Welk Amped of JSRF?

Discussie in 'Algemeen' gestart door ManU, 15 mrt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikah

    ikah Guest

    Ik zou voor amped gaan ik vind JSRF zelf echt een K*TE spel...de gameplay vind ik veel te eentonig alleen de graphics en de sound zijn goed.
     
  2. mischa

    mischa Guest

    ik heb JSRF niet maar Amped is 10X klote omdat het voor mij te moelijk is en je kunt geen ubervette stunts maken zoals bij thps2 ofzo
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ze beide, maar alletwee had ik ze tegelijk met een ander nieuw spel, waardoor ze dus beide al snel stof begonnen te happen...
     
  4. mischa

    mischa Guest

    ik zou gaan voor unreal championship halo of splinter cell ofzo :+
     
  5. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Hou je van Arcade of meer van Sims? JSRF is namelijk puur Arcade, druk een knop in en maak de vetste tricks. Amped is een stuk moeilijker, maar wel uitdagender. JSRF had ik vrij snel uitgespeeld, en Amped duurt nog wel ff: #96 nu...
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik hou meer van Whoppers maar mn vriendin meer van Big Mac's

    de thread iz lame...als je nou 2 voetbal games met elkaar vergelijkt oke..maar amped en JSRF moet je niet met elkaar vergelijken...is puur een kwestie van smaak
     
  7. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    idd:+ Zullen we met zn allen ook appels en peren gaan vergelijken? Lijkt me leuk 8)

    Ontopic: Jsrf vond ik zuigen en amped wel ik wel lauw dus ik zou voor amped gaan :cool:
     
  8. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb jsrf maar ik vind het een frustrerend rotspel had hem overgens wel voor 15 euro gekocht mijn zussies spelen hem nu nog in de multiplayer dat is wel wat leuker alleen ze willen nooit tegen mij vechten (spuiten) want dan verliezen ze en dat is nou zo leuk *Damn*
     
  9. vliegende-saar

    vliegende-saar sk8ergirl

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Amped kiezen maja dats mijn keuze...allebei zijn btw 30 euro.....
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Antieke thread, nutteloos omhooggeschopt.... verder leidt dit tot niks behalve tot een opsomtopic, dus bij deze gesloten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina