Het Halo boek "The Fall of Reach" is binnen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BounceMeister, 25 apr 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt :), ik snapte er niks van dat ik hem niet kon vinden, inderdaad , als je op halo zoekt vindt hij hem

Laatst bewerkt: 28 apr 2002
  3. $$$$$

$$$$$ El Mic-nificent

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga em bestellen maar is het wel veilig om je account nummer (online) te geven. misschien een domme vraag maar ik m'n $$$$$ niet kwijt

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook op Halo gezocht en dan komen er een aantal boeken. The fall of reach was natuurlijk de juiste.

Ik heb gekozen voor het betalen via acceptgiro, dat vind ik het makkelijkste. Hoef je niet met je creditcardnummer over internet te gaan gooien.

Die Bol.com account vind ik ook wel een beetje eng. Kies dus een goed wachtwoord.
    Je kunt bij bol.com je bestelling in de gaten houden en je krijgt ook een email wanneer het verzonden is.

Wat betreft de moeilijke woorden... Mijn engels is wel ok, maar er staat hier en daar een woord dat ik niet ken. Daarvoor heb ik het engels-nederlandse woordenboek er naast liggen om soms iets op te zoeken. Dat werkt prima, en je leert er ook nog van. Jammer dat niet alle woorden in het woordenboek blijken te staan. (Had ik maar geen pocket-versie moeten nemen van dat woordenboek) Maar voor de begrijpbaarheid is dat niet zo erg. Uit de rest van de zin en het verhaal kun je meestal wel opmaken waar het over gaat.

5. Balamb

Balamb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk binnen.:D :)

Deel Deze Pagina