Hello, ik heb een probleem met mijn trema "e" op het toetsenbord... Wanneer ik trama e typ, krijg ik Ë, een hoofdletter dus! Ik zou graag een kleine trema e kunnen typen op mijn toetsenbord, ik ken de alt-code wel, maar dat is nu niet bepaald praktisch. Ik weet dat ik dit kan veranderen bij toetsenbordinstelling... Alleen één probleem... ik werk hier op een pc van het werk, waarbij wij zelf geen toegang hebben tot het configuratiescherm hebben of instellingen kunnen veranderen, noch programma's kunnen installeren. Iemand enig idee wat ik kan doen om dit op te lossen? Ik weet dat ik dat bij mijn collega ooit heb kunnen veranderen, maar nu ik zelf aan een andere pc zit, vind ik de juiste oplossing niet meer en zit ik met de gebakken peren... Hopelijk zit er hier een intelligent brein dat mij kan verder helpen ;-)
Shift + ", dan alles loslaten en een enkele e typen. Wanneer je dan è krijgt, staat je toetsenbord op NL, die moet op VS staan, vraag niet waarom. Verder kan ik je niet helpen.
shift + " + e ==> Ë shift + " + shift e ==> Ë shift + " + Capslock E ==> Ë tzijn inderdaad toetsenbord-instellingen die fout zijn, maar die kan ik dus niet veranderen....
kan je niet gewoon proberen: ALT (ingedrukt houden) 138 (en dan ALT loslaten) = è of ALT 130 = é Is dit misschien een oplossing? EDIT: Hmm, lama zie dat je de ALT methode al kent ;-) Heb de bril niet bij me....