Titel: NBA 2K3 Verschenen: 28 maart 2003 Waarom heeft geen enkele winkel in Middelburg het dan? Is ie uberhaupt wel uitgekomen?
Ja, dat snap ik ook niet, net zoals NHL 2K3. Ook al uit maar geen enkele winkel waar ik hem zie liggen, behalve mediamarkt. Hoe komt dit????????????????
Ik vind het absurd. Amerikanen hadden het spel al in augustus 2002. En wij europeanen moeten minstens half jaar wachten, op een sportspel wel te verstaan. Ik vind dat sega hun best moet doen anders raken ze iedereen kwijt en mensen dan gedwongen zijn om easports spellen te kopen. Laten we eerlijk zijn, die spellen komen keurig op tijd. Dus kom op sega doe er wat aan!!!
Nu we het toch over releasedates van basketbalgames hebben Weet iemand ook of NBA Street Volume 2 al uit is, is al gereviewed in de PU en kan de goede release niet vinden op tothegame.com
jah dat wou ik ook wel weten maar et is overgeveer over een maand. misschien nog ietsje langer. www.ea.com daar moet je gaan en dan ea BIG. dan kom je er wel
Ik begrijp er niks van!!!! Bij de dimensionplus online store stond de release paar dagen geleden op 4 april, en nu staat er onbekend.Wat is dat voor een grapje!!!!! Je kan nergens de release van NBA 2k3 vinden, zelfs op de www.sega-europe.com. Ik word er langzamer gek van!!!
Ik begrijp er niks van!!!! Bij de dimensionplus online store stond de release paar dagen geleden op 4 april, en nu staat er onbekend.Wat is dat voor een grapje!!!!! Je kan nergens de release van NBA 2k3 vinden, zelfs op de www.sega-europe.com. Ik word er langzamer gek van!!!
Hij is nu al te koop bij www.dimensionplus.nl voor 57.99 en bij www.gcshop.nl 50,50 Heeft iemand m ook al bij de normale shops gezien ala mediamarkt en freerecord?
Je bedankt voor link he! Hebben wel meer mensen last van hier,zeggen dat je ergens heen moet en dan geen link geven.
Media Markt in Den Haag heeft hem. Heb hem zelf 3 dagen geleden bij Gamcome.nl besteld, denk dat tie er morgen wel is