Hallo iedereen, heeft er iemand al Rollercoaster tycoon gekocht? want ik heb het nog gespeeld op de computer maar is het een goede besturing met de xbox-controller? er is nog geen review dus zou er iemand een beetje uitleg willen geven, ben een kandidaat-koper. Bey Tompy
ja dat is een goeie! Hij zou al vanaf 28 maart in de winkel moeten liggen, maar ik heb hem dus nog helemaal nergens gezien.... En ja ik wil hem ook hebben, check mijn sig. maar
kheb vandaag het boekje van de gm binnengekregen en hij staat er in, voor maar 50 euro en 21 punten. weet jij of er binnenkort een review er van komt, hoe lang duurt dat eigenlijk tegen dat ze een review van een game maken? Tompy.
ja ok, ik heb hem ook in het boekje van de music store gezien.... voor 49,95 euro! MAar eergister hadden ze hem dus nog niet. Vandaag ben ik eigenlijk niet wezen kijken. En ik denk dat de review in de nieuwe PU komt te staan....
ik heb hem gister gekocht bij de frs voor 55,- en ga hem vandaag nog terug brengen ,want er is niks aan precies de pc versie
duh hij was hier is de aanbieding ofzo had nog nagevraagt of het wel klopte en ze zij dat het maar een paar dagen goedkoper was
Dit is echt oplichterij. Een spel dat 4 jaar oud op de pc is ligt nu in de budgetbak voor 15 euro, en op de xbox kost hij 50 of 70 euro!
Ik zag 'm gisteren bij de Music Store in Rotterdam Centrum voor € 44,95! Het is dat ik in drie weken al drie spellen heb bemachtigd, anders had ik 'm misschien wel gekocht. Grappige is dat er volgens mij genoeg mensen zijn die 'm willen hebben, maar dat niemand er te veel geld voor over heeft...
ik heb rct al op de pc dus ik koop hem niet, en al helemaal niet voor 60 euro. kortom: dit is echt een tijdelijke pc game.
Jullie gaan dit toch niet kopen? Komop man rct op de xbox en er is niks veranderd en dan nog is voor het volle geld ook.
Ik heb het idee dat er heel veel games telkens worden uitgesteld! Ik vraag me af of de planning dan ontzettend slecht is, of dat er op het laatste moment nog wat veranderd wordt.
Ja, of dat ze gewoon een enorme hype willen opbouwen *zie halo 2* maar dit is dus niet van toepassing op RCT
Is dit nu een gewone poort van de PC of hebben ze hem voor de console aangepast zoals ze dat met de Sims hebben gedaan? Als het gewoon een poort is begrijp ik niet waarom ze dit soort games eigenlijk uitbrengen voor een console. ik geloof niet dat hier veel vraag naar is.