Capcom vs SNK

Discussie in 'Algemeen' gestart door Netrab, 9 dec 2002.

  1. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    he hebben 1 van jullie fatal Fury the movie gezien echt een AANRADER daar spelen onderandere in terry, kim, joe, cheese en nog paar. fatal fury the movie is wel deel 3. deel 1 en 2 is niet in europ uitgekomen, ik heb het zelf wel gezien in het japans zijn ook goeie films
     
  2. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind marvel vs capcom 2 beter omdat ten eerste die moves vetter zijn vind ik (mijn mening dus niet op reageren als je t er niet mee eens ben) en ik vind t gewoon weg vetter om met marvel ventjes te vechten ^^
     
  3. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik reageer toch :D

    ik vind het te hectisch het is allemaal te snel en heb geen controle over de gevechten. Met button bashen win ik alles van de computer (weet niet eens welke knop ik een ander mannetje laat inspringen, maar doet het soms wel)

    Ik heb net SNK 2 besteld en zag al dat het meer street fighter 2 style was waar ik verliefd op ben :D
     
  4. mischa

    mischa Guest

    hij lijkt me wel leuk maar het zijn wel 60 kijharde euros en die besteed ik liever aan echte topgames
     
  5. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een van de movies gezien v Fatal Fury..
    Terry,Joe,Mai en Andy waren de hoofdrolspelers...Kim Kaphwan
    kwam er ook heel kort in voor met zn 2 zoontjes en vrouw..
    En 1 of andere badguy met een crew die zelf een soort armor droeg waardoor hij powerful werd...
    En de zus v die eindbaas ging naat Terry voor hulp..

    Ontopic

    Nieuwe teams..


    King (King of Fighters)
    Kyo Kusanagi
    Benimaru Nikaido

    Vice Team Badass
    Iori Yagami
    Ryuji Yamazaki

    Mai Shiranui Team Fatal Fury
    Joe Higashi
    Terry Bogard

    Ex groove 1 : N-Gauge, Dash, Dodge,Air guard, Parrying
    Ex groove 2 : N-Gauge, Run, Dodge, Air Guard, Super Combo Cancel

    Ik speel meer met EX groove 2
     
  6. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe je toch echt iets fout :9 , ik ga echt niet button bashen... met elke vecht game kan je wel gaan button bashen en winnen denk ik 8)
     
  7. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind allebei de games : Mavel vs Capcom 2 en Capcom vs Snk2
    goed...bij beide games heb je skillz nodig ..alleen zijn de gameplay-engine en moveprioriteiten wat anders...
     
  8. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fatal Fury en Streetfighter 2000 gezien, beide manga achtig en ik moet zeggen dat ze best wel leuk waren :)
     
  9. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0

    En als je nou niet met je EX groove kan spelen ? Dan pak je neem ik aan gewoon de N gauge?

    Voor de mensen die de game hebben : gebruiken jullie allemaal de standaard Xbox controller? Of is een controller S fijner. OF beter nog hebben jullie zo'n X-
    Arcade pad?

    [​IMG]
     
  10. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep normaal N/P/C- Groove

    S-groove probeer ik ook soms maar het kan irritant zijn om je op te moeten laden...het is wel vet dat als je bijna dood bent en oplaad je unlimited level 3 combos kan doen..

    Ik speel met de normale Xbox controller..heb controller s en arcade stick niet geprobeerd...denk ook niet dat ik die ga halen..
     
  11. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    controller S is minder relax, maar dat komt omdat ik vrij grote handen heb en dus nie echt moeite met de standaard xbox controller...

    ik weet wel dat dat arcade ding bij lange na niet zo flex kan zijn als een controller (mijn mening)
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Okee ik heb de game maar snap weinig van de moves, kan iemand me helpen om te pm´en ofzo?? en voeg me toe aan live :D
     
  13. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    de moves kun je gewoon oefenen in de game!
    verder vind ik het ook wel een lachuh game.. maar je moet er wel van houden...
    niet aanschaffen als je puur voor de graphics gaat!
    Mazzel DaNoS 8)
     
  14. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    de moves zijn toch een beetje gelijk aan street fighter? voor, onder achter en dan schoppen of slaan?
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar door die grooves komt er veel bij kijken..
    net als bij C -groove..is eigenlijk een een Streetfighter Alpha groove maar dan kun je net als bij SF EX een supercombo(level2)
    opvolgen door een level 1 supercombo..dan krijg je dus vette combos..je moet er wel Level 3 max voor hebben though..

    Bij Kim Kapwan kun je dan bijv 2x zijn super doen en dat aanelkaar...SOMMIGE combos die je vormt door eerst level 2 te doen en daarna level 1 geven meer damage dan een Level 3 supercombo!!Je kan ook opvolgen met een normale supermove..
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  16. Cube_Lover

    Cube_Lover Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    euh, juist...

    maar als je dat allemaal weet enzow, dan zijn de moves toch niet lastig om te doen?
     
  17. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    De moves zijn niet moeilijk om te doen ofzo...t'is gewoon street fighter...als je Marvel vs capcom 2 hebt en andere SF's hebt gespeelt kan je deze ook...:confused: :{
     
  18. $$$$$

    $$$$$ El Mic-nificent

    Berichten:
    387
    Leuk Bevonden:
    0
    ff wat leven in de thread blazen :)


    ik heb nml. een vraag over de graphics. jaja ik heb enkele screenshots gezien van de review hier op XBW

    [​IMG]


    en


    [​IMG]

    wat ik nou zou willen weten is of die pixels echt duidelijk te zien zijn zoals de eerste foto of zoals op de 2e.

    ik heb helaas geen live
    -net geen snelle verbinding (adsl 25,6)
    -geen credit

    maar daar komt verandering in, tenminste dat hoop ik:D
     
  19. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    De 2e ziet er wel een beetje juist uit..de 1e is zwaar vergroot..

    De graphics v het spel zijn ok voor een 2d game...niet zo cool als street fighter III : 3rd Strike ( Dreamcast) of guilty gear X(X) maar wel ok :)
    ..hijz wel net iets gladder op de xbox dan op dc/ps2
     
  20. Zexy.Poo.Maker

    Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Streetfighter heeft altijd wel een warm plekje in mijn hart O-).
    De besturing voelt altijd lekker aan en de gameplay is altijd gaaf.
     

Deel Deze Pagina