Hoi hoi,
ik ben vandaag een xbox gaan halen en dus ook de D II -game
En samen met de xbox heb ik er ook nog 2 extra games bij gekregen: Lego Batman (ziet er ook leuk uit hihi ) en Pure, iets met racen met een zelf in elkaar te stken karretje *)
Ik heb al "even" geproefd van D II en ik ben in ieder geval al heel tevreden over de graphics, prachtig, zelfs op de xbox (en mijn 19 inch lcdscherm)!
Bij mij heb ik tot hiertoe nog geen happeringen aan de camerabewegingen, alles gaat heel soepel...
Alvast één vraagske! >> is het de bedoeling als ik een game speel op de xbox dat ik dan altijd deze ook eerst installeer op de harde schijf? (ik heb 120 GB, meer dan genoeg zekers )
Mijn voordelen van het spelen op de xbox:
ik heb nu samen met enkele games ook een dvd-speler en zelfs meer dan dat, want als ik Live ga kan er een hele wereld voor me open gaan!
Voordelen van spelen op pc:
er is meer mogelijk met het maken van "sneltoetsen" voor skills, dat is een nadeel bij de xbox... tenzij ...
... (een bedenking) ik zag in de winkel dat er ook een klein toetsenbordje bestaat! Misschien kan je daar niet alleen mee chatten, maar ook zo extra keys in opslaan???
Het is wel even wennen om met een controller te gamen! Ik heb dat vroeger al eens gedaan (op de pc) ... maar dat was een pc game voor kinderen, eenvoudigere gameplay enzo! (Techomage)
Meer indrukken over D II: ED volgen nog!
Laatst bewerkt: 23 nov 2009