1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[GRATIS][X360] Hitman: Blood Money

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Dutchforce, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien we in de tijd van Sinterklaas zitten heb ik iets weg te geven: Hitman Blood Money voor de 360.

    Wat moet je hier voor doen? Simpel, zet de beste mop die je kent neer in deze draad. Ben jij op zondag 6 december 23:59 uur degene die mij het hardst laat lachen, stuur ik de game naar jou op. Je mag meerdere keren een mop insturen, maar alleen de eerste telt mee voor de wedstrijd. Het spel heeft geen handleiding en geen originele hoes, de game werkt verder prima.

    Laat maar horen!
     
  2. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geel en als je er op gaat staan is het rood, ra ra, wat is dat? :+

    Een kuiken
     
  3. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Nederlander komt in Amerika.
    Doet een man van de FBI zijn jas open en zegt : FBI
    De Nederlander doet zijn jas open en zegt : C&A.
     
  4. fortesque

    fortesque Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Een journalist heeft een interview met de directeur van een
    psychiatrische inrichting:

    Journalist: "En hoe bepaalt u nu of iemand opgenomen moet worden?"
    Directeur : " We sturen de persoon naar de badkamer,waar een vol bad staat."
    Journalist: "Oh? En dan?"
    Directeur : "Dan geven we de persoon een theelepeltje,een pollepel en een emmer. Vervolgens vragen we de persoon zo snel mogelijk het bad leegte maken."
    Journalist:"Aha, ik begrijp het. Een normaal persoon gebruikt natuurlijk de emmer, want daar kan het meeste water in."
    Directeur: "Nou nee, een normaal persoon trekt de stop er uit....
    wilt u een plekje bij het raam of bij de deur ??"
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Een man genaamd Van leeuwen heeft een nieuw soort spijker uitgevonden, eentje die nooit roest. Hij gaat met zijn product naar een investeerder die er geinteresseerd in is. Deze investeerde stuurt van Leeuwen door naar een reclamemaatschappij om het product te promoten. De reclamemaatschappij is dolenthousiast over het product en zegt tegen Van Leeuwen dat hij over een week moet terugkomen want dan zijn ze klaar met de levensgrote poster die ze op het gebouw neerzetten. Een week later komt Van Leeuwen terug, maar tot zijn schrik ziet hij de poster waarop staat 'Jezus hangt al eeuwen, aan de spijkers van Van Leeuwen'. Van Leeuwen gaat boos naar de reclamemaatschappij toe aangezien hij vind dat dit echt niet kan . Van Leeuwen komt namelijk uit Barneveld en is streng gereformeerd, net als zijn familie. De reclamemaatschappij snapt het probleem en zegt dat hij over een week weer moet terugkomen voor een nieuwe poster.

    Een week later komt Van Leeuwen terug en er hangt een nieuwe poster met de tekst: 'Jezus is van het kruis gepleurd, en dat was niet met de spijkers van Van Leeuwen gebeurd'.
     
  6. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wel één , niet geschikt voor tere zieltjes.
    Hij staat niet voor niets in een spoiler, je bent gewaarschuwd! 18+!!!

    Jaapie ligt z'n zusje te neuken, zegt z'n zusje tegen Jaapie. ''Goh Jaap, jij doet het echt veel beter als papa. ''Ja'' zegt Jaapie. ''Dat zei mama ook al''
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2009
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb het spel al, dus van mij geen mop, maar hier heb ik toch wel even hard om gelachen :D
     
  8. Vadinho

    Vadinho Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    2 mannen zijn lekker rustig aan het vissen. Opeens zegt de ene heel zachtjes, om vissen niet te laten schrikken.
    "Ik denk dat ik ga scheiden van mijn vrouw. Ze heeft namelijk al bijna 2 maanden niet meer tegen me gesproken.

    De ander blijft rustig aan zijn biertje nippen en zegt na wat denkwerk. "Als ik jou was zou ik daar nog maar eens goed over nadanken. Zo een vrouw krijg je nooit meer.
     
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is saai, niet grappig en tijdverspilling.. Ra ra ra, Wat is het?
    Deze mop
     
  10. DynaMite

    DynaMite Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt een vrouw bij de dokter en zegt : OOOOOH dokter.
     
  11. mystical87

    mystical87 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is groen en zit op een hekje!?
    Verf

    Wat is sneller: een bus of een vliegtuig?
    Een bus, want een koe eet gras |:-
     
  12. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is geel en het is geen banaan
    stiekem toch een banaan *)
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Een jood, christen en islamiet staan boven op een flatgebouw.

    Ze sluiten een weddenschap: Ze denken dat ze het allemaal overleven als ze naar beneden springen.

    De christen springt eerst. Onderweg komt er een beschermengel tevoorschijn die zegt: "Niet bang zijn, ik zal je redden'.
    Net voordat hij bij de grond is komt er een hooiwagen voorbij en hij landt veilig in het hooi.

    'Hmpf' zegt de islamiet, en hij springt ook. Onderweg komt een tweede beschermengel die zegt 'Wees niet bang, je zal het overleven'.
    De kroegbaas beneden spant net zijn doek uit voor boven het terras en de islamiet landt veilig op het zachte doek.

    'Geluk' zegt de jood, en hij springt naar beneden.
    De jood komt steeds dichter bij de grond en denkt 'Waar blijft mijn redding?'. Maar het is al te laat
    Hij valt dood op de grond.



    Die avond in de hemel:
    God bekijkt zijn lijstje met de mensen die vandaag zijn omgekomen. Naast de namen staan de beschermengeltjes.
    Hij grinnikt en zegt tegen zijn beschermengeltje naast hem op een plagende toon: 'Adolfje, Adolfje toch'.
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Eileen and her husband Bob went for counseling after 25 years of marriage.

    When asked what the problem was, Eileen went into a passionate, painful tirade listing every problem they had ever had in the 25 years they had been married.

    She went on and on and on: neglect, lack of intimacy, emptiness, loneliness, feeling unloved and unlovable, an entire laundry list of unmet needs she had endured over the course of their marriage.

    Finally, after allowing this to go on for a sufficient length of time, the therapist got up, walked around the desk and after asking Eileen to stand, embraced her, unbuttoned her blouse and bra, put his hands on her breasts and massaged them thoroughly, while kissing her passionately as her husband Bob watched with a raised eyebrow!

    Eileen shut up, buttoned up her blouse, and quietly sat down while basking in the glow of being highly aroused.

    The therapist turned to Bob and said, 'This is what your wife needs at least three times a week.. Can you do this?'

    Bob thought for a moment and replied, 'Well, I can drop her off here on Mondays and Wednesdays, but on Fridays, I play golf.
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Staan 2 pinquins op een dak. Zegt die ene pinquin tegen de andere: ''Spring er af''. Zegt die andere: "Neen".
     
  16. ripley

    ripley Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Er loopt een troepje dwergen door het bos. Ze zijn heel blij. Ze huppelen en dansen en zingen: 'We hebben tóverkracht, we hebben tóverkracht...!' Dan komt er een elfje langsvliegen. Ze ziet al die blije dwergen. Maar ze ziet ook een dwergje lopen dat helemaal niet blij is. Ze gaat naar het dwergje toe en vraagt: 'Wat is er met jou?' Zegt het dwergje: 'Mijn naam is To.'

    en omdat ik het niet kan laten :

    Oma heeft besloten om na jaren weer eens behoorlijk te gaan stappen. Ze zit zich aan de kaptafel op te maken. Dan pakt ze een grote spuitbus, en begint flink onder haar oksels te sprayen. Haar kleinzoontje staat dat kritisch te bekijken en zegt: 'Oma, denkt u wel aan het ozongat?' 'Ja hoor,' zegt ze, 'dat doe ik zo effe met een washandje.'
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2009
  17. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Waarom gaat Sinterklaas nooit naar de moskee?
    Daar staan te veel schoenen
     
  18. rbrt93

    rbrt93 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je waarom maar 30% van de vrouwen een orgasme kan krijgen door penetratie?

    omdat ik niet overal tegelijk kan zijn
     
  19. mystical87

    mystical87 Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    A clock and a calander walk in to each other on a trainstation. So the clock yells at the calander: "Haha, Your days are numbered!"
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  20. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Om in de kerststemming te komen:

    Ben net bezig om de kerstverlichting op te hangen en ze doen mij denken
    aan allochtonen. Meer dan de helft werkt niet, ze zijn allemaal met elkaar
    verbonden maar ze zijn toch echt het mooist als ze in een boom hangen!

    }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina