NVM, gewoon de nieuwste versie van NZbuddy downloaden. Die andere werkte dus niet meer, deed allerlei vage dingen.
wij kunnen niet verbinden met Eweka... Nog meer mensen die hier last van hebben? EDIT: Grote storing de hele dag al! http://www.eweka.nl/nl/status_meldingen/
Ik share nu Eweka met één iemand anders, maar binnenkort gaan we beide naar 30mbit internet. Ik zoek dus een aanbieder die minimaal 60mbit kan leveren, maar 100mbit is een mooie snelheid zodat we het eventueel met 3 man kunnen delen. Iemand suggesties / ervaringen?
XSNews is inderdaad een aanrader i.c.m. met UPC. Heb Eweka ook de deur gewezen voor XSNews, nooit problemen..altijd de volledige downloadsnelheid! (3,5MB/s)
Ik heb maanden Eweka gehad maar ben er wel een beetje klaar mee. Met mijn 50mbit verbinding van Ziggo hier kom ik met Eweka niet meer boven de 2,50mb/sec. IS XSNews sneller? en werkt dat net als Eweka?
Kan iets sneller als Eweka zijn ja. Ik zou zeggen probeer het uit. Het is nu mogelijk een 5 dagen proeftijd te nemen, kan je kijken of het voor jou wat uitmaakt. Maar je moet wel gelijk weer je abonnement opzeggen. Want na de 5 dagen proefperiode wordt het omgezet in een abonnement, tenzij je het opzegt van te voren.
XSNews mag je niet account sharen op het Elite pakket, dus die valt al af . Vooralsnog staat XLNed bovenaan ons lijstje van wat we waarschijnlijk gaan nemen..
eweka heeft nu 50 mbit bandbreedte. precies genoeg voor mij met 50/5 ziggo. net nieuwe router binnen gekregen, apple airport extreme.
Ik heb een vraagje over FTDv3.8 Vandaag: 3 december kan ik maar bestanden zien van 28 November. en dat schuift zo elke dag op. Ik zie nergens iets waar je dat kan instellen. Je hoort toch gewoon veel verder terug te kunnen kijken of heb ik dat nou. Iemand enig idee?
Ben je nu eigenlijk te laat mee. Maar bij de configuratie zit er een optie dat je het aantal posts die je kan bewaren hoger kan zetten. Die van mij staat op 150.
Er is wel een programma voor die in een keer 365 dagen aan database erin zet en ook de goede instellingen doet. Staat gespot onder ftd://1120125 (klikken = spot meteen openen met ftd). Als je een nieuwe database wil kan je ook zoeken op database in ftd, dan vind je ook altijd wel wat..
Ja bedankt man!!!! ff nog een vraagje het is dus gelukt, maar ik kan nou niet heel veel verder terug kijken tot 20 november ofzo. Je kan dus maar maximaal 2000 spots zien in FTD maar als je in FTD watchdog naar iets zoekt, zoekt die dan wel in de gehele database of maar in die 2000 spots?
Dan zie je natuurlijk alles. Maar dat hebben ze expres zo gedaan anders word het programma te groot. Maar als je gewoon elke dag een keer kijkt, dan staat het er altijd wel tussen wat je zoekt
En als je in FTD zelf zoekt zoekt ie ook in de hele database. Dus dan zie je ook de oudere voorbij komen.