1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Damn zeker 'n zieke montage. _O_
    Dit zie ik veel liever, dat je gewoon ziet dat hij er zo ff 4/5 achter elkaar neerschiet dan steeds 100 van die losse kills. Je kan zeggen wat je wilt maar wat hij doet qua no-scopen is zeker geen luck of dergelijke.
     
  2. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben dan altijd ontzettend benieuwd wat hun custom class is :9.
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is zeker ziek. Misschien moet ik ook maar eens beginnen met spelen op High Sensitivity..
     
  4. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    WAT EEN KUTPOTJE NET
    Stond 17-0, gaat zo'n gast glitchen, moet wel eigenlijk want er kwamen in 1 keer 8!!!! care packages naar beneden, dus wij dik geowned door die airsupport, uiteindelijk maar een cold-blooded sniper class genomen omdat ik helemaal niks kon. 8)
    Uiteindelijk 21-14 geeindigd..

    join ik een ander potje... ben ik tegen een gast die rank 20 staat op de leaderboard en hij moet wel cheaten want die kills die hij maakte..
    Maar goed, ik dus ander potje joinen.. staat het 82-160 en komt er serieus 5 seconden nadat ik ben gejoined een nuke van de tegenpartij..wtf..
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan die console montages te zien dat het op de pc véél drukker is.
    Zeker een tegenvaller.
    Sommige mensen zeggen dat een shooter op de pc gespeeld hoort te worden, maar wat een spijt dat ik hem niet voor de xbox gehaald heb zeg!
     
  6. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn. Net domination in rust gedaan met 18 man doormiddel van die glitch. De game gaat oneindig door maar ik had hem gestopt doormiddel van een Nuke. Me eindscore was 262-61!
    En nog eens 51 assists. Echt chaos is dat die glitch.
     
  7. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die glitch is toch gefixed? Hij zou ze wel gespaard hebben.
     
  8. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam ook een x iemand tegen die dit deed. Maar ik zag hem wel. Was niet in third person. Maar sowiezo verwacht je niet dat iemand om het hoekje ligt met cold blooded als je UAV hebt. Ik ga dit ook even vanmiddag uittesten, hahaha:D
     
  9. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf bij die laatste halve minuut_O_
     
  10. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    tja opd e pc is dat een stuk makkelijker:)
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    :):

    Het is niet op de PC. Het is op de Xbox 360. Je ziet toch ook duidelijk de hele tijd in beeld komen: press (X) to pick up weapon blablabla.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren was het rocket time :) Ik had als secondary die eerste rocket geequiped, in totaal denk ik ongeveer 50 kills mee gemaakt :) man epic shit. een potje had ik van de 15 kills 9 kills met de rocket. En in een andere pot, 4 double kills met die rocket. Iedereen schelden :p geen idee waarom. Ik vond het wel ownage. Ow en ook 10 x mezelf gekilled denk ik ;) maar dat hoor erbij, haaha :p
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de pc drukker? :eek: Dan vraag ik me af wat er bij "Rust" gebeurt. Want dat is al chaos op de xbox versie.

    Gister ben ik begonnen met een Knife Class. En het werkt heerlijk mwhaha hoogste killstreak was 17 kills allemaal met mes.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil vanavond weer de startpost uitbreiden. Weet al wat dingen die er nog in moeten, maar mochten jullie nog ideeën hebben, stuur dan een PM. Wat het meest verzocht wordt krijgt voorrang en ik beloof niet alles er meteen in te plaatsen.
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jullie het even weten. Het sneller rennen met een care package grenade werkt nog steeds.
     
  16. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Geen idee, test het uit :) hopelijk patchen ze deze onzin zo snel mogelijk!
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het wel prima. Had gisteren twee care packages en toen uit de eerste Ammo kwam dacht ik: fuck it, ik ga lekker snel sprinten. M'n sprint class gepakt en lekker rond geknifed. Nog een paar killstreaks gemaakt en uiteindelijk geeindigt met 40-10 of iets dergelijks met HQ op Skidrow.
     
  18. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeg het ook niet ;). Conformeerde het.
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ow hahaha, my bad, verkeerd gelezen. Hopelijk komt er snel weer een patch uit. :)
     
  20. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het zelf nooit. Maar gister even bekeken hoe snel je nu eigenlijk gaat rennen. Kan makkelijk zeggen dat je gewoon nog makkelijk neergeknald kan worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina