[360] Halo ODST MW2

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Fnatic, 24 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fnatic

Fnatic Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hallo. Je had met mij een deal! Waarom reageer je niet op je prive berichten?
    Als je niet reageert ga ik je aanmelden als NIET TRUSTED!

3. Fnatic

Fnatic Member

Leuk Bevonden:
    0

Niet trusted is al je een game verstuurd of geld stort en niks van de tegenparty terug krijgt ..... en aangezien jij geen geld heb gestort of een game heb op gestuurd hoe kan ik dan ontrusted zijn ??????
    En als ik ontrusted was hoe komt in me andere topic JaiderStylez dan aan zijn geld ..???

Citaat:
    Oorspronkelijk geplaatst door JaiderStylez
    Hoeveel incl verzenden voor die controller? Het is toch wel een Microsoft controller he?

(PS: Je geld is binnen en heb de vlag vandaag gepost)

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  4. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kapte je deal ook op het allerlaatste moment af, terwijl het geld al op de rekening had moeten staan. |:-

5. Fnatic

Fnatic Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt ik zag van jou deal af ....omdat ik een ruil deal had met MW2 tegen Fifa 10 en Shift en dat is beter dan jou 40 euro te betalen voor fifa 10 en had ook onder in de pm gezet ik wacht tot maandag af en dat was zaterdag en sta niet zo te janke he die deal met fifa 10 en shift is ook niet door gedaan hij houdt fifa 10 toch liever zit ik dan ook te janke nee dan niet brrr

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  6. Fnatic

Fnatic Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je PM wat beter lezen er staat onder op ik wacht tot maandag zondag zei ik deal gaat niet door met geld moet op rekening staan hahahaahaha en zit ook niet naar me huis te belluh om elf uur s avonds dat vind ik te ver gaan

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina