1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Call of Duty: Modern Warfare 2] Spec - Ops

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik beschouw Spec-ops maar gewoon als een leuk extraatje en niks meer.
     
  2. casa76

    casa76 Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die samen met mij de spec-ops wil doen? tag is casa76.

    grtz
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik hoef nog maar 3 Spec Ops missies te halen op Veteran,

    Snatch & Grab
    Wetwork
    Wardriving

    Maat van me heeft deze 3 missies in zijn ééntje gedaan, respect daarvoor!.


    Die laatste van Echo is trouwens best simpel met die 15 juggernauts

    Je gaat met z'n 2en in het begin stuk liggen nadat je in het begin de grote trap hebt gehad en waar je dan naar binnen gaat. Je kan ze dan zeg maar van linksboven zien komen aanlopen. Bij het eerste trappetje gat je dan samen plat op je buik liggen met een sniper en die andere gozer die gaat ze dan lokken door voor je die andere trap op te lopen en naar buiten te lopen, komt er dan een juggernaut aan dan rent die gozer snel terug en komt naast mij liggen en dan schieten op het moment dat tie bovenaan de trap staat

    Tip: leg wel even wat Claymore's neer bij de deuropening bij het gedeelte waar je naar buiten ga( kamertje waar ook de intel ligt in de single player)
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Arti en ik moeten ook nog 5 missies halen, en dan zijn voornamelijk de missies dat de een in een heli moet en de ander op de grond. Vind dat ook niet echt geweldige missies maarja.

    En idd, die van Echo is echt te simpel. Die hadden wij ook in 1x :cool:
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond hem niet super moeilijk. Ik bleef in de garages zitten en heli clearde het pad voor me.
     
  6. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand die nu ff wat spec-ops wil doen op veteran? voeg me maar toe. Kan helaas ff niet door mn headset lullen want die ben ik bij een vriend vergeten.
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik wil nu ook wel wat spec-ops op veteran doen, alleen wel met iemand met een headset :)
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Net evasion gedaan op veteran in me eentje. Is ook best makkelijk als je de tijd ervoor neemt.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun je de laatste kamer in Wetwork wel clearen in je eentje op Veteran?
     
  10. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup. ;)
     
  11. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Volgens mij had tie het tegen mij.

    Maar goed, ik moet er dus nog maar 1tje !!, en das Wetwork. Alleen lukt het me helemaal niet man. Die laatste Breach is gewoon zo klote
     
  12. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ik heb sinds gister MWII binnen, ga vanavond maar eens beginnen met Spec - Ops, ben ontzettend benieuwd!
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Tip is om downsight te aimen en 1 schot in het hoofd te geven en dan naar de volgende te gaan. Ik weet niet of je met 2 man speelt maar dan moet je iig iederee een deur breachen en niet samen bij dezelfde gaan staan. Bij de laatste breach komt er ook 1 gast op je af rennen die je als eerste of als tweede moet omleggen anders slaat hij je dood. Verder heb je best veel tijd dus je kunt vrij rustig aan doen.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb dat laatste stukje al 6 a 7 keer gedaan met z'n 2en en ook idd allebei een andere deur maar op een 1 of andere manier lukt het gewoon niet. Ik schiet die eerste gast neer die aankomt rennen met een mes en dan ineens, poef, mission failed :x:x
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt tijd zat , gewoon in bursts schieten.
    Er komt er idd 1tje op je af rennen en ze gooien ook een wapen naar iemand anders toe.
    Diegene moet je ook killen.

    En hoog schieten , kogels kunnen er doorheen gaan waardoor je een hostage of bom raakt.
     
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja dat weet ik maar al te goed, maar ik heb altijd dat ik een beetje in de stress schiet op zo'n belangrijk punt en dan gaat het fout :mad:
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ken het.
    Al had ik meer moeite om daar te komen dan daadwerkelijk die kamers te clearen.

    Bij eerste keer schoot m'n kameraad op een bom.
    De tweede keer hebben we rustig geschoten en toen hadden we hem :)
     
  18. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Beter toch, een vriend van me heeft hem in z'n ééntje gedaan. Ik zie dat mezelf echt niet doen, ik heb alle spec ops missies gewoon met z'n 2en gedaan. Ik wil echt die Wetwork hebben gedaan8)
     
  19. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Toen ik eenmaal bij de 2e Breach was, is het mij in 1x gelukt, gewoon down the sight kijken en rustig met 1 kogel die 4 kereltjes omleggen, ik vond het eigenlijk niet moeilijk :eek: daar was ik wel even blij mee :D Ik heb trouwens alle Spec-Ops in mijn eentje gedaan op veteran, behalve die 2 die je samen moet doen, ik heb dan ook alle 69 sterren (H)
     
  20. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je down to sight?
     

Deel Deze Pagina