1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    is een mooie prijs,die van mij heb ik bij een webwinkel gekocht, zit hier 5km vandaan voor 245,- euro , en nog voor 183 euro de JBL SCS178 boxen , kan weer wat jaartjes vooruit , elke keer koop ik wat en naar 1 a 2 jaar kan ik het weer verkoopen want kom dan weer andere mooie dingen tegen, had eerst ook een tv van 32 inc voor 700 gekocht na een jaar weer verkocht aan me broertje omdat ik weer een 42inc wou, die van 32 werd heel snel al weer te klein vond ik en 2 jaar geleeden een dolby souround set gekocht voor 244,- maar zitten zo weinig aanlsluiten op zo ding, dat ik al snel te kort kwam dus ook weer verkocht , aan me broertje zo blijf je geld uitgeeven , ben nu er achter gekoomen dat je beeter wat meer geld uit kan geefen , dan dat je om het jaar weer wat anders wil omdat je weer te weinig aanlsuiten hebt of dat je je tv weer te klein vind zo blijf je bezig, techniek gaat zo snel vooruit is bijna niet bij te houden sorry van die komma,s en fouten ben niet goed in nederlands schijven weet niet hoe dat komt 8)
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ook handig om een punt te gebruiken in plaats van één lange zit met alleen maar komma's 8)
     
  3. mompel

    mompel Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja klopt sorry maar dat komt omdat ik dyslexie heb ben altijd aan het denken van hoe schijf ik dat ook al weer maar dan ben ik aan het schijven en ja hoor dan zitten er weer fouten in dat zie ik ook en ben dan aan het denken maar dan kom ik er toch niet uit ja vind het zelf ook zwaar kut maar doe me best '|:D
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het gaat niet om spelfouten etc. Het gaat erom dat je geen zinnen kunt maken. Je schrijft alles als één lange zin en dat is gewoon niet leesbaar. Probeer er aan te werken...
     
  5. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Joehoe! Hij zegt dat ie dyslexie heeft. Daar kom je niet zomaar overheen.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben zelf een beetje woordblind , moet mijn teksten altijd meerdere keren controleren.
    Spelfouten vind ik op een forum helemaal niet erg , het is anders als je bijvoorbeeld een sollicitatiebrief moet schrijven.
     
  7. karrsten

    karrsten Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik heb de Logitech G51 aan mijn computer hangen, ik ben wel benieuwd of ik deze ook aan mijn xbox kan hangen, dat zou wel vet zijn! Ik heb gelezen dat ik dan een optical kabel nodig heb ? om de optical kabel in mijn optical output op de stekker van mijn xbox te doen, kan iemand mij helpen welke kabel ik dan nodig heb? en of dit überhaupt mogelijk is met een Logitech G51, ik heb hier een lijstje met specs:

    - Total RMS power: 155 watts RMS
    Satellites: 20 watts RMS x 4 (into 8 ohms, @ 1 kHz, @ 10% THD)
    Center channel: 19 watts RMS (into 8 ohms, @ 1 KHz, @ 10% THD)
    Subwoofer: 56 watts RMS (into 2 ohms, @ 100 Hz, @ 10% THD)
    - Total peak power: 310 watts
    - Frequency response: 36 Hz–20 KHz
    - Subwoofer crossover frequency: 150 Hz
    - Drivers:
    Satellites: (2) 2-inch laser-tuned drivers
    Subwoofer: Down-firing 5.25-inch high-excursion driver
    - Speaker dimensions (H x W x D, inches)
    Satellites: 4.2 x 5.6 x 8.5
    Center channel: 8.0 x 3.9 x 5.6
    Subwoofer: 7.7 x 10.4 x 13.1
    - Enclosure: Bass reflex enclosure with tuned port
    - Inputs: 6-channel direct, stereo RCA
    - Precision control pod:
    Non-skid silicone feet
    Master volume control
    Subwoofer, center, and surround level controls
    Matrix surround sound music and gaming modes
    Independent audio and microphone mute controls
    Headset jack (microphone and headphone)
    - Signal-to-noise ratio: >94 dB, A-weighted

    Alvast bedankt!

    Karsten
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Om te genieten van Dolby Digitaal heb je een speakerset nodig met een optische-ingang.
    Je kan de optische-ingang herkenen aan de volgende aansluiting.

    [​IMG]
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dyslexie is woordenblindheid. Als je iets heb waardoor je eerlijk waar geen punt achter een zin kan hebben moet je het ergens anders gaan zoeken.
     
  10. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ben je toevallig leraar nederlands? Anders moet je daar nodig eens over na gaan denken. Ach je bent nog maar een knulletje zal wel niks meer over je zeggen. No hard feelings!
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap dat het lastig voor je is om te beseffen dat iemand die jonger dan jij is, het allemaal beter snapt en beter voor elkaar heeft. En dat je qua ontwikkeling nog achter loopt op andere leeftijdsgenoten en dat je je dan probeert te meten met jongere mensen op een xbox forum. Als het je dan niet lukt dan kan je het inderdaad altijd nog op leeftijd gooien, snap ik best!

    Het is ook onwijs leuk voor je dat je fan bent van een voetbalclub en dat je je voor doet als iemand die iets met fitness doet. Is allemaal hartstikke leuk. Probeer nou alleen nog maar te voorkomen dat je ondanks je leeftijd en je schijn-voorkomen jezelf alsnog ten koste van anderen probeert op te hemelen.

    Maar goed...

    Als je dan wil gaan modder gooien, zoek dan iemand op van wie je het gaat winnen, ookal is dat op het internet vaak iets wat niemand lukt, want je zet jezelf nu voor paal.
     
  12. karrsten

    karrsten Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik ook een soort adapter kopen? dat ik aan mijn speakers een optical stekker kan maken?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    /Mod Laten we ons liever bezig houden met het Audio gebeuren en niet met het smijten van modder :mad:

    Bijvoorbeeld de Creative DDTS-100
    [​IMG]

    [​IMG]

    Alleen zijn deze dingen heel moeilijk verkrijgbaar.
     
  14. karrsten

    karrsten Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben natuurlijk liever dat je gewoon een nieuwe koopt :p met optical cable, maar enig idee hoe duur deze dingen zijn? ik kan dat niet echt vinden op het internet.

    ooh ik zie hier een gebruikte van 200$ ? dat wordt 'm dus ook niet, als ik een beamer aansluit op xbox dan heb ik ook boxen nodig denk ik ?

    Karsten
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De DDTS-100 wordt niet meer gemaakt door Creative.
    Kijk anders op een site zoals Marktplaats en/of Speurders.

    Er zijn beamers met ingebouwde speakers , het geluid is natuurlijk minder dan bij losse speakers,.
     
  16. karrsten

    karrsten Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    dus een paar losse boxjes kunnen geen kwaad, surround is dan natuurlijk het mooiste maar dat is ook best duur zeker, anders maar gewoon 2 simpele boxen
     
  17. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan zijn de speakers schuinachter me, terwijl op de tekening staat dat ze naast je moeten.

    Ik heb 3 opties nu:
    - Bank naar voren schuiven en speaker aan de witte muur voor het gat hangen.
    -Speakers naast me hangen met 1 meter tussen beide speakers
    - Of dus schuin achter me

    Wat lijkt jullie de beste optie? Ik ga morgen speakerkabels halen, dus het zou wel fijn zijn als er snel wordt gereageerd.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Schuin achter je lijkt me dan het beste, maar wat je eigenlijk even moet doen is gewoon wat dingen uitproberen voordat je ze definitief ophangt. beetje spelen met volumes en settings tot je iets vind wat je goed vind klinken
     
  19. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Momenteel heb ik een 5.0 opstelling, dus zonder subwoofer. Mijn frontspeakers hebben een frequentie bereik van 40 Hz – 20kHz. Kan een goede subwoofer veel toevoegen in deze opstelling voor b.v. films?
     
  20. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan een speaker setje aan te schaffen, ten eerste voor muziek vanaf m'n laptop en ten tweede voor het gamen. Geluid uit mn monitor/tv is echt niet te harden.

    Ik ben er zeker van dat het geen 5.1 wordt, maar een 2.0. (Heel misschien 2.1)
    Budget is ongeveer 125, dus ik dacht aan de Creative Gigawork T40 serie 2 set. Design is top en de reviews zijn ook positief. Maar of het goed is voor geluid bij het gamen weet ik niet.

    Ik heb me in m'n research beperkt tot Creative en Logitech omdat die 2 me simpelweg wel toppie leken, of heeft iemand andere adviezen voor een 2.0 set?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina