True Crime Informatie Boxshot Screenshots Filmpjes Artikelen Links [gb]True Crime[/gb] Ontwikkelaar United Front Games Uitgever Activision Genre Sandbox Game Platform(s) Xbox 360 en Playstation 3 Spelers 1-? Releasedatum Herfst 2010 Officiƫle Website Nog geen officiƫle website. XBW Gamepage Nog geen XBW gamepage. [gb]Informatie[/gb] True Crime is back en dit keer vanuit Hong Kong. [gb]Boxshot[/gb] Nog geen boxshot. [gb]Screenshots[/gb] Nog geen screenshots. [gb]Filmpjes[/gb] [gt]59929[/gt] [gb]Artikelen[/gb] Nog geen artikelen. [gb]Links[/gb] Activision IGN United Front Games
Vorige True Crime niet gespeeld, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Setting is meh... Maar ziet er toch goed uit. (is die zooi wat ie doet op bv de motor nu ingame of niet? Weet het niet helemaal zeker )
Setting is meh? Hong Kong is Maarja, als de game net zo matig wordt als de vorige delen laat ik hem gewoon lekker liggen ondanks de setting.
Ik ben benieuwd. De setting lijkt me niet zo je van het... maar True Crime: Streets of LA heb ik wel superveel gespeeld. Was mijn eerste xbox game Je bent wel ff op een flinke thread-streak zeg terminator
Ik kijk er zelf wel naar uit, vorige delen waren niet zo heel goed maar ze waren toch vermakelijk om te spelen. Dit is een uitzondering. Normaal is Dulle me altijd voor maar in de nacht heb ik het voordeel.
Ziet er uit als een GTA (free-roam) meets Just Cause (die stunts) meets Stranglehold (de voorgevechten) meets Yakuza (de hand-to-hand combat) uit . Hopelijk verbeteren ze de graphics van de personages nog wat en vooral aan de animaties mag nog wat gesleuteld worden.
Hand to hand combat was in de vorige delen erg bruut, je kon echt te vette combos maken en gekke stuf uitvoeren. Die slowmotion zat er ook al in, was wel tof om te doen. Vooral omdat als je een cheat invoerde je ledematen kon zien vliegen als je iemand neerknalde + slowmotion was echt awesome. Alleen NY leefde niet, en het rijden was echt dramatisch. Voor de rest vond ik TC NY echt tof, hopelijk wordt dit ook wat.
Gameplay was opzich wel leuk. Maar het verhaal vond ik slecht. Ik weet niet meer in welke game het gebeurde ik denk LA. Maar je moet opeens in een keuken tegen een zombie vechten .
Eerste deel helemaal kapot gespeeld, geweldige game. Tweede vond ik een stuk minder omdat het allemaal wat stroef aanvoelde, tevens vond ik het rond rijden echt een drama. Dit ziet er veelbelovend uit
Aan het filmpje te zien heb je volgens mij in deze game een snel lock systeem en slow motion. Anders is het wel heel moeilijk om die motor op te blazen.
In True Crime (treets of LA) was er ook een slow motion systeem. Waarschijnlijk is het dus ook in dit spel dan.
True crime: streets of LA was de game die bij mijn xbox aanschaf zat en was nog leuk ook, TC: New York city ook gespeeld, maar die was een stuk minder. Misschien dat deze een aanschaf waard zal worden.
Hahaha, oh shit True Crime! Beide delen gespeeld, in deel 1 kwamen er opeens in het zombies en had ik iets van WTF? Was wel tof dat je mensen op straat zomaar kon arresteren en die shoot-outs waren ook wel tof.