1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Mini-Maps (Highrise, Rust) zijn alleen fijn als je XP nodig hebt :+
     
  2. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet serieus iets vinden om sneller te levelen, wat is het snelste, cba om er zo lang over te doen :+
     
  3. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Challenges doen van Wapens: 300 Kills; 10.000Xp, Alle Attachments van 1 wapen: 10.000XP enz
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snipe meestal ook, maar dan wel met thermal, anders zie ik geen ruk als ik in de verte kijk:+
     
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook 9 van de 10 keer, helaas heeft Underpass maar 1 goed snipe plekje, maar als je daar zit dan ben je als je een claymore en ook scavenger hebt, onverslaanbaar. :+
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Waar zit dat mooie plekje dan?:+ Is dat bij die 'hutjes' gedeelte?
     
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Hebben jullie ook wel eens dat de playlist helemaaaal niet klopt?

    Zo deed ik gisteravond Team DeathMatch, tenminste.. Ik zocht daarop.
    Kreeg ik opeens Domination op Rust (?!).. En ipv domination tot de 200 punten, was het tot de oneindig ofzo.. Want na een uur spelen stond het 800-nogiets en waren we nog steeds niet klaar.. Echt supervaag. Iedereen fakkin veel kills enz.. Bleef de hele tijd goed gaan, zelfs een keer Host migration gehad. Totdat er een keer server timeout kwam en iedereen eruit gekicked werd. De challenges etc telden wel gewoon mee.

    Vandaag: Ik kies weer Team Deathmatch, krijg opeens Free for All op Rust (?!)
    Maar ook weer niet normale free for all, want iedereen zat wel in 2 teams! Ik zag zegmaar mensen als mijn teammembers en een deel als enemy, maar ik kon ze allemaal killen!
    Degene die in mijn team zaten die stonden ook gewoon op mijn radar met groen aangegeven etc, ook hun namen boven hun hoofd.
    Supervaag, want dit leidde uiteraard tot enorme spawncamps waarbij mensen aan één stuk door op een spawn stonden te knifen, zodat niemand echt kon spawnen.. Nadat ik 250 kills-78 stond ben k er maar mee gestopt. Echt superstom, aan één stuk door helicopters/harriers en andere killstreaks in de lucht.

    Blijkbaar gaat er iets niet helemaal goed dan met de Game Settings ofzo, maar hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt of ben ik de enige? Je kiest een playlist, maar krijgt een andere.. Waar dan nog eens geen zak van klopt ook!
     
  8. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    sabotage denk ik. daar kan je veel killstreaks halen en je krijgt grote matchbonusen
     
  9. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    @Red Devil

    Ja, heb ik ook gehad.. zat met vrienden in een match met aardig, stuk of 8. Ineens belanden we in een free for all match.. (we deden capture the flag)
     
  10. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik deed ground war, met 18 mensen dus, komen we op Rust is het opeens FFA xD was echt ernstig
     
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Heerlijk potje net.

    FFA > Rust = Heilig voor mij.

    Begonnen.. 1-4.. Ok , niet zo best. Ga dus in een hoek staan ( bij die pijpleiding waar je daar op kan zeg maar ) En Harrier, 2 kills. 9 killstreak.. Maakte zelf nog 1 kill en werd ik geraped.. Net geen chopper dus. Daarna, 5 kills in een paar seconden, die challenge gehaald. 1 Kill daarna had ik nog een Challenge van 750 kills met mijn M4A1. Weer harrier, 3 kills en nog nog 1 kill zelf. Kwam ik op 29-6. Harrier maakte de laatste kill. Daar ook nog een challenge. Uiteindelijk 26K Xp gekregen.
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook 2x iets raars gehad:
    1x zochten we een lobby en kreeg een maat van mij opeens partyleader options (hij kan de gameregels instellen, map kiezen en alles)
    2e keer kwamen we op rust in een game met FFA domination (volgens mij) waar echt al 800 punten bij waren.
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gister kwamen wij zelfs, via matchmaking, in een private match. Maar in deze thread lees je het continu dat mensen in hele vage gamemodi komen dus ergens gaat er iets goed mis met de servers.
     
  14. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik nog niet tegen gekomen, helaas. Wil ook wel zoveel punten :)
     
  15. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed HC SnD en er bleven maar mensen joinen, het was opeens 15 tegen 15..=(
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat ene huisje helemaal linksachter in de hoek als je vanaf het 'warenhuis' kijkt, je ziet ze altijd aankomen vanaf daar en je kan ze net met een sniper op hun hoofd raken als ze over de brug heen lopen, met domination is het helemaal een goed plekje. :D
     
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Barret 50 call is echt nice met Silencer:)
     
  18. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet wat er nou precies gebeurd is maar net van de 8 potjes 1x in de goeie playlist gekomen. Domination -> FFA op rust met 20 man terwijl je wel de helft als team ziet etc. Hoop dat ze het vlug fixen.
     
  19. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een glitch, iedereen kan het doen. Als je zelf z'n private server aanmaakt kan je zelf alle game modes kiezen enzo en vanaf daar weer een paar trucjes en je hebt complete chaos.
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha8)

    Ben net gekilled door een Stinger, iemand van de vijand schoot hem af op een harrier, vervolgens gedraagt de raket zich heel vaag (als een Javelin) en komt op mijn hoofd:+

    Volgens mij is dit wel weer een bug, het leek net alsof die raket op mij gelockt was. Hij volgde me ook door de lucht heen (kon ik zien op de kill-cam).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina