Whahahha dit is echt prachtig om te lezen voor je naar bed gaat Maarja... ik krijg ook nooit gratis shit.. Wel een mooi rekkie trouwes! veel plezier ermee! mzzls
@Nicotjeh, je stelt je eerst voor en dan zeg je dat je vrienden allemaal gratis spullen krijgen (voor de xbox) zoals de demo en dan vraag je of ze nog een demo over hebben of iets anders gratis en als je geluk heb krijg je iets gratis @ICE gewoon op je kastje Ik meet straks dat ding op en tot dan kan je ze nog ophalen bij FRS want heb geen reserve voor als iemand langs wil komen.
hij is 118 centimeter bij 32 centimeter en 11 centimeter hoog ik heb er nu 1 liggen met overleg kan je hem komen ophalen en ik heb al 2 mensen die hem willen dus als je een beetje toffe gozer ben krijg je 'm misschien gratis (geldt ook voor die twee mensen ) /edit en vanmiddag gaat die mee naar Wateringen
toen xbox er net was hadden ze bij de free record shop ook zo`n rek maar die was niet zoals die van jou in de breedte maar die bij ons die was juist net als zo`n draairek gewoon hoog maar dat rek hadden ze maar een maandje ofzo