Star Ocean was de eerste game sinds tijden waar ik me echt super mee vermaakt heb. De game was vrij lastig af en toe, het verhaal was super uitgewerkt, de werelden waren echt super gemaakt etc. Het begin was een beetje langzaam op gang te krijgen, maar eenmaal aan de slag heb ik me er toch zo'n 120 uren mee vermaakt.
Prototype vond ik weer eens wat anders. Het vechten in chaos was echt supervet, slaan, schopen, met een bijl-arm hakken, wegrennen & mensen opeten om health te krijg, daarna de actie weer inspringen, een tank stelen en als laatste dood te gaan door de 15 beestjes die op je af komen springen . Dat allemaal in 15 seconden tijd. De game duurde toch een uurtje of 15 wat voor een actiespel al super veel is. Leuk
.
Street Fighter 4. Weer eens een goed doordachte 2d fighter. Awesome graphics, leuke characters en gewoon super vet om online te spelen. Jammer genoeg heb ik niet zo hardcore gespeeld als ik zelf eigenlijk zou willen
.
Fallout 3 DLC. Fallout 3 is gewoon mijn lievelingsgame geworden, heb dus ook prima genoten van de DLC's.
Assassin's Creed 2. Tja, puur plichtmatig zet ik hem ertussen. Heb me er wel mee vermaakt, leuk verhaal etc.