1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben nu level 30 maar wat ik me afvraag, wat zijn de beste combi's qua perks ?

    Ik heb nu momenteel dit,

    Scar-h
    * Bling pro (fmj / holographic)
    * Cold-blooded
    * Ninja

    Stinger

    Throwing Knife
    Stun Grenade

    Ben geen sniper-persoon maar eerder een all-rounder. Wat zijn dan slimme combo''s qua perks ?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.963
    Ik ben de nuke in totaal 2 keer tegengekomen, en heb iets van 40 uur op zitten :+
     
  3. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die montage is het:

    Baret 50.cal
    Akimbo model ####

    Sleight of hand Pro
    Stopping power pro
    Steady Aim Pro.

    Check 0:19 van het filmpje ;)
     
  4. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Doe alle perks + de pro versie erin (en miss hoe je ze moet halen).
     
  5. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Had dit gisteravond. En nog op rust ook!
    Echt fantastisch potje!

    Ik zat op een gegeven moment op zo'n 175 kills (evenveel deaths trouwens), maar de top echt op de 700 of zo, ging helemaal nergens over!

    Op het einde kreeg ik een foutmelding in beeld (a la time out error) en zat ik weer alleen in de lobby.

    Rust met deze instellingen mag van mij een playlist worden. Echt ultieme chaos.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat ga ik dan ook maar eens uitproberen :9
    Jup, dat komt er ook in ja :).
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik had het ook toffer gevonden als ze net als ala Halo een ranked en een non-ranked playlist hadden gemaakt!
     
  8. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mijn wiskundige kennis zegt dat je niet alle kill streak awards heb unlocked als je level 70 bent. Worden deze gereset als je prestiged? Want als je level 70 bent van de 10de prestige dan kan je nooit meer de andere dingen unlocken. Tenzij je een nieuwe account aanmaakt.
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja ze worden gereset en uit ervaring weet ik (ben al 2e prestige :cool:) dat je ze op het eind wel allemaal vrijspeeld. De verschillen tussen level tot je een nieuwe reward vrijspeelt wordt steeds kleiner. Uiteindelijk heb je op level 68 er 1 geunlocked en daarna ook op level 70 de laatste.
     
  10. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    nevermind
     
  11. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja echt geniaal he. Jammer dat die glitch alleen op Rust kan. Ik had vaak chopper gunner. Schoot alleen op spawn van enemie. Gelijk 10 kills in 10 sec ofzo XD
     
  12. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    je speelt waarschijnlijk gamemodes waar het moeilijk is om te halen. Speel maar eens groundwar of sabotage:D
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag me af. Als ik op iemand spring of degene onder me dood gaat. Aangezien ik Commando heb ga ik dan niet dood.
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Edit://

    Lijkt me een beetke lame en denk niet dat het zo is. Maar hoezo? Wilde je op Afgan van de berg springen ofzo?:9 Misschien kun je het in een private matcg uitproberen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  16. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat daar gisteren ook op ik had 261 kills , sommige zaten al over de 300 ik heb wel 3 uur zitten spelen. Er kwam maar geen einde aan het spel en er kwam maar geen nuke dus heb ik hem maar uitgezet. werd er gaar van op laatst want het was alweer 4 uur smorgens. Dan maar alle punten en kills weg...
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2009
  17. ini

    ini Carpe Diem

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: als je iemand tegenkomt terwijl jij geen commando hebt en hij wel, verlies je dan meestal wel? Valt me op dat als ik een knife battle aanga en verlies dat deze vrijwel altijd commando en/of lightweight aanheeft(op de killcam te zien)

    2e vraag is of er een indicatie is dat je dichtbij genoeg bent voor een knife, heb nu te vaak dat ik wel druk, dat de animatie ook gaat, maar dat deze dus"mis" is waardoor je zelf geknived wordt.

    helpt een tactical knife ook met knifen? heb meestal stinger mee tegen killstreak rewards, maar zit erover te denken om deze mee te nemen
     
  18. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Tactical Knife, knife je volgens mij sneller.

    Ben overigens geinfecteerd waardoor ik nu Unlimeted Ammo heb? Heel vaag allemaal.
     
  19. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    bij tactical knife gaat alles sneller wat betreft met knife dus je knife sneller en je kan weer sneller verder lopen
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ah, die kut dubbele shotties. Zit echt geen tactiek in, beetje rennen als een bosaap en schieten met die overpowered dingen. :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina