Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.478
    Leuk Bevonden:
    3.437
    Hmm, die framerate is anders niet geweldig in de clockwork tower scene. Maar verder draait het spel goed en de animaties zijn soepel.
     
  2. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Haar pak is gemaakt van haar. En omdat ze een heks is kan ze het haar overal voor gebruiken. O.a om een grote laars te spawnen. Dat is dus uiteindelijk gewoon haar haar. Als je goed oplet is ze dan ook naakt als je die move uitvoert.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Bayonetta

    In het begin vond ik het moeilijk om me te orienteren, er gebeurt zoveel op het scherm dat ik wel even moest opletten.Na 10 minuten was dit gevoel weg en werd ik meegezogen in het actie wat letterlijk van het scherm afspetterde. Wow, wat vet........

    Wel vreemd is dat ik na een half uur spelen achter bleef met''

    Wat the fuck heb ik net gespeeld ? Waar gaat het om ? Je kan wel zeggen dat het voor mij '' Strangely Entertaining'' was. Vreemd, maar wel lekker

    Zeker een toekomstige aankoop.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  4. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu Bayonetta Premium Theme voor 240 MS-point kopen.

    Te zien via:


    Ik ben niet indruk, dus ik ga hem niet kopen. Jammer genoeg zit er geen personage bij theme.

    Nog 34 dagen te gaan 8), dan kan ik hem kopen.
     
  5. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer dat de demo erg kort is. De speelbare versie had je nog 1 level meer. En kon je die eindbaas helemaal afmaken die je op het laatst met die brug aan het irriteren was. Die erg makkelijk was als je gewoon het wapen van die andere grote gast had gepakt.
     
  6. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je over de brug begin, kreeg ik nooit voor elkaar om dat gevecht te winnen. Ook op easy. Of is dat bedoeling?

    Als de monster de brug gooit, dan krijg je witte scherm te zien :confused: Dan krijg je score te zien.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.478
    Leuk Bevonden:
    3.437
    Ik heb hem wel verslagen door één van de wapens te gebruiken die je in de kleine kamer (met twee angels) daarvoor vindt.

    Daarna wisselde ik van dual pistols naar blade, wat ook iets meer damage opleverde.
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    demo doet het niet bij mij. Net gedownload maar als ik hem wil spelen loopt de xbox vast en krijg ik zwart scherm
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Demo gespeeld (op Normal) en het ging wel redelijk makkelijk maar het is onoverzichtelijk als de pest. Dat helpt in de hand dat ik ook eerder ga lopen buttonbashen dan echt focussen op het gebruiken van bepaalde combo's. Ik ga deze game zeker niet kopen.
     
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Einde demo helaas :mad:. Op firstlook mog je een klein beetje doorspelen. Hij gooit die brug dan weg en dan word je gelanceerd naar een platformpje. Daar vecht je verder tegen die gozer. Waardoor hij uiteindlijk word opgegeten door de draak die je ook eerder spawnde.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.478
    Leuk Bevonden:
    3.437
    Heb je wel lang genoeg gewacht? Het duurt namelijk een tijdje voordat de demo verder gaat en je het eerste logo ziet.

    Mijn eerste reactie was ook "huh, zwart scherm" maar toen herinnerde ik me een reactie van een user op een ander forum die ook al klaagde over het langzame opstarten van de demo... maar uiteindelijk werkt het wel.
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    nee dat was het niet. Tijdens het zwarte scherm werkt mijn Xguide knop niet. Na opnieuw downloaden en installen deed hij het gek genoeg wel

    Vette demo trouwens. Had zo'n speer vast en toen stond er dat ik L stick moest ronddraaien. Ging Bayonetta daardoor ronddraaien als een paaldanseres!
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199

    Weleens devil may cry gespeeld? Heel veel diepgang met slechts 2 knoppen.

    Bij Bayonetta is er meer afwisseling doordat je tussendoor kan schieten en je wapens kunt oppakken met hun eigen combo. Maar er zijn genoeg moves ook al gebruik je maar 2 knoppen
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het wapen pakken. Die de "mini/eind baas" dropt. Dat ding is gewoon overpowered. En dan bedoel die engel met zo'n baby gezicht.
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer onder de indruk van de demo, kan niet wachten tot de volle game uit is.
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Toch denk ik dat DMC wat dieper gaat dan Bayonetta,.
    Die wapens van je vijanden kan je maar heel even gebruiken he,,

    Kan zowiezo niet meer wachten..
    Nog 1 maandje:b:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bayonetta Sexy Outfits!;)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, dat zou kunnen, is misschien wel zo, maar ik vind het wel uitzonderlijk goed gedaan hoe je in Bayonetta zowat elke move aan een andere kan rijgen. Het is heel soepel en je kan heel veel moves combineren met een andere, wat zó soepel gaat! Ik vind het met name stoer om een combo af te sluiten met die handstand + schieten met je voetenguns, of zo'n charged aanval met het zwaard.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is natuurlijk vet stoer :cool:. Waarschijnlijk zul je in de volledige game met andere wapens op andere manieren je combo's kunnen afsluiten... (zelfde idee waarschijnlijk)
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    waarschijnlijk komt hij eerder uit.

    Gamewinkel waar ik net was kreeg bericht van leverancier dat ze hem krijgen op 24 december al!
     
  20. End of zero

    End of zero Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    In navolging van Famitsu... in de nieuwste Edge (issue 209) krijgt Bayonetta een 10:eek:

    Nu kregen de afgelopen jaren wel meer games deze score (Halo 3, GTA IV, LBP en The Orange Box) en die waren allen discutabel (vond ze geen van allen revolutionair of ECHT vernieuwend...).

    Maar damn, gelijk een 10... ben nu toch wel benieuwd naar de volledig versie!
     

Deel Deze Pagina