Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    [​IMG]

    Tadaa! Altaïr's Outfit! Niet te verwarren met de Altaïr Armor die je krijgt in de game zelf. Deze heb ik gedownload via Uplay.

    Gewoon bij start scherm op Y drukken en dan inloggen met je Ubisoft account. Vervolgens kan je daar dingen downloaden met Upunten die je verdient door het spelen van Ubisoft games. Je kan een premium theme downloaden, 5 nieuwe speciale werpmessen, Altaïr's Outfit en een extra Assassin graf, maar dan van de Auditores.

    Heb zelf die outfit gedownload en die graf van de Auditores. Is wel erg kort maar wel aardig. Krijg je allemaal stukjes verhaal te lezen van de vader van de vader van Ezio en hoe hij een assassin is geworden enzovoorts.

    Game is echt awesome, heb nu dat pistool achtige ding gekregen en loop met een masker rond. _O_
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb ook maar al die 4 dingen 'gekocht' die grafkelder was wel geinig :)

    Die kleding van Altair heb ik snel weer uitgetrokken, vond de mijne toch mooier :D:

    [​IMG]
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dit ziet er wel vetter uit dan het standaard pakje wat je in het begin krijgt. :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, daar loop ik ook mee. Alleen heeft mijn Ezio nog geen baard. :cool:
     
  5. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik een Amerikaanse Xbox! Dan hoef ik dat NEderlandse gejammer tenminste niet aan te zien.

    Maar even snel een vraagje. Heb gehoort dat Ezio een beetje een Softie is. Is dat waar, en is hij ook minder Bas Ass dan Altair? Of verandert dat?
     
  6. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje. Ik had de white edition besteld maar die is iets vertraagd bij de game shop waar ik hem heb besteld dus ik heb tijdelijk een standaard editie meegekregen. Hij zou dan komende week even kijken of de disc die ik geleend had nog in goede staat was ( wat bijna niet anders kan na 1 week gebruik) en anders zou hij de disc uit de white edition omwisselen met de disc die ik geleend heb. Dit omdat hij zich niet kon voorstellen dat de exclusieve content op de disc zou staan maar als code zou worden bijgeleverd. Nou is mijn vraag aan de mensen met de white of black edition. Hoe zit dit met de exclusieve ingame content? downloaden jullie die of hebben jullie een unieke disc?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Code om te downloaden staat op een papiertje die je erbij krijgt.
     
  8. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Je kan je locale gewoon op UK/US zetten, bomt niks of je xbox nou uit Verweggistan of Nederland komt.

    Voor het spelen op UK gezet en dus nog nooit de NL versie gezien, al kan ik me indenken dat ik het spel dan niet eens zou uitspelen. Leap of Faith, wat maken ze daar van? Vertrouwens val? :emo:
     
  10. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Dodensprong

    Het is wel een beetje gaar inderdaad.
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, het doet wel pijn aan je ogen :9
     
  12. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon locale op USA zetten dan heb je er geen last meer van. :)
     
  13. Darth_John

    Darth_John Lord of the Sith

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje hulp nodig.
    Ik ben net uit de Animus gehaald en zit nu in de halucinatie van Altair. Ik moet nu naar een uitkijkpunt klimmen, maar kom niet verder geklommen dan het balkon. Er hangt wel een balk boven met een lampje maar daar kan ik niet op komen.
    Wie helpt me verder?
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Omhoogrennen en dan nog eens op (A) duwen, en je linkerstick richting de balk;)
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik had daar ook effe last van, maar gewoon op de rand gaan zitten bij de lamp en dan simpel alleen maar springen.:)
     
  16. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ben nou weer bij zo´n lastige puzzel.
    Er staat Met hun kracht maaiden ze hun vijanden neer
    welke moet ik kiezen XD ?
     
  17. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    allemaal met een zwaard volgensmij
     
  18. Darth_John

    Darth_John Lord of the Sith

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zit nu op het balkje :)
    Thanks!!
     
  19. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo, uitgespeeld!!!

    Wauw... Wat een step-up van AC1 zeg. De laatste paar sequences werden steeds epischer. Het eerste wat ik deed toen het laatste deel Venetie open ging was de Truth film compleet maken. Die puzzels vond ik sowieso erg tof gedaan, en het filmpje wat je vrijspeelde gaf het verhaal een aardige zwengel.
    Het einde, tja, volgens mij wordt dat een je-haat-het-of-je-vindt-het-tof ding. Ik vond het wel tof, ben erg benieuwd hoe dat verder gaat. Tempels zoeken?

    Het enige wat ik jammer vond was dat je zo weinig van Rome zag...

    Het is dat Uncharted 2 zo verdomde goed was, anders had dit best wel eens mijn GotY kunnen zijn...
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het mag wel in spoilers, mensen willen het zelf ook wel proberen.=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina