[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    Dungeon System
    This feature has replaced the Looking For Group tool and provides all-new dungeon party creation functionality.
    Players can join as individuals, as a full group, or a partial group to look for additional party members.
    Groups using this tool will be able to teleport directly to the selected instance. Upon leaving the instance, players will be returned to their original location. If any party member needs to temporarily leave the instance for reagents or repairs, they will have the option to teleport back to the instance
     
  2. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jezus, wat is die Deadly Poison buff godly! Mijn dps is nu helemaal insane. 8)
     
  3. SweexNL

    SweexNL Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag of morgen toch maar weer is beginnen , het begint toch wel weer te tintelen
     
  4. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Hier moet ik even heel hard om huilen. Rogues waren al zo verschrikkelijk goed :'-(
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Dat heb ik gisteren ook meermalen ondervonden met Undead Rogues in Warsong. 8)
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kiest zijn rol, dan krijg je een afk check en dan wordt je gevraagd om naar de dungeon te teleporten. Ik had gister aardig wat bugs ermee dat ik niet kan teleporten en de rest van me groep ook niet, maar na een paar keer proberen lukte dat wel :)

    @ Sweex haha ja dat is wel genoeg :p
     
  7. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Mjah, deze buff was nodig om mutilate weer on-par te brengen met combat. En sinds ik mutilate ben...:+
     
  8. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is geen bug, dan is de instance server vol :9 zwaar iritant
     
  9. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice dan zit je ook niet met die problemen dat er niemand naar de summon stone wil vliegen. Of op lagere levels dat je eerst dat takkeneind moet lopen.

    Wat ik wel jammer vond is dat je niet voor BG en Instances tegelijk in queue kunt staan. Het is toch wel fijn om even een BG te pakken terwijl je op meer members wacht. Ik speel nog op lagere levels, dus het zoeken van een group duurt sowieso wat langer...
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Even een vraagje over Realm Transfers: Ik heb eergisteren een Realm Transfer gedaan van een Paladin die mij gegeven is. Nu zegt die bij het willen in-game gaan dat ik moet wachten tot het pas geactiveerde is voltooid. Ik heb ergens gelezen dat dit drie dagen duurt. Kan het dan kloppen dat ik morgen er echt mee kan spelen of niet?

    Ik weet namelijk niet hoelang het duurt voordat Blizzard alles rond de Realm Transfer heeft afgerond.

    Tevens wil ik ook nog de naam en het uiterlijk veranderen, maar vreemd genoeg zegt die op de in log site dat het in-eligible is. Heeft dit soms ook nog te maken met de Realm Transfer???
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zwemt in geld, of niet? :+
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Hoezo? Ik heb veel inkomsten ja, maar kun je me ook helpen met mijn probleem???

    Ik spaar ook btw. :cool:
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Houd er rekening mee dat je op een link moet klikken die je hebt gekregen van Blizzard, nadat het de Transfer hebt aangevraagt op de website. Ik heb een keer 2 weken zitten wachten tot het klaar was... Bleek dat ik gewoon al die tijd nog moest accepteren :)
     
  14. SweexNL

    SweexNL Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Geld? Waar!}:]
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik zal eens kijken of ik die nog heb. :9

    Edit: Je had gelijk. Hartstikke bedankt. ;)

    Edit 2: Ik heb nog heel wat werk te verzetten voordat deze Blood Elf Paladin goed sterk is. Wat een zootje is der van gemaakt zeg. :x
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2009
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Maak eerst maar eens je DK op orde :+
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Stil, begon er net aan te wennen dat ik eens geen commentaar kreeg. :9

    DK is wel het een en ander aan veranderd. Heb nu eindelijk alles epic, behalve relic. Het is nu een kwestie van een goede rotation vinden. Heb door de veranderingen te afgelopen dagen wel veel achievements gehaald. Alleen ik vergeet iedere keer de goede rototation. Gisteren killed ik in Warsong een Tauren nog wat, maar ik verwacht gewoon iedere keer weer wat ik deed.

    Maar het gaat steeds een beetje beter, heb gewoon meer tijd nodig dan jullie. Alleen dat ga ik niet zo maar uitleggen.
     
  18. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wat heb je aan epics als er baggerstats als defense en parry opzitten die niks aan je dps toevoegen? 8)
     
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je beter blauwe DPS items nemen! ;)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Geef een tip zou ik zeggen en waar te krijgen. Ik onthou lang niet alles wat ik tegenkom. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina