[TK] Rock Pedal met practice pad

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Thommisch, 28 mrt 2009.

1. Thommisch

Thommisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik verkoop mijn Rock Pedal met practice pad voor in gebruik met de Rock Band drums. Dit pedaal valt alleen uit Amerika te halen voor circa 135 euro inclusief verzend- en douanekosten. Dit pedaal biedt een authentieke basspedal ervaring, aangezien het een echt basspedal is, maar dan met een trigger erin om het voor Rock Band te kunnen gebruiken. Om het realisme te vergroten, zit er ook een practicepad bij. Dat is een oefenbassdrum, waar je met een bijgeleverde beater tegen kunt slaan met je pedaal. Dit bundeltje is een hele grote verbetering ten opzichte van de het pedaal dat je bij Rock Band krijgt.

Mijn vraagprijs voor de Rock Pedal inclusief practicepad is 120 euro. De converter, die nodig is om hem op een eventuele ION-kit te gebruiken, zit er ook bij. Hij werkt op de Rock Band kits en de ION kits. Succes met bieden!

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Werkt deze ook op GH:WT drumkits?

3. Thommisch

Thommisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm, ik heb hem toch maar niet verkocht en er nog goed gebruik van gemaakt, maar nu ik weinig Rock Band meer speel, zou ik deze combo alsnog graag willen verkopen. Voor 110 euro kan je hem ophalen in Leiden of Ede. Bij het centraal station of andere centrale meetplekken. Het is echt een geweldig pedaal, dus sla je slag!

4. Thommisch

Thommisch Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kickje! Eventueel ook nog Tales of Vesperia te koop.

5. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    20 incl voor tales of versperia?

Deel Deze Pagina