Nieuwe XBOX360, profiel kwijt?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tinus_Scarface, 6 dec 2009.

  1. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox360 is gisteren overleden, en natuurlijk valt ie net buiten de garantie.
    Nu ben ik daarom van plan om een nieuwe console te kopen, laten maken is ook niet echt een optie. Maar kan ik dan gewoon met m'n oude profiel (gamertag) verder spelen? Of moet ik een nieuwe aanmaken? En hoe zit dat met de harddisk (HDD) dan? Zou namelijk zonde zijn ivm m'n gamerpoints etc. :confused:
    Alvast bedankt!
     
  2. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan je oude HDD op je nieuwe xbox zetten, of je profiel overzetten (met een memorycard als ik me niet vergis)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt de harde schijf van je oude xbox op de nieuwe zetten, om je savegames enzovoort te behouden. Wat je ook kunt doen op de nieuwe Xbox 360, is de zogeheten 'Account Recovery', hiermee download je in feite je profiel terug op de nieuwe Xbox 360, mits die over een internet connectie beschikt. Je behoudt dan je gamertag, achievements, gamerscore enzovoort. Je krijgt dan geen savegames mee.

    Mocht je een Xbox 360 Elite met 120 GB HDD kopen, dan kun je een transfercable aanvragen, om alles wat op de vorige HDD staat op de nieuwe HDD te zetten.
     
  4. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je HDD stuk is kan je ook een "recover" uitvoeren voor je Xbox360 profiel op je nieuwe xbox. Moet je wel je profiel hebben aangemeld via Xbox LIVE.
     
  5. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar hopen dat je idd je data van je oude HDD kunt over zetten met een transfer kabel via de PC.

    Je kunt je profiel sowiesow altijd terug halen via recovery zoals al aangegeven is. Maar als je bijv. heel ver bent in een spel welke veel tijd in beslag neemt (Fable II, Fallout 3 etc.) en je hebt niet je save games niet. Kun je weer helemaal opnieuw beginnen.

    Je behoud sowiesow al je achievements e.d.
     
  6. Tinus_Scarface

    Tinus_Scarface Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank voor de reacties allemaal! :thumbs:
     
  7. x15killer

    x15killer XoTiC c3l

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gewoon veel makkelijker gedaan...

    Koop een 2e hands via Marktplaats of eBay (Arcade met RROD van begin 2009 40 euro :D FTW!!)
    Laat em repareren door iemand (25 euro)



    Heb em trouwens ook helemaal omgebouwd met neon, doorzichtige body, extra fans en alles erop en eraan (H)

    Edit: Sorry lees nu de startpost pas goed... dacht dat het ook ging over het kopen van een nieuwe xbox... trouwens... mediamarkt, 149,- met 3 games!!

    /Mod Stukje over omgebouwde console verwijderd, zie [faq]faq[/faq]. Aanbieding van Media Markt is trouwens met een Arcade en is een tijdelijke actie :)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009

Deel Deze Pagina