hapert

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door papaul, 3 dec 2009.

1. papaul

papaul Member

Leuk Bevonden:
    0
    dag mensen,

ik heb onlangs een xbox 360 elite aangeschaft met het spel assasins creed (deel 1).
    heb het spel eerst bij een vriend van mij gezien op een hdtv met hdmi aansluiting.

maar als ik het thuis om mijn eigen tv het spel speel (ook hd tv alleen met tulp aansluitingen aangesloten) dan merk ik wel dat het spel soms irritant schokt en dat de omgeving soms wat laat word weergeven.

misschien hebben jullie een idee wat het zou kunnen zijn.

alvast bedankt,

Paul Valk

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit ligt aan het spel .. Assassin's Creed hapert wel eens (dit heeft hij ook op de ps:cool:

3. papaul

papaul Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar soms vind ik dat ie soms wel veel hapert bij een achtervolging ofzo.
    maar had jij ook dat de omgeving soms wat laat word weergeven.

bedankt voor je reactie :p

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Welke tulpaansluiting heb je gebruikt dan?

Je bedoelt de componentenaansluiting met het rode, blauwe en groene tulpje?

Ik had in het begin van het spel nog wel last van tearing, maar dat is eigenlijk zo goed als verdwenen. Haperen doet die in ieder geval niet en ook het pop-uppen van gebouwen is niet aan de orde.

Grafisch het mooiste spel tot nu toe! Vandaag aan deel 2 beginnen :thumbs:

5. papaul

papaul Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee idd gebouwen worden ook niet echt gepopupep :p alleen mensen enzo, maar dat schijnt ook wel te kloppen.

ik maak gebruik van de standaard tulp aansluitingen (AV) gewoon die met een gele voor beelde en een roden en witte voor geluid.
    zou ook liever met hd spelen, maar heb alleen dvi aanlsluiting namelijk :mad:

groet paul

6. dubbeldekker

dubbeldekker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een idee om een Xbox VGA kabel te kopen en een VGA naar DVI koppelstukje zodat je wel in HD kan gamen?

Deel Deze Pagina