Capcom vs SNK

Discussie in 'Algemeen' gestart door Netrab, 9 dec 2002.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    add me ff op Live als je hem hebt..ik heb em net gehaald
     
  2. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed..ik hem de game nu thuis..ben druk bezig wat characters
    te masteren..Rock Howard (Neo Rave combo) wat costumes te editen en Ex 1+2 grooves te perfectioneren...Zodra ik Live heb add ik je zeker...
    Ik wacht nu nog op mn Live pakketje..(zou deze week komen) :eek:
     
  3. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik had deze game nog nooit eerder gespeeld dus ik begin helemaal van scratch wat het oefen betreft...mn eerste indrukken zijn wel zeer positief moet ik zeggen...heerlijke snelheid en combos en aan de graphics erger ik me helemaal niet....
    ik heb tot nu toe meer plezier aan deze game dan aan bijvoorbeeld MK: DA
     
  4. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphics zijn beter dan ik d8..ik had hem op DC gespeelt en ps2 maar de xbox versie is iets gladder...met vibration on
    spelen is wel grappig maar dan word ik afgeleid...De moeilijkheidsgraad op level 8 is ook moeilijker dan op de andere 2 consoles (erg vreemd)...
    De computer kent geen mercy...laat ie je fighter sterretjes zien..
    doet ie een taunt voor je neus en daarna een level 3 super...
     
  5. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu aan het recruten voor een all-star trio......waarschijnlijk worden het Blanka, Terry en Ken
    Ik speel voorlopig alleen met A-Groove dan hoef ik niet zoveel uit mn hoofd te leren....
    Wel f*cked up dat je de triggers niet kan configureren trouwens..ik heb hard en medium kicks en punches onder a,b,x,y staan en de lows onder zwart en wit, omdat ik de triggers te zwaar vind om mee te spelen...nou had ik graag low punch+low kick onder de rechter trigger gehad en high punch+ high kick onder de linker trigger, maar dat kan gewoon niet :mad: terwijl je de back knop wel gewoon kan configureren :confused:
    hopelijk komt er nog een keer een goeie arcade stick uit want voor zo een snelle fighter vind ik de controller wel net iets te groot


    en hier nog een paar codes

    Unlock Boss Challenge Mode
    Unlock and beat both hidden bosses to unlock Boss Challenge Mode. To access it, highlight Arcade Mode, press X + Y, then hit START.

    Unlock Custom Grooves
    To unlock custom grooves, beat the Normal Bosses (Akuma or Regal). To make a Normal Boss appear, fulfill two of these four criteria:
    Get over 1000 GPS
    Get four or more special KOs
    Get two or more LV3 super combo KOs
    See Middle Boss


    Unlock Extra Options
    To unlock Extra Options, beat the Boss Challenge Mode without continuing.

    Unlock Hidden Bosses
    To unlock the hidden bosses, Ultimate Rugal (Capcom Groove) or Shin Akuma (SNK Groove), beat them during the course of the game. To bring about these boss appearances, complete two of the three criteria:
    Get over 1500 GPS
    Defeat Geese or Bison/Vega
    Get one (or more) Finest KO.

    One On Three Tag Team Mode
    Highlighter any fighter at the character selection screen and press a button. Allow time to run out and the game will start in one on three tag team mode. Note: Do not select one on one battle mode

    Extra Color Edit Mode Options

    Press Start while editing the colors for your character to display more options on the left side of the screen.

    Infinite Custom Groove

    Defeat all characters straight in survival mode. The custom groove option settings will become infinite.

    Middle Boss Conditions
    The middle Boss appears when the following conditions are all fulfilled:

    No time over has occurred.
    The CPU has not made over six "first attacks".
    The CPU has not made three or more Special KOs.

    Victory Quotes

    Hold Start + FP after winning a stage to make your character say an opponent specific quote. Hold Start + FK to make the character talk with a team member.

    Easy Boss Challenge Mode

    Choose a good fighter such as Ken or Ryu. When you are facing the last Boss, if you are losing by one round and there is not a lot of power remaining, press Start on controller two and repeat until you win.

    Use Haomaru the samurai. He looks weak and slow, but his slash and jump slash has a wide range and also does big damage. If you jump around with Airguard equipped and slash at the correct time, you will not have a problem defeating any Boss.

    Easy Survival Mode

    After unlocking the Extra Options, go to "Option Mode" at the main menu. Go to "Extra Options", select "Player One Life Gauge Type" and change it to "No Damage". Then, go to "Groove Gauge Type" and change it to "Infinite". After this, start survival mode and defeat all 46 characters without taking damage and your Groove Bar will always be full.

    Street Fighter 2 Music
    Set up a match with Ryu versus Sagat in training mode. At times music from Street Fighter 2 will play.
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  6. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Soo zeg , heb net die trailer zitten kijken van Evolution 2002 http://www.shoryuken.com/evolution/dvd/ en nu krijg ook wel weer zin om te gaan street fighten. En zoals ik van jullie de eerste impressies lees is ie soepel en speelt ie zoals een goed streetfighter zou moeten zijn.

    Morgenmiddag maar eens gaan kijken in de stad. Zijn er trouwens liefhebbers voor het bestellen van de DVD? Dan kunnen we er meerdere tegelijk bestellen. Weet niet hoeveel die kost. Ff opzoeken.
     
  7. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat ze dit spel neit een beetje mooier hadden kunnen maken.
     
  8. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    als je eenmaal speelt erger je daar niet aan...spel geeft je echt een adreneline rush...iets dat ik best mis bij die new skool fighters
    echt supersnel maar toch speelbaar en dan speel ik niet eens op de hoogste snelheid...
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    $34 (zijn er 2 ...totaal acht uur speeltijd :9)
    ik doe mee als we gaan bestellen
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  10. Ephax20

    Ephax20 Xbox User

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk als ze het in 3d zouden maken dat je dan die ouder sfer feeling niet meer krijgt.
     
  11. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx voor al die codes..Infinite custom groove kende ik nog niet..
    en victory quotes ook niet...de game speelt lekker op
    de normale snelheid..ik had de 1e keer hem gelijk op
    het laatste sterretje gezet maar de characters waren zo snel dat
    ik aan Marvel vs capcom 2 dacht..:p gelijk weer terug gezet...

    Ik heb nu zelf ook wat ""All-Star teams""

    Kim Kaphwan
    Rock Howard
    Vice/ Terry Bogard

    Kyo Kusanagi
    Sakura
    Yamazaki/ Joe

    Ik speel met een ex groove waarbij ik de N Groove-gauge heb,
    kan parryen, en Dodgen...
     
  12. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je ook mee met de inkoop actie?
     
  13. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    No thanks..
     
  14. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem dus van de week gekocht en echt, wat een meesterlijk spel :) Ben nu met een team van Joe en Sakura aan het oefenen en ga binnenkort ook King erbij stoppen.

    Verder kan ik me erg goed vinden in de A-Groove. Zelf gemaakte combo's zijn nog altijd erg leuk. N-Groove doet het ook wel lekker, zeker als je MAX moves gebruikt.

    Wel is de besturing soms lastig met het uitvoeren van bepaalde moves. Zo gebruik ik bij Joe de analoge stick en bij Sakura de D-Pad. En wat is het nut van de Medium en Low punches/kicks ? Ik gebruik alleen de heavy tot nu toe. En ik kom met heavy even goed door de verdediging heen als met medium en of low.
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Low en medium puches/kicks zijn er voor combos..sommige characters als Maki / Yun kunnen combos creeren door met low te beginnen en dan medium en dan een special move/super move..

    Als je zulke combos mastered kun je ervoor zorgen dat iemand snel sterretjes krijgt zonder ertussen te kunnen blokken of counteren...het zorgt voor meer variatie en minder voorspelbaarheid..

    zoals Maki's : Low p, Med P, Hard P, Hard Kick / fireball motion hard K combo

    en sommige special moves hebben variaties op een Low/ medium
    p, k niveau zoals bij Kyo Kusanagi ( die gast kan iedere kant op).

    En bij Rock Howards Neo Rave combo gebruik je alle puch + kicks levels (Low,med,hard) die er zijn voor de complete combo..
     
  16. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    capcom vs snk 2 is een hele goeie game, niet super mooi maar toch super vet, dat online gedoe met live moet ik nog ff uitzoeken... maar de game is super vet


    ik persoonlijk vind marvel vs capcom 2 leuker maar goed...
     
  17. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL :+

    Wat zie ik nu toch weer? Doe ik tegenwoordig ook al mee in een game ;)

    He Netrab ik kom 'm binnenkort wel een keertje checken bij u. Misschien toch wel een cool spellekuh als ik het hier zo lees
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik vind capcom vs snk veel beter dan marvel vs capcom
    wat vind je beter aan marvel vs capcom 2?
     
  19. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Marvel vs Capcom is voor mij veels te onoverzichtelijk en ik heb het idee dat ik alles win met beetje buttonbashen en truucjes die ik nog kende van Super Street fighter 2 op me megadrive. Ik heb net Marvel vs SNK2 besteld en hoop dat ik hem snel heb want ik ben mega fan van Street Fighter (alleen moet het wel eruit zien zoals vanouds dus marvel is kut met dat tag shit en te snel). Dus jongens pas maar op volgense week gaat WiXX wat mensen in elkaar beuken.

    Shuruuuuuuuukan :D
     
  20. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Super team is:
    Terry
    Rock
    Akuma

    of

    Iorie
    Kyo
    Kim


    of

    Ryo
    Ken
    Joe
     

Deel Deze Pagina