consumentebond kraakt xbox af

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mattenijsjes, 6 apr 2003.

1. mattenijsjes

mattenijsjes xbox rulzzz

Leuk Bevonden:
    0
    ja je leest het goed.ze zitten ze zeuren dat live geld kost en ook dat je slecht kan ruilen!hier kan dat prima.en ook dat niemand een xbox heeft.schande :mad: :mad:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Stond er een aantal maanden geleden in toch?

3. mattenijsjes

mattenijsjes xbox rulzzz

Leuk Bevonden:
    0
    ja,weet ik maar voor iedereen die deze onzin nog niet gelezen staat het hier

4. Het feit dat iedereen zegt dat de XBOX niet verkoopt komt door zulk soort organisaties. Zij gebruiken hun macht om andere producten te ruïneren omdat ze een bedrijf niet mogen. (i.d.g MS)

De consumentenbond heeft gewoon een smak geld gehad van Sony of Nintendo om dit te publiceren.
    Laat die consumentenbond a.u.b niet met computers bemoeien. Laat ze lekker TellSell afkraken met hun producten.:+

IS NATUURLIJK NIET WAAR!

Maar ik vind dat de consumentenbond vaak fouten maakt. Casema is een aantal maanden geleden ook afgekraakt omdat ze een misleidende reclame zouden hebben. Casema heeft rechtzaak gewonnen maar heeft ernstige schade opgelopen (reputatie).:mad:

Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2003
  5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    zal wel geschreven zijn door zo'n anti-microsoft persoon.
    is gewoon echt dom om de xbox zo af te kraken. Je kunt er best kritiek op hebben maar laat het dan zinnige kritiek zijn die ergens op slaat.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Consumentenbond heeft niet voor niks een belangrijke positie; Steekpenningen zijn dus niet aan de orde. Daar mogen we wel vanuit gaan. Het gaat juist om communicatie en informatievoorziening met en vanuit MS, Sony en Nintendo. Als daar het eea schort kan dat mislopen natuurlijk.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoe hypocriet..

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja bij eerdere testen tussen de 3 consoles vonden ze de cube heeft de cube het volgens hun ook gewonnen van de xbox OMDAT de cube een kleiner formaat had .......

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    onzin, heeft er al een XBW mod bij de ConsumentenBond geklaagd :p?

10. Ja daar heb je helemaal gelijk in!

Maar de XBOX is een perfecte console! Goede service, kinderen kunnen geen XBOX Live kopen zonder toestemming van ouders (door de CC). Ik vind dit hele goede punten!

Ik vind dat de consumentenbond alleen voor zaken zijn zoals veiligheid, extreem hoge prijzen, kwaliteit (niet!), klantenservice. XBOX is in deze punten de beste (t.o.v zijn concurrenten)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 apr 2003
  11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Alleen een goede service maakt een console toch niet het best? Hell, ik weet zeker dat MS het liefst gewoon geen service centrum hoeft te hebben (dat hardware etc dus perfect is en er geen problemen voor komen :)).

12. Daar heb je het al...

De Telegraaf heeft hier ook een handje van. Zodra iets van XBOX is word er wel heel kritisch naar een product gekeken.

13. Heb je ook gelijk in.
    :)

Ik moet toch eerlijk zeggen dat de kwaliteit van de XBOX niet al te goed is. (en dat is nog zacht gezegd). Ik heb mijn XBOX al drie keer moeten opsturen.

Maar de extreem goede service maakt dit wel goed. Kreeg namelijk een cadeaubon van 70 euro bij mediamarkt.:D

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    vind je het gek, die tester is waarschijnlijk een of andere n00b op het gebied van games. En die snapt dan ook niet dat de kwaliteit eigenlijk ver boven de andere online functies kijkt. Als je alleen naar het feit kijkt dat je ervoor moet betalen ga je wel huilen ja. :)

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nou zoveel kost het niet

16. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox live! is toch niet duur. Het is alleen lullig dat je een creditcard moet hebben.

17. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het slaat natuurlijk nergens op dat Xbox Live duur is. We weten allemaal dat dat 60 euro voor een jaar is en wat je er dan allemaal niet bij krijgt. Bij de gamecube heb je maar 1 spel, omdaarmee online te kunnen, moet je een adapter kopen (45 euro) en maandelijks betalen voor online te kunnen (8,95 als ik me niet vergis, en eerste maand gratis). Dat is dus 45+8,95 x 11 =143.?? Voor een jaar. Ik denk overigens niet dat je een heel jaar wil betalen voor Phantasy Star Online, maar toch leuk voor de vergelijking. En is er al iets over de prijzen van Sony (Live?) bekend?

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand niet effe dat stukje
    hier poste of scanne ofzo

19. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje heb ik ook gelezen, ja (bij de tandarts :{) en ik verbaasde me toen ook al over de amateuristische manier waarop dat artikel geschreven was.

Maar dit is idd al antiek nieuws

20. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik kon me ook behoorlijk ergeren aan het stukje. Ik was echt kwaad. Niet omdat ze de XBox afkraakte maar omdat het vol met fouten stond en ze daar hun mening op baseerde.

Deel Deze Pagina