1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En All Ghillied Up is vetter dan soortgelijke missies in MW2. _O_ (alhoewel die missie die daarna komt schijt en schijtirritant is)

    Dat is sowieso de vetste missie in een CoD ooit.
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de singleplayer uitgespeeld, maar ik begrijp een paar dingen niet. Waarom launched Price nu die nuke? Om Makarov eruit te lokken? Of weet hij dat het een EMP zal veroorzaken?

    En Makarov en Shepherd hebben elkaar gebruikt, Makarov had Shepherd nodig om een invasie van de VS te veroorzaken en andersom om de war-hero uit te hangen. Maar waarom eindigt de game met "you killed the bad guy, it's gonna be ok" en niet met 5 levels Makarov tracen zodat ie kan hangen?

    Ik snap dat je voer moet hebben voor MW3, maar ik vind het een enorm gat in het verhaal. Het doel van Task Force 141 is vrijwel de hele game Makarov neerhalen, en uiteindelijk gebeurt dat niet.. boehoe
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het idee dat ik soms toch te zijn ben op heartbeat sensors terwijl ik Ninja aan heb staan. Af en toe in HC SnD als ik het laatste over ben en ik word gekilled lijkt het of dat ik zichtbaar was op de heartbeat sensor. Iemand anders dit ook gehad?
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Volgens mij wist Price inderdaad dat die nuke een EMP zou veroorzaken, waardoor hij hem naar Washington heeft gestuurd. Daar werd de invasie van de Russen dan verpest, omdat hun heli's en tanks etc. het niet meer doen. Dat is hoe ik denk dat het ging.

    Er komt daarnaast idd denk ik nog een MW3 met Makarov erin, want niemand weet wat er met hem gebeurd is. Misschien hebben Shepherds mannen hem wel gekillt in Afghanistan? Shepherd wordt aan het einde de grote boze wolf, omdat ie de gebeurtenissen naar zijn hand wil zetten en Price en Soap de waarheid naar boven willen hebben. Daarnaast worden die laatste twee gezien als terroristen. Maar ik geef je gelijk dat het allemaal wat losjes wordt richting het einde.
     
  5. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik die nog nooit gespeeld heb.En gisteren heb ik hem gespeeld en vind die ook leuk.
     
  6. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt afentoe een beetje gebugged te zijn waardoor mensen toch te zien zijn.
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    In die missie Burger Town moet je een belangrijk iemand beschermen (Raptor). Maar wie the fuck is Raptor dan xD
     
  8. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    CoD4 is de beste shooter ooit, dus beetje rare vraag. CoD4 is nog steeds zoveel beter als Mw2 op zoveel manieren, maar het werd gewoon saai na 2jaar :{
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay spel uitgespeeld op veteran. Ik snap alleen een ding niet.
    Waarom heeft Sheperd hun nou veraden?
     
  11. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat op een paar pagina's terug in een spoiler;)
     
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen idee.Heb ze allebei nog niet uitgespeeld.Wel gewoon een beetje gekeken hoe ze zijn.Ga van de week wel weer spelen
     
  13. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Heb het over multiplayer btw :) sp van mw2 heeft meer sensatie
     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik MW2 leuker online dan 4. Zoals ik al had aangegeven denk ik dat hij het meer zal doen voor de SP, aangezien de MP van MW2 gewoon uitgebreider is en ik verlang zelf niet echt meer terug naar de MP van CoD 4. Ik vind ook niet dat ik een rare vraag heb. Dan kan ik ook stellen dat de uitspraak ''CoD4 is de beste shooter ooit'' een beetje raar is, maarja...
     
  15. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer vind ik wel even goed al had ik meer wapens verwacht. Maar dat komt door al die pre-release weapons listen op sites.

    singleplayer in Cod 4 is zoveel vetter, ik had meer het gevoel van realisme.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vind deze nu ook al saai worden. Eigenlijk gewoon zoals de vorige delen alleen nieuwe wapens en maps. Denk dat hij niet zo lang blijft hangen als CoD4.
     
  17. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat wel vast dat er MW2 voor een hele lange tijd op nummer 1 staat op xbox live.
     
  18. Barbossa

    Barbossa Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot mijn Xbox terug is. Dan kan ik MW2 induwen8). Nog Gold verlengen natuurlijk.:)
     
  19. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Dit is natuurlijk niet de bedoeling, dus ik heb de link verwijderd.

    Zie het [faq]beleid[/faq] voor meer informatie. ~Arjan
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    'Modern Warfare 2 DLC kan $140 miljoen opbrengen.'

    Hopen dat ze de meeste DLC gratis gaan aanbieden want met die miljoenen die zij verdiend hebben kan dat best.
     

Deel Deze Pagina