1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh ja, true. Maar dan kies ik liever ninja pro.
     
  2. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, had net een heerlijk potje op Karaichi, had binnen een minuut een AC130 _O_.
    Ik respawn, ren bij die bus, noobtube 1 gozer, ga dichterbij naar dat raampje, schiet nog een dood. Spring door dat raampje, staan er daar 3 gozers, alle drie gedood = Predator. Ik kijk via de deuropening en schiet nog 2 dood = Harrier Strike, Harrier Strike gedaan en kwam op 10 kills met de bombing. 1 kill met de Predator = AC130, potje afgesloten met 29-3 _O_
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Alleen jammer van dat gedeelte. Karachi is echt een map waar ik de ene keer goed ga en waar ik er de andere keer geen reet van bak, hetzelfde bij Underpass. Heeft meestal te maken met noobtube gasten en, in het geval van Underpass, thermal gasten. Dan wil ik ze te graag hebben waardoor ik als een rambo continu erop af blijf stormen :emo:

    Vandaag ook wel een tof potje op Wasteland. Het hele potje ging gelijk op en uiteindelijk stond het iets van 6800-6800 en kreeg de tegenpartij een care package. Ik zag die rode wolk en gooide er een semtex heen en had die gast. Toen ik naar het pakketje liep zag ik dat er een AC in zat waardoor we nog net met 2 punten verschil wonnen. Als hun hem hadden gehad dan hadden we verloren. Soms draait het echt puur om geluk bij dit spel.
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Was met de M16 dus moeilijk om 3 gasten achter elkaar kan killen O-)
    Maar dit is echt awesome, had net 57-10 op Rundown. Twee keer AC-130 gehaald _O_. Ik schoot een Javelin op een Pavelow, ik mis de Pavelow en kill 3man _O_.
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hehe, doe ik ook veel te vaak. Maar wel een voldoening als je hem dan eindelijk hebt. Nog wat kogels in zijn lijk pompen en teabaggen en dan weer door, kijken of je hem nog een keer kan pakken :).
    Waar quote je mij voor?:9
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Oops, foutje :p
     
  7. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond eerst Estate echt een coole map, nog steeds eigenlijk, omdat je een beetje vecht om wie het huis krijgt.

    Alleen kom ik er onderhand achter dat het best lastig is om kills te krijgen op die map. Je hebt nergens echt een goede schuilplek.
     
  8. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst ook problemen met die map want toen ging ik altijd naar het huisje toe. Maar nu blijf ik wat verder weg van dat huisje en haal ik iedereen neer die er naar toe rent
     
  9. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt gek van die slechte connecties. ben nu al wel 1 uur bezig om een potje te vinden waar ik 4 streepjes heb. Het team met de betere connectie wint altijd. En als ik minder dan 4 streepjes heb lukt het me nooit om killstreaks te halen. maar als ik 4 heb dan wel


    En dan heb ik eindelijk een goede connectie, heb ik 24 killstreak. Word ik dood geschoten door een granate launcher. Ik ben nu echt geerriteerd en dat heb ik zovaak als ik codmw2 speel.

    edit: Ik heb een 7 killstreak heb ik harrier en dan? server connection timed out.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit..
    Beter 10de Prestige dan 1ste prestige..
    Dan ben je er van af en heb je het gehad dan kan je lekker knallen! :cool:
     
  11. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 3 games Free For All achter elkaar 1e geworden, potje daarna werd ik 2e en ben ik maar gestopt.

    Het zit ook eens mee :D
     
  12. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde vanmorgen 10 potjes zonder Lagg of iets achterlijks was er opzicht wel trots op :p:p

    /Mod Leuk die opmaak, maar die is meer bedoeld om iets te accentueren en niet zozeer om in te typen. ;) - Matrix
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kerel die HarrieHakker zit ook aan één stuk door te spammen? Echt, niemand kijkt naar je aantal posts ofzo.. reacties als:
    Oh tof filmpj!
    of: Oh ik nog niet meegemaakt, maar ik speel veel dus zal vanzelf wel komen..

    Hebben nou niet echt een toegevoegde waarde aan een topic. Deze ook niet trouwens.
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog wat goeie sniperspots? Want na een tijdje weten ze vaak al waar je zit.

    Rundown ga ik altijd snipen bij het huisje bij punt A (dat je via die doorzichtigetrap omhoog gaat)
    Highrise ga ik op het dak/op de eerste verdieping maar meestal pak ik daar gewoon m'n M16.
    Derail ga ik of bij punt A op het dak zitten of in dat algemene huisje waar iedereen vandaag snipet
    Subbase ga ik altijd in dat huisje bij B, of als je vanaf C de trap opgaat heb je daar een raampje, die uitkijkt op punt B = :)
    Afghan ga ik altijd in die ene kleine bunker
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ligt eraan waar de vijand is, ik heb op bijna op elke map wel een sniper spot. Maar niet of Underpass ofzo, daar snipe je natuurlijk niet op. Karachi ook niet. Gewoon rushen/rapen :cool:

    Paar mensen die ff mee willen doen met Domination/Team Deathmatch/ Ground war. Maakt me niet echt uit, Headset zou leuk zijn!
     
  16. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Underpass is echt gewoon een vreselijke map. Bah.

    Karachi is gewoon de fijnste map.
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo. Even verbeterd.
     
  18. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was facking ziek gek. Elke keer als ik domination ging doen kwam in een game met 18 mensen! En de game ging oneindig door :confused: de vlag punten stonden al op meer dan 1000. En er zaten mensen in de game met 200 kills.

    Iemand anders dit ook al gehad?
     
  19. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja las pas ook al zo iets op dit forum. heb ik helaas nog niet meegemaakt. ik wou wel van lange potjes, daarom speel ik altijd sabotage. duurt meestal 20 min en dan 2 min suddendeath
     
  20. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik snipe altijd op Underpass en heb 9 van de 10x nog de hoogste score ook. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina