J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campagne

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DiaLogical, 7 apr 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik las net een column van J.J. in de PU van April en ik moet hier gewoon ff mn frustratie uitten.Damn wat een onzin...Ik ga niet heel het verhaal overnemen maar ik zal een paar zinnen citeren dan mogen jullie zeggen of jullie het er mee eens zijn.

Laatst bewerkt: 7 apr 2003
  2. Croman

Croman Burning out...

Leuk Bevonden:
    0
    onzin 1e klas, XBOX is druk bezig zich te bewijzen en die games zijn er al lang... Sinds wanneer dist JJ de XBOX zo

3. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sterke race games niet???.....OMG SEGA GT 2002, Racing Evolution.....noem maar op. Zo moeilijk is het nou ook weer niet om een modem aan te sluiten. En de games....zo lang bestaat xbox nog niet....en die games die komen wel....en staan ijzerstreke titels aan te komen. Dus J.J. moet gewoon zijn kop houden met dat stomme gelul van hem in dat stomme blaadje. Stelletje nerdjes....Als je niet met een concole online kunt dan lopen ze te zeuren van dat het niet kan....kan het wel dan lopen ze te zeuren dat het te moeilijk is....stelletje a-technische lui....en van die cc is wel logisch eigenlijk....anders zou het betalen een stuk moeilijker gaan.

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben het wel met hem eens hoor, ik heb ook problemen met online komen, en het creditcard gebeuren is heel erg kut!

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    maar dat jij problemen hebt met het online komen betekend toch niet dat het moeilijk is om online te komen...makkelijker dan dit konden ze het echt niet maken hoor

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dat bedoel ik.....kijk het betalen in de VS zelf lukt dan wel....maar erbuiten krijg je dan allemaal gekut....en het veroorzaakt alleen maar problemen dan....ach kijk je ouders een keer lief aan.

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je problemen hebt ligt dat niet aan xbox live of aan je xbox maar gewoon aan je internet verbinding en/of je router!
    Over het algemeen werkt xbox live wel goed hoor denk ik.
    En qua race games: Sega gt, rallisport challenge, splashdown, racing evoluzione, colin mcrae rally 3,....
    En andere goede spellen heeft de xbox ook.
    Maar ja als jay jay dat nu echt vindt...

8. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    MOTO GP :eek:

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar ligt denk ik ook aan mijn lelijke usb modem, maar toch... Over de racespellen vind ik ook dattie zn mond moet houden, er is een wijdde selectie, en RSC ruled, en MM3 zal rulen :)

En de games, mjah, maar PS2 games vind ik allemaal kut :| En ondertussen hebben we wel een aardig geode verzameling :) Er is meer goed aanbod dan ik man kopen duz... :)

10. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wat een zwakke argumenten : Om maar even de belangrijkste er uit te lichten:

-Ik weet zeker dat de GC of de PS2 Online gamen niet makkelijker kan maken met dezelfde bandbreedte. Je moet nou eenmaal meer instellen met een breedband verbinding als met een dialup modempje.

-De games zijn zo goed als dat de gamers ze vinden Tot nu toe heb ik nog niemand horen klagen dat de Xbox geen echte goede racetitel heeft. Tot het moment dat een meerendeel van de Xbox community dit vindt blijft het J.J zijn mening en is het nog geen feit.

11. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Best triest dat lui die de hele dag met games bezig zijn met zon afgezaagt verhaaltje komen :mad:
    Je mag hem best afkraken maar doe het dan met een paar stevige goeie argumenten.
    Dat doet JJ nu niet naar mij mening!

Geen goeie racegames?? ..... OMFG....heeft Mr JJ wel eens op de xbox gespeelt eigenlijk??? klinkt er niet naar :cool:

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Re: J.J.'s (Power Unlimited) anti Xbox campaigne

1: Het aansluiten van een breedband modem heeft niks met Xbox te maken :{
    Doch, is het aanlsuiten van een Live-kit net zo makelijk/moeilijk als het voor de PS2 of GC...

2: Alleen omdat de PS2 Gran Turismo heeft kent Xbox geen goeie race games ... What about the gamecube ? Die kent niet eens veel race-titels, laats staan goeie...

3: Omdat Project Gotham Racing (dat spel bedoelt ie toch ? - Maakt nog niks uit voor m'n mening...maar: ) 1 spel heeft een minder redelijk punt gekregen dus de Xbox is een slechte console :{

4: Yup, helemaal mee eens eigelijk.. Xbox heeft nou niet bepaald wereld-titels in handen (Halo uitgezonderd). Verder als ik naar algemene games kijk die voor iedereen geschikt zijn valt Xbox net buitenboord, de meeste games spreken toch maar 1 bepaalde doelgroep aan.. Hier mag Microsoft dan ook z'n best voor gaan doen...

13. {DBC}SaVaGe

{DBC}SaVaGe Hooked

Leuk Bevonden:
    0
    j.j. is ok, maar zn kennis is klote

14. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Klinklare onzin!

Ja ik heb het ook gelezen, die snapt er niks van. Ik vind trouwens dat het pu blad sterk achteruit is gegaan. Ik ben al vanaf het begin lid en sindsdien is het bergafwaarts gegan met de PU. Ik denk dat ik ga overstappen op dat Xdoos magazine ofzoiets...

Oh ja geen goede racegame!?! En die demo van MotoGP dan, die is met Live al beter dan welke PS2 game dan ook!

15. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet nie hoeveel pillen die gast heeft geslikt toen ie dit heeft geschreven. Ik vind het aansluiten niet echt te moeilijk. Het verschilt natuurlijk per provider, maar ik vind het logisch dat het niet een een keer goed gaat omdat je je xbox moet aansluiten op niet microsoft gelicenceerde shit. Dat kan dus al haast niet naadloos gaan (denk ik dan). Maar stel dat het wel lastig gaat ik denk dat het op de cube en de ps2 niet veel makkelijker zal gaan.
    Over die games heeft ie helemaal nie zon gelijk. Ik vind dat de xbox best goede titels kent (unreal halo panzer dragoon splintercell enz) noem maar op. Zo vind ik dat op de cube minder titels zijn die bij mij in de smaak valllen (ik heb zelf ook een cube).
    Voor de rest mag JJ zeggen wat ie wil maar ik vind de hele pu de laatste tijd wat achteruit gaan. Ik ben trouwe lezer maar de laatste tijd denk ik steeds vaker die pu die komt nog wel (vroeger las ik um in een keer uit nu moet ik mezelf verplichten om um te lezen, het word zo saai, gamen zelf is veel leuker.)

End of speech;)

16. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Tss, dan kan hij helemaal over de GameCube gaan zeiken. Die heeft helemaal geen fatsoenlijke racegame, en die zit er ook niet aan te komen ook (zeker niet nu Codemasters geen games meer voor de Cube maakt }:]). En oke, de PS2 heeft Gran Turismo, wat de beste racegame van allemaal is. Maar daar houdt het dan ook zo'n beetje op qua kwaliteit. Waar de Xbox Project Gotham (echt een zware topper. Ik snap echt niet dat hij het in z'n kop haalt om het spel achteraf zo te bekritiseren :confused:. Ik was echt verslaafd aan dat spel, heb het maanden gespeeld :cool:), Racing Evoluzione, Rallisport Challenge, Sega GT en (natuurlijk :9) MotoGP (veel beter dan die brakke MotoGP's op de PS2) als kwaliteitsracetitels heeft.

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    zie het als zijn mening.
    dat ie niet klopt is onze mening...
    naw okay, feit dan :D
    PU is een blad met meningen van de reviewers...al kan die wel es verschillen..ik vind het vooral leuk en lekker lezen met een hele droge humor (en daar hou ik van:p) Zijn argumenten slaan idd de plank mis..zullen we een berichtje sturen namens Xboxworld ?

18. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    1. grappig dat iets wat overal ter wereld betiteld wordt als makkelijke access hier als moeilijk wordt gezien.. Men heb breedbandaansluiting, installeerd xbox live op xbox, plugt kabeltje in xbox, geeft CC gegevens in en je heb access.. Precies wanneer wordt het moeilijk? Meeste problemen die hier ontstaan liggen meestal bij de provider, leuk dat microsoft daar dus nu de schuld van krijgt vraag me af hoe de PS en Cube dat dan willen doen want die zullen tegen dezelfde problemen oplopen.. (p.s. was JJ niet helemaal lyrisch over DC live? dat systeem had wel aardig wat problemen daarmee)

2. gebrek aan echt sterke race games.. huh? ff kijken MotoGP, PGR, CM3 (ok multiplatform) Sega GT, Racing Evolutione.. Volgens mij valt dat gebrek nog wel mee, en dan hebben we ook nog spellen als Quantum Redshift. Tja wat zal ik zeggen als je een hond wil slaan kan je altijd wel een stok vinden.

3. Hmm vreemde opmerking en ik snap ook niet helemaal waar die vandaan komt.. PGR was zeker geen slecht spel.. in alle reviews die ik gezien heb kreeg ie toch minimaal een 8.5. Hoezo een stuk beter? trouwens geld dat dan niet voor alle consoles.. ik moet zeggen dat ik GT3 ook niet machtig veel verbeterd vind kwa gameplay als zijn voorgangers.. Maakt dat een slecht spel van GT3 of zijn voorgangers nee tuurlijk niet. en ik ga ook niet GT4 nu al afkraken alszijnde 4 moet een stuk beter worden als 3 anders is het geen 9 waard.. weet je wat nu we toch bezig zijn.. egh tekken 5 moet ook een stuk beter zijn als 4 , enne etc etc.. beetje nutteloze opmerking dus in mijn optiek

4. :) we lopen achter kwa games op de PS2 en PC .. lol.. tja dat heb je met een machine die nu iets meer als een jaar uit is.. hmm zou gamecube dit probleem niet hebben? Natuurlijk heeft JJ hier een punt van waarheid maar komop we lopen een jaar of 2 achter kwa gamedevelopment.. Alsof de Cube nu zo'n enorme hoeveelheid games heb.. Waarom is dit een specifiek xbox probleem?. Zowel de cube als de xbox hebben die achterstand en beide zijn ze bezig om dat te verbeteren.. Maar om nou te zeggen dat er nauwelijks goede titels zijn.. sheesh.. Buiten Halo om.. Panzer Dragoon, Shenmue, Morrowind, DOA3, Splinter cell to name but a few.. Tuurlijk zal de PS2 op papier meer top-titels hebben, genomen over de hele gamelibrary van de PS.. Maar ik denk als je ze zou vergelijken over de periode dat b.v. de xbox en cube in het spel kwamen dat dat verschil een stuk kleiner zou zijn. Maar het is niet zo dat de xbox geen goede titels zou hebben net zo min als dat dat geldt voor de cube.. Waarom hoor ik overigens nooit dat soort opmerkingen van JJ over de cube?

Ik vind het jammer eigenlijk dat dit soort standpunten steeds meer te vinden zijn in de PU. een blad moet objectief zijn vind ik en zich niet schuldig maken aan fanboy gedoe en het bashen van een console.. Of het nou de xbox is of de cube een blad moet zich bij de feiten houden.

19. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    4: De GC bestaat dan wel nog niet zo lang, maar Nintendo natuurlijk wel, daarom heeft het meer top-titels.. Dit alleen door naamsbekendheid.. Xbox & Microsft begint onderaan de grote ladder in de gamesindustrie, daarom vind ik het ook niet gek dat er nog minder top-titels zijn.. Het is al knap van Microsoft dat ze GC van een welverdiende 2e plaats hebben afgestoten, dit is Sega met de Dreamcast niet gelukt hoewel Sega toch al een aantal jaren meegaat..

Met je laatste mening ben ik het zeker eens. Xbox krijgt zo een ongelovelijke slechte naam.. Dit moeten de mensen van Microsoft eens lezen !

20. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    * applaudiseert voor Nemesis *

Je bent (volgens mij) de enige die naar mijn idee echt volwassen reageert op dit topic.

Zelf had ik de PU nog niet eens goed doorgelezen en had de column dus ook gemist. Maar ik ben samen met de topicstarter eens dat de genoemde stellingen geen feitelijke informatie bevatten. En vooral de stelling over race games verbaasde me, want dat genre is het meest vertegenwoordigd op de Xbox met nog vele race titels in aantocht. En ook het Live proces is naar mijn mening helemaal niet zo ingewikkeld alleen de CC registratie kan een struikelblok voor de jongeren onder ons betekenen.

Ik schaam mezelf dat ik de laatste tijd veel minder tijd heb om bladen door te lezen, maar de PU is zeker geen slecht blad. Wel moet ik eraan toevoegen dat ze inderdaad in een dal te lijken zitten, want ze zijn zeker beter geweest. Maar we moeten allemaal de mening van J.J. respecteren, want we zijn het allemaal wel eens niet met elkaar eens. Als dat zijn visie is...het zij zo.

Deel Deze Pagina