De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 23]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die oude CRT's zijn weinig meer waard. Een inruilactie is ook zinlooos, je kan hem beter naar de stort brengen :+

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Sinds zaterdag doet me tv het niet in 1x als ik hem aanzet. Ik moet de stekker er in en uit halen en dan soms krijgt die contact en soms doet die het gewoon niet. Ook is volgens mij me hdmi ingang kapot. Als ik er een hdmi kabel instop valt de tv uit. Of het kanaal "hdmi" doet het gewoon niet. Dus kan nu ook niet gamen. Ligt het aan me tv? Ik bezit de tv nu anderhalf jaar en al eerder problemen mee gehad. Het is de samsung syncmaster 2032 mw. Zijn daar vaker problemen mee? En op hoeveel reparatiekosten moet ik rekenene?

Alvast bedankt.

3. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Neem contact op met de Samsung support en kijk wat zij voor je kunnen betekenen.

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Reparatiekosten hoogstwaarschijnlijk geen, aangezien je nog binnen de garantieperiode zit.

5. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Het is sowieso belangrijk dat je even naar de in-game beeldinstellingen kijkt! Die hebben veel invloed op de beeldkwaliteit (logisch) en misschien staan die niet goed.

Ook is GTA4 een 720/1080i game en is de wereld bijzonder groot. De game is minder messcherp dan bijv Forza, maar dit zorgt ook voor de sfeer.

Toch vond ik m op mn hdready plasma er heel mooi uitzien, maar ik zal Melbuulns opmerking s ff testen wat betreft full hd.

Prachtgame trouwens, geweldige humor.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zie nog steeds mijn levensbalkje van GTA beneden links, volgens mij wel iets minder dan eerst maar ik zie het nog. En het is nu bijna 2 weken later sinds ik er hier over begon. En zag toevallig het hele levensbalkje van AC2 boven links ook toen ik hem uitdeed gvd.

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Te veel GTA gespeeld Fii :+

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sinds toen niet meer, en dat was iets van 25 uur in 3 weken. ;(
    Zometeen maar eens m'n Samsung scrolling burn protection screensaver ( :+ ) aanzetten, kijken of dat helpt.

Zo, heb het even aan staan. Want heb nu links het levensbalkje van GTA, rechts het rondje van de map van AC2 en links boven het hele health balkje van AC2 bij zwarte beeld.

Laatst bewerkt: 30 nov 2009
  9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Sinds ik mn Pioneer heb speel ik voornamelijk Battlefield1943, maar ik heb totaal geen image retention.

Wèl doe ik voor de zekerheid ff n filmtrailer afspelen voordat ik de tv uitzet en tijdens t gamen kijk ik soms ff, maar er is niets te zien.

Heb wel de pixelbeveiliging aan staan (pixelshift/orbiter).

10. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Pixelshift staat hier ook al sinds het begin aan. Horizontaal 3 pixels en verticaal 3 pixels om de minuut. Voor de rest ook alles gedaan wat ik kon doen ( Contrast laag enzvoorts ). Hopelijk werkt dat screensaver gebeuren een beetje en staat nu aan. Zal hem vannacht ook maar op standby laten inplaats van standby en dan stekker eruit. Hoop dat het werkt.

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Het uitzettenvan de tv heeft geen enkele zin. Als je na n game de tv meteen uitzet en je zet m na 3 dagen pas weer aan, zie je precies dezelfde image retention als toen je m net uitgezet hebt.

Draai je na de game met die healthbalkjes ff zo'n filmtrailer van Zune dan heb je nergens last van.

Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  12. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    he,

bedankt voor je reactie
    ik ga nog wel even met de instellingen wat proberen
    ik had wel al noise hupeldepup uitgezet in het spel en dat was al veel beter
    maar ik heb niet zo een zin om bij elk spel me instellingen te moeten veranderen.
    je hoort het nog wel.

grt,

patrick

13. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een paar vraagen over hdtv.
    Mijn hdtv(hd ready) is 1360x768 widescreen Wat heb ik dan 480p of 720p? Kan niet vinden in boekje.
    Als ik een film huur via zune wat moet nemen standart difinition of high difinition?
    En wat zijn reference Levels in Console settings/Display?

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je heb 720p, 480p is eigenlijk geen 'HD' resolutie maar gewoon SD...
    Daarnaast is 720p in pixels 1280x720, jouw tv heeft dus een iets hogere resolutie dan dat.

15. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus moet High difinition nemen in zune films?

16. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bekijk het verschil eens meet een normale trailer en kijk wat je ervan vindt. je kan natuurlijk altijd de sd afspelen. Het is alleen het punt of je dit goed genoeg vindt.

17. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik heb sinds vandaag interactieve tv van kpn
    Allereerst geweldige service, en een pracht kastje en prachtig beeldkwaliteit,
    maar nu had ik een vraag waar zijn die 2 usb poorten achterin voor? want ik stop mijn usb stick erin en er gebeurd niets weet iemand wat ik ermee kan/ moet doen?

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Info uit de gebruiksaanwijzing ;)

[USB 1/2] Deze aansluitpunten worden niet gebruikt.

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    LG komt met een 23 inch 3D Full HD LCD

http://www.engadget.com/2009/12/03/lg-first-to-hit-mass-production-with-full-hd-3d-lcds/

Bij hdguru.com hebben ze geprobeerd om bij 2008/2009 modellen een burn in te krijgen, maar daar moesten ze bijzonder veel moeite voor doen.
    http://hdguru.com/plasma-tv-burn-in-fact-or-myth/826/

(offtopic: wat een ellende met die KPN storing zeg! Begrijp niet dat dit niet in het nieuws komt en die veel kleinere storing van Vodafone breed wordt uitgemeten.
    Vorige week ineens geen internet meer (3825 Amersfoort). Ik zit bij Telfort (die hadden Speedlinq overgenomen) en die maken gebruik van het KPN netwerk).

Meteen op mn mobiel gegoogled en het bleek om een behoorlijk grote uitval te gaan. Sommige hadden langere tijd geen internet, anderen soms en vaak bijzonder traag.
    Xboxlive was 2 avonden onspeelbaar traag, maar het lijkt alsof de problemen verdwenen zijn.
    Ik ga volgende week overstappen, want ik heb glasvezel in mn appartement liggen. De groeten met het trage adsl en de ellende. Vorige storing (1,5 jaar geleden) was ook bij KPN en duurde een week!!)

Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk en aardig , maar zijn de verschillende 3D gebeuren straks ( LG , Philips , Sony , Samsnug enz) wel compatible met elkaar.
    Voorkeur gaat dan liever uit naar een Philips zonder bril :9

Maar als Sony het 3D concept gaat verwerken in hun PS3 dan ben ik eigenlijk verplicht om een nieuwe Sony 3D Bravia te kopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina