naar dat schermpje te turen en als der dan iemand opeens voor een raam boven je opduikt zie je t niet eens.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina