1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    1 volledige lap, dan krijg je hem. Dus niet de eerste (opwarmronde) maar de ronde daarna :)
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja. Edit: What he said ^^.
    Gewoon korte track kiezen en achievement is zo binnen. :)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  3. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    hmm, bij mij unlockt hij dan niet.
    ik doe: leaderboards, en dan helemaal doorklikken en dan start race.
    das tog goed??
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet bij timetrial leaderboard kijken en dan start race ;)

    Lukte mij eerst ook niet :9
     
  5. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    vandaar dat ik hem niet kreeg toen ik het probeerde..
    ik racede de eerste lap en deed toen quit |:-
     
  6. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    kan misschien iemand mijn Ferb (van Phineas en Ferb) kopen voor 1000cr van me storefront?
    voor achievement.
     
  7. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Sure ik koop er zodadelijk wel eentje ;)

    Edit; gekocht ;)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  8. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Niiiice, had gisteren een RROD tijdens het spelen van Forza :mad:

    Lekker, nu 2 weken minimum wachten!
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Voor de mensen die interesse hebben :)

    [​IMG]

    De eerste challenge die wij organiseren is een point-to-point Rally Weekend die spelers een kans biedt op andere vlakken van het racegebied hun kennis te tonen. Dit weekend brengt ons naar Rally di Positano een rustig dorpje langs de kust met asfalt ten over.

    De race gaat als volgt: Er zullen 4 Stages zijn met elk 1 heat. Spelers vertrekken met een 5 seconden tussenpoos van elkaar en strijden voor de snelste tijd. De vier gereden tijden worden opgeteld en de speler met de laagste tijd wordt als winnaar verklaart en wint een 360Award. Simpel toch?

    Nou niet helemaal. Ondanks dat je 5 seconden van elkaar af begint zullen sommige elkaar vast wel tegenkomen vanwege een doorgeschoten bocht etc. Er is een regel die het wat moeilijker maakt, je mag elkaar namelijk niet raken! Gebeurt dit toch dan kunnen wij een penalty van 2 seconden bij je eindtijd optellen elke keer dat jij iemand raakt. Deze penalty wordt alleen gegeven aan de deelnemer die achter een ander rijdt. Weet jij hem niet ongeschonden te ontwijken dan krijg je dus die penalty.
    ( en ja ik kijk de replay terug >:) )

    Nog niet afgeschrokken? De races worden gereden met 8 verschillende C klasse auto's.
    - Mitsubishi Lancer Evo VI GSR
    - Mitsubishi Lancer Evo VIII MR
    - Mitsubishi Lancer Evo IX MR
    - Mitsubishi Lancer Evo X GSR
    - Subaru Impreza 22B STi
    - Subaru Impreza WRX STI
    - Subaru Impreza WRX STi
    - Subaru Impreza WRX STI

    Wil je deelnemen aan dit evenement dan kun je je vanaf heden inschrijven! Succes!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [column]Race information[/column]
    Track: Rally di Positano
    Time: 20.00
    Date: Zondag 29 November - mits onvoldoende aanmeldingen - 6dec
    Laps: Point-to-point
    Assists: Gearbox
    Upgrades: geen
    Tuning: niet toegestaan
    Qualify: Nee
    Vehicle: Bovenstaande lijst


    [column]Inschrijvingen[/column]

    Poule X
    1. Shortbull NL (host)
    2. Racerblade01
    3. RuthlessLambo
    4. AZT B Tender
    5. Head Ninja
    6.
    7.
    8.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  10. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7

    dankjeee_O_
     
  11. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me leuk om wel een keer mee te doen met een challenge, maar Rally di Positano vind ik zo'n rotbaan :) en ik heb nu nog zoveel te doen met andere spellen, dus later misschien een keer
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd echt een ontiegelijke klotebaan is dat , kan er geen plezier aan beleven :mad:
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind het ook maar niks. Je geeft even gas en kan die meteen weer loslaten of in de remmen, voor de volgende bochten, en Forza loont ook niet echt om er driftend als een rallyrijder door heen te crossen, dus lijkt het steeds of je met een slakkegang moet / gaat.

    Iemand die nog wat van mijn storefront wil kopen. Desnoods koop ik wat terug voor de nodige cash. Moet entrepeneur (oid) achievement nog en dan alle races winnen. Laat CPU nu wat racen en race zelf wat tussendoor, maar schiet echt niet op. Denk je een avond flink opgeschoten te zijn, ben je nog maar 1% gestegen. Maar ik kom er wel.
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik moet die drift-achievement nog, dat is egt niet te doen joh. 100.000 punten.
    en nog wat career mode achievements.
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is wel te doen hoor. Neem een wagen die je lekker vindt rijden, en waar je lekker mee kan driften. Hij moet wel lekker 'glijden', dus niet extreem veel grip hebben, maar ook weer niet te veel 'glijden', waardoor ie steeds uitbreekt en je drift mislukt, omdat ie bijv. moeilijk onder controle te houden is en je snel de kant raakt, of te ver doordraait en je drift ongeldig wordt. Zelf heb ik het met de Bugatti gedaan. Als track is Fujikamo (ofzoiets) revers aan te raden (normaal kan ook). Hou hem in zijn 2de versnelling (handmatig schakelen, zodat ie niet steeds in zijn 3 gezet wordt) en probeer per bocht minstens 1000 punten te halen. Af en toe wat minder in kleine bochtjes kan, en in grote bochten kun je zo 2000 punten of meer halen. Kan een paar pogingen kosten, maar al snel zul je dan in de buurt van de 100k komen. En gebruik de rewind functie als je een lage score hebt in een bocht, of de drift mislukt.
     
  16. petit1985

    petit1985 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de drift archievement gehaald met een Datsun, en deze getuned tot R3. Lekker in zijn 2 houden en hij glijdt vanzelf. Waarom tot R3?, dan kan je hem door middel van het gas lekker controleren. Als hij dreigt uit te breken, dan kan je met hen gas de achterkant terug brengen. Vaak drifts van +4000 punten in de lange bochten gehaald.

    Tip: Als je bij de grote antenne bent moet je rond de 40.000 punten zitten. Dan ga je het wel halen :)

    Pak een Audi S5. Giga veel grip in de bochten, waardoor je meestal met meer snelheid de bocht uit komt dan je tegenstanders. Ik race er zo'n beetje al mijn races mee, enkel de ring-races niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  17. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    mijn probleem is dat ik altijd te veel snelheid heb en dan tegen de buitenkant van de baan knal...
    maar kga t proberen :)
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Meer remmen voor de bochten en in zijn 2 blijven, en spelen met het gas.
     
  19. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat online racen begin ik wel leuker te vinden. Alleen is het nog steeds wel beuken in alle bochten in de meeste gevallen. Maar dat maakt het wel een stuk realistischer. Heb namelijk ook een paar van die A Pro races gereden maar dat vind ik na een tijdje saai worden.
    Hoop wel dat ze snel alle klasses gaan splitsen dus dat je dan overal kan kiezen tussen vierwiel of achterwiel.
     
  20. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik moet sinds vandaag alleen nog "even" alle events halen.... Moet nog een shitload aan auto's kopen wil ik uberhaupt alles kunnen racen. Veel op auction dus.
    Trouwens, als je al een event hebt gehaald en je rijdt hem nog een keer, krijg je dan de event-bonus ook weer?? Ik doel in 1e instantie op de endurances. En als ik nou van een event met 4 races, die ik al op gold heb, 1 race nog een keer rijd, krijg je dan ook de event-bonus weer? zal haast niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina