hangt er ook vanaf met wie je speelt...sommige chicks mag ze niet..en je moet ook niet alleen cheap-a$$ dingen geven ze houdt trouwens niet alleen van rijden...er zijn meer dingen die de chicks leuk vinden maar dat moet je gewoon net weten...christie is een assasin dus je mag er wel vanuit gaan dat ze in-to wapens is..helena zwom in doa3 met dolfijnen dus je kan er vanuit gaan dat ze dolfijnen digged..etc
ik weet wel wat christie leuk vind panter shit guns steering wheels black tongs maar ....... ze is gewoon een biatch
Ga hier eens naar : http://www.ebaumsworld.com/simgame.shtml Elke doa x fan zal dit wel graag spelen denk ik. Wel eerst rustig proberen é, niet direct zeggen: dit trekt op niets!
Met Hitomi is t me gelukt om haar te strikken. Dat stuur wil ze graag, verder alles wat Engels of zwart is. dus die Union Jack bal, dat badpak, enz tip: ga niet eerst op haar af, maar stuur een cadeautje naar haar kamer. die kan ze niet weigeren, en als het haar bevalt kun je daarna op haar afstappen met een ander pakje...
als je doa 3 hebt moet je die survival mode halen met zack of een van die chiks dan heb je meer geld als je een niewe vacation begint