Hey, Ik heb het volgende probleem, iemand heeft bij mij thuis mijn HDD meegenomen en heb een vermoeden wie. Nu kan ik niks bewijzen omdat alles al gewist is van die HDD. Mijn vraag is nu of het mogelijk is om erachter te komen welk serienummer HDD bij welke xbox geleverd is? Het zat namelijk in 1 pakket allemaal. Dus min of meer of er een combinatie is van serienummers waarmee ik dus kan bewijzen dat die HDD bij mijn xbox behoord. Bvd, SauSje
Dus iemand heeft je HDD gejat? Geen idee of dat kan, ik denk het niet, misschien dat een Microsoft helpdesk medewerker je meer kan vertellen?
Ik denk niet dat dat het geval is. Wat gebeurt er dan namelijk met een nieuw aangekochte hdd?. Je kan deze nergens registreren icm met het serienummer van je xbox. Ik denk dat het een moeilijk verhaal word.
Ja de HDD was in 1 pakket met de 360, dus ik dacht misschien dat er een combinatie was van verkochte Xbox icm hdd bij MS
Dan denk ik dat je wat te doen hebt de komende kerstdagen... Maar ik zou diegene maar niet meer in de buurt van je xbox laten komen.
Naja helaas het viel te proberen, maar zonder bewijs kan ik niet veel doen Toch bedankt voor de berichtjes
Toch niet iemand die net zoals jij en ik in Hoensbroek woont? Ik vraag me af, zou Xbox Nederland dan echt niks kunnen/willen natrekken?
Hahah nee hij is van Heerlerheide. Maar ik heb Xbox ff gebeld en die kunnen helaas niet HDD serials natrekken, alleen van de Xbox zelf
Normaal gesproken zijn serienummers wel gelijk ja. Net zoals bij een laptop de accu hetzelfde serienummer heeft. (aantal jaar RMA bij pc bedrijf gedaan) Maar gezien de reacties hebben slimme mensen dit gauw ff gecontroleerd op hun xdoos ?