1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit gaat mijn 2e game worden waar ik daadwerkelijk ook echt voor de volle 1000 wil gaan.
    Puur om te zorgen dat ik het langer kan blijven spelen. Als mn xbox nu maar snel terug komt uit Duitsland:mad:
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou me xbox uitzetten bij de credits. Net toen ik ging opstaan ging het level verder met desmond =P.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat je ook probeert om de tijd te rekken het gaat te snel. Ik heb rustig gespeeld veel rond gekeken en alles achievo's gehaald maar dan nog ben ik na 30 uur klaar :mad: jammer ik wil DLC's :D
     
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als je deel 1 had of hebt gespeeld dan wist je dat credits bij AC nooit het einde betekend ;)
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    AC1 nooit volledig uitgespeeld. Trok me niet zo. :p
     
  6. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    HELP?
    Ik ben nu Altair in Akko en moet achter z'n target aan. Target gaat een toren in en ik kan niet mee. Je moet dus buitenom de toren beklimmmen, dit gaat prima totdat ik op het balkon van de toren sta. Daar kan ik niet meer omhoog en ook nog steeds niet de toren in...

    Vast wel iemand die het wel weet...:D
     
  7. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Hier heb ik lang vastgezeten.

    precies uitlijnen op het balkon recht voor die paal en dan springen door op A te drukken.

    Heel wazig stukje.
     
  8. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm...
    Ik krijg steeds het lampje op mijn hoofd en dus spingt ie niet... Het zou naar mijn idee heel makkelijk moeten kunnen aan de zijkant van het balkon, maar ook dat doet ie niet.

    AAAAHHH!8)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Je zou ook op de rand aan de zijkant kunnen staan, omhoog springen tegen de muur en dan naar rechts of links springen om op die balk te komen. Zo heb ik het gedaan.
     
  10. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Thanks, allebei, het is gelukt! Wel op de manier van Fiasco btw...
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Meestal is dat rond een week wel weer gedaan. Zou mooi zijn als je hem voor Sinterklaas terug hebt. AC II is echt stukken beter dan deel I vind ik persoonlijk. Het is dan ook terecht dat je je hier voor wilt inzetten. Ben benieuwd als je 1000/1000 hebt. Ik hou het achievements topic wel in de gaten. ;):thumbs:
     
  12. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem 1000/1000, dus ik bij Uplay kijken hoeveel punten ik nu heb, staat er 3/4 achievements unlocked. Welcome to the Animus 2.0 was niet unlocked bij mij op Uplay, vaag :confused:
     
  13. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kan er paar niet halen... die met zand in de ogen gooien en 1tje met 5 man met long weapon fozo... iemand tips?
     
  14. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    een groep van 4 guards stunnen met een rookbom, daarna zand op ze gooien, easy as pie ^^

    die met die long weapon heb ik nog niet, maar je moet zorgen dat je een lans hebt gestolen, en een groep van 5 bij elkaar raapt (ik tip het onklimbare gebouw in venetie waar je met een vlieger op vloog ;)
     
  15. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    maar moet er zand op de grond ligge?:p of kan je gewoon van de tegels afhalen?
     
  16. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gewoon van tegels af. Je moet wel eerst even langs die leermeester bij je villa. Daar kan je volgens mij kiezen voor gevechtstechnieken zonder wapens en dan leer je zand gooien.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, lache, wist dat niet eens.

    Heb hem gisteren uit gespeeld, en vond het einde leuk gedaan, en kan niet wachten op deeltje 3!!! \o/
     
  18. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik toch wel moeite heb met die no-hitter, had ik niet verwacht.
    de ai is zo dom als een koe maar vechten kunnen ze!
    elke keer als ik een aardig groepje vijanden heb verzameld word ik wel een keer geraakt door een slecht getimede counter ><
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En op het eind dan vluchten er ook altijd een paar, echt irritant is dat. En als die bolle gasten komen, dan word je sowieso wel geraakt. Daarom stel ik voor dat je naar het San Marcoplein gaat en daar rookbommen gebruikt en ze vervolgens instant killt met de Hidden Blade. Gaat stukken beter. :thumbs:
     
  20. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is wel mogelijk, alleen is het dan niet in een conflict :p
    dan word je even niet meer achtervolgd.

    ik kom er serieus net pas achter dat je kan trainen! en special moves kan leren! |:- nu ff opnieuw proberen, met altair's zwaard ipv een lompe mace, en het pantser van altier ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina