[Casemodding] Xbox360 - [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 4 mrt 2006.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Uhm openschroeven en buttons verwisselen? :+

2. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Idd jah, erg goedkoop en toch stijlvol als je 2 verschillende kleuren controllers hebt :b:

3. ricepuppet

ricepuppet Active Member

Leuk Bevonden:
    19
  4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
  5. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb heel internet afgezocht voor de Black Knight Case voor de xbox 360 MET HDMI maar ik kan hem alleen vinden zonder HDMI. Heeft iemand iets dergelijks gevonden? En wie heeft the Smooth as Silk (zwart) faceplate voor de controller gekocht?

6. ricepuppet

ricepuppet Active Member

Leuk Bevonden:
    19
    Yap.

7. gamertNL

gamertNL Pro Gamert

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook gaan beginnen aan m'n eigen casemod. En de blauwe Talismoon Wisperfan zit er al in. Er liggen ook plannen voor o.a. Talismoon Aurora, Talismoon Airflow Twilight, misschien XCM dual fan (blue) en ik ga proberen om zelf een window te maken. Maar dan zit ik nog met een dichte dvd drive en een groene RoL. Van die groene RoL wil ik natuurlijk een blauwe maken, maar ik ben bang als ik dit zelf doe dat het fout gaat (ik heb geen soldeer ervaring) Is er iemand hier die dit misschien voor een vergoeding zou willen doen? Ik woon in omstreken Gouda. Heeft iemand al een open dvd drive met window? of zwerft er ergens hier nog een tutorial rond?

thx in advance.

8. TStooker NL

TStooker NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zijn er hier mensen die de luidruchtige casefans hebben vervangen voor stillere varianten. Ik overweeg om (weer) een xbox te kopen, maar vond de vorige zo luidruchtig. Als dat weer zo is wil hem stiller maken (zoals ik dat voorheen ook met mijn pc's deed).

Zijn er Fans te koop en waar moet ik opletten?

9. maysam_16

maysam_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen,

Ik wil binnenkort mijn XBOX 360 controller gaan spuiten. Nu heb ik spuitbussen van Colorworks gekocht. Ik heb normale primer gekocht en geen plastic primer. Kan ik nu plastic primer gebruiken van Motip met de laklaag van Colorworks? Deze twee komen wel uit de zelfde fabriek (Motip). En moet ik plastic schuren voordat ik ga spuiten?

Alvast bedankt,

Maysam

10. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij een mooi glad resultaat wilt hebben moet je hem helemaal schuren inderdaad, dus net zo lang tot al het reliëf eruit is. Je kunt het beste beginnen met korrel 120, en dan in kleine stappen opbouwen tot 800 waterproof. Niet vergeten GOED te ontvetten met terpentine voor je gaat spuiten! Laklaag best opbouwen in kruisbeweging (ene laag links naar rechts, 2e laag van onder naar boven enzovoorts), waarbij je telkens buiten het object begint met spuiten. 2 lagen primer, niet te dik spuiten per laag, controleer of je alles geraakt hebt. Dan 3 lagen kleur, beginnen met een niet volledig dekkende laag en zorgen dat je pas bij de 3e laag volledig dekkend spuit. Ongeveer 20 minuten tussen de lagen wachten! 24 uur laten drogen, en dus niet ongeduldig worden. Merkverschil is geen probleem, maar wel echt plastic primer gebruiken!

11. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    De Talismoon Whisperfan is stiller dan de originele fans en niet al te duur!

12. maysam_16

maysam_16 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Bedankt voor het antwoord. Welke korrel schuurpapier moet ik nu precies kopen? Je zegt dat ik rustig moet opbouwen van 120 naar 800 korrel, maar wat bedoel je hiermee precies? En ik moet schuurpapier kopen die waterproof is en nat gaan schuren? Trouwens, weet je ook of de thumsticks spuitbaar zijn aangezien ze van rubber zijn?

Alvast bedankt,

Maysam

Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je in de bouwmarkt voor het rek schuurpapier staat zie je wel wat het verschil is tussen 120 en 800 korrel ;)
    120 is ruw en 800 heel fijn.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kan wel gewoon ja, maar zal je even aan Ricepuppet moeten vragen hoe dat precies in z'n werk gaat, als je even naar boven scrollt in dit topic zie je dat hij het al eens gedaan heeft.

15. gamertNL

gamertNL Pro Gamert

Leuk Bevonden:
    0
    CaseFans

Ik heb zelf mn ouwe luidruchtige fans vervangen voor Talismoon wisperfan.
    Ze zijn stiller volgens de fabrikant zorgen ze voor meer koeling en ze hebben coole led lampjes :p 15 euro bij consolepro.nl Ik ben er nog steeds blij mee.
    Btw als je je xbox nog stiller wilt maken installeer dan je games op je HDD dan hoeft de fan van je DVD drive niet zo hard te draaien.

16. DON EL CORLEONE

DON EL CORLEONE INDO PRIDE

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha OMG :emo:

17. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien waar ik goedkoop Torx 6 en 10 schroevendraaiers kan kopen?

18. Probailer2

Probailer2 Casual gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, hij is nou tenminste niet meer standaard.
    En niet iedereen heeft de zin/het geld om zijn nieuwe console al te gaan slopen (ook al heb ik 2 360's)

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De gamma ofzo?

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Heb laatst bij de bouwmarkt het volgende bit-setje gekocht voor € 9,95
    Ben er zeer tervreden over.

Deel Deze Pagina