1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Final Fantasy XIII

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik heb een raar probleem. Ik speel FF altijd bijna uit en blijft hangen op de laatste dungeon.

    FF7 uitgespeelt
    FF6 tot de toren van Kefka
    FF8 tot cd 3 met dat stuk van de white seed
    FF9 hoef ik alleen laatste dungeon te doen
    FF10 ook alleen laatste dungeon
    FFX-2 was ik pissig. Met een guide erbij gegaan voor 100% vergeet ik 1 dialoog en kan ik niet het goede einde meer krijgen dus ook gestopt.
    FF12 uitgespeeld tot de piratenstad dus ongeveer 90%
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is wel komisch ja, het eindigd dus meestal in een dungeon?

    Misschien een beetje oftopic, maar wat vonden jullie eigenlijk van de film 'Advent children'? Vond de film fantastisch, veel beter dan die eerste die geen fuk te maken had met FF algemeen eigenlijk.
     
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.781
    Ik vond het een heel vette film. Eerste was me iets te wazig maar had imo ook wel een paar mooie momenten. Zouden ze wat mij betreft vaker mogen doen :p
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    come to think of it..... nee :+

    Eternal Sonata, Lost Odyssey, Blue Dragon, Persona 3 ....allemaal deze gen aangeschaft (persona uiteraard op de ps2) en geen enkele uitgespeeld

    not even close.....

    hmmmmm
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het allebei goede films, heb ze ook beide op dvd.
    Misschien vind ik Spirits Within zelfs een beetje leuker, omdat ik FF 7 nooit had gespeeld.
     
  6. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben best wel trots dat ik alle Final Fantasy's heb uitgespeeld *)
     
  7. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Spirits within(SW) vond ik echt stukken beter dan Advent Children(AC), dit kwam misschien omdat ik niks had met de hele franchise. De fans kunnen bij AC zich makkelijker associëren met de karakters en het verhaal dan bij SW, als ze FF weg uit de titel hadden gelaten bij SW was het een stuk minder slecht gevallen bij het publiek.

    Anywayzzzz FF13 word de eerste van de reeks die ik ga spelen en ben er best gehyped voor aangezien ik meer een voorkeur heb voor Jrpg's dan die uit het westen. Vind zelfs turnbased combat tof ondanks dat de meesten het achterhaald vinden:+(voor er word gezegd ff13 is geen pure turnbased rpg, i now)
     
  8. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Kan niet meer wachten :mad: neem ook een weekje vrij als hij uitkomt hehe... Samen met mijn vriendin die is ook ff ge|l hehe :cool: lub her.^^
     
  9. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb FF3, 4, 7, 8, 9, X, X-2, XII uitgespeeld.....En ga FFXIII ook zeker uitspelen.

    Heerlijke spellen ook al is het sinds Sakaguchi weg is en Nobue Uematsu niet meer de muziek verzorgt vrij weinig aan. Maar ik heb het volste vertrouwen in deel XIII als de muziek maar goed wordt verzorgd en daar is natuurlijk van te voren nooit iets van bekend of te horen...En nee, die trailer muziek is niet goed....
     
  10. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ook 1 t/m 6?
     
  11. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Eens even denken, ik ben volgens mij ook wel een paar keer opgehouden richting laatste dungeon :).
    FF 1, 3, 7, 8, 9, 10, 10-2 heb ik uitgespeeld, maar bij 4, 5 en 12 ben ik ergens in een latere dungeon gestopt.
    2 kwam ik gewoon helemaal niet doorheen en ben ik al erg vroeg mee gestopt..:p
     
  12. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dus diegene die in Amerika/Europa zijn uitgekomen he.
    Ik weet niet of je die ook bedoelt, in dat geval, ja. Ik weet niet hoe het zit met die japanse releases die nooit zijn uitgekomen in de westerse landen.
     
  13. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt te hopen dat FFXIII niet uitgesteld wordt...maar ben bang van wel.
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waarom denk je dat? In Japan komt ie de 17e gewoon uit, denk niet dat het lokaliseren uitstel gaat veroorzaken...

    [​IMG]
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik moet wel zeggend at ik er een beetje bang voor ben....maar aan de andere kant zouden ze nu toch wel genoeg ervaring moeten hebben om de vertaling snel te doen...

    Ik kan echt niet wachten tot deze game! Lang geleden dat ik écht enthousiast werd van beelden van een FF game!

    Gister de trailers allemaal nóg een keertje gekeken.O-)

    Ik heb alle FF games vanaf 7 uitgespeeld (op 11 na:+).
    De voorgaande delen heb ik wel gespeeld, maar geen van allen uitgespeeld.
     
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: En dit word mijn EERSTE Final Fantasy! ben benieuwd...
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ah ok,

    Die niet zijn uitgekomen in US/EU zijn later op DS of PSX als remake gereleased
     
  18. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Inderdaad.

    1/2: PSP
    3/4: DS
    5: ?
    6/7/8/9: PS1
     
  19. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    1 en 2 zaten ook in Origins voor de Psx, en deel 5 zat in de Europese Anthology samen met deel 4 zover ik me het nog kan herinneren.
     
  20. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk ik ook niet de enigste die hoopt voor remakes van de delen die op de PS1 uitkwamen :)

    Die spellen zijn echt verdomd zeldzaam.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina