1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat juist de sfeer soms moeilijk te vinden is in hedendaagse games.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Ik ken genoeg games met sfeer en daar hoort deze bij. Maar het ziet er nog pixeleriger uit dan OoT. :+
     
  3. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    OoT is de beste :D:D
    Nee serieus, het verhaal, en alles.. -zucht- ik ben gewoon een enorme zelda freak :+ was wel teleurgesteld in TP, had er veel meer van verwacht!

    Eiji Aonoma is misschien geen bekende naam voor sommigen. Stiekem is dat onterecht, aangezien hij belangrijk was voor een boel Zelda-games. Deze man heeft onder andere de dungeons in Ocarina of Time ontworpen! Dezelfde game in kwestie heeft hij altijd willen overtreffen en zal ook niet stoppen voor hij dat heeft gedaan. Alhoewel hij het dolgraag wilt, is het volgens hem ook vrij ingewikkeld.

    Hij vertelt in een interview dat wanneer je nu naar Ocarina of Time kijkt, de game toch niet fantastisch is op bepaalde gebieden. Het speelt soms traag, het is niet van grafische topkwaliteit en het spel zelf is soms verwarrend. De nieuwe Zelda's zijn superieur vergeleken met Ocarina of Time. Alles is sneller en beter. Om Ocarina of Time te overtreffen moet er iets gebeuren wat destijds ook gebeurde. De nieuwe Zelda moet dus revolutionair zijn en dat is volgens Aonoma vrij ingewikkeld.


    In shadow of the colossus heb je trouwens ook veel sfeer :)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  4. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda Twilight vind ik zeker een goede sfeer hebben,maar alleen vind ik dat je het niet veel meer vind in de spellen van deze tijd.
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Twilight Princess was wel een goede game, maar vond het wel 1 van de mindere Zelda games.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Mooi om te zien dat ik hier een discussie heb aangewakkerd. Ik ga vanavond denk ik maar eens verder met de game. Of deze minder is dan vorige zeldas weet ik dus ook nog niet, maar het heeft toch plekkenen momenten die ik heerlijk vind, zoals het mooie lake hylia.
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vond hem persoonlijk langdradig en niets iets te simpel (en ik hou van simpele games). Ik denk dat ik 0 keer ben dood gegaan. Bij iedere baas had ik van de eerste keer door hoe die dood moest of ik had het al door na enkele keren geraakt te worden waarna die zeer gemakkelijk neerging.
     
  8. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ocarina of Time blijft zeker 1 van de beste spellen ooit,mede door de goede sfeer,verhaal en natuurlijk herringeringen uit je kindertijd :) die altijd weer naar boven komen.Twilight heb ik ongeveer voor de helft uitgspeeld,en ga binnekort zeker ermee verder,ook al is dat zeker een jaar geleden :D.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Waar zit jij ongeveer? Ik zit nu bij die uhm tempel in de desert, waar ik echt een schijthekel aan heb. Hij doet me een beetje denken aan de shadow temple, waar ik ook tijden heb vast gezeten, puur omdat ik de sfeer van de dungeon niet vet vind.
     
  10. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Ik merkte ook dat de sfeer in de tempel enorm uitmaakt of je er snel doorheen gaat of niet. Bij de desert temple viel het bij mij nog wel mee, maar bij de ice temple(ik hou niet van kou) heb ik echt tijden rondgelopen, ook al wilde ik er zo snel mogelijk weg, blijkbaar hielp dat niet in mn vooruitgang.

    Zelda is wel zo verslavend, dat je er later altijd wel weer zin in krijgt, en het toch maar weer oppikt.
    Ben wel benieuwd wat voor nieuws ze allemaal met de volgende Zelda gaan doen. Die lui schijnen van alles te veranderen.
     
  11. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja geruchten over first person enzo.. da williknie =(
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Yeaah, eindelijk die klotedungeon achter de rug! :)
    Nu hopelijk geen ontzichtbare muizen en ander gespuis meer die je character shitty laten rondlopen.
     
  13. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen nog wel :+ Waar ben je nu?
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    heb de game ook weer ff opgepakt omdat ik verder ff geen leuke game hebt..
    Heb de game al vanaf release maar moet hem nog steeds een keer uitspelen;)
    Is best een leuke game maar vind het zelf 1 van de mindere Zelda games..

    Hoop dat ik het eindelijk binnenkort eens klaar ben:b:
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Waar zit jij nu?
     
  16. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is zeker waar. Ik vond sommige dungeons echt ronduit deprimerend. De Forest Temple kwam ik echt snel doorheen omdat het er gewoon vet was. City in the Sky ook. Maar de de ijsdungeon was best wel irritant, gewoon omdat de sfeer daar heel intimiderend was.

    Ja, is wel nodig ook. Ik zie Twilight Princess toch een beetje als de perfectionering van de concepten die tot nu toe in 3D Zelda's zijn verschenen. Een topgame, m'n favoriete Zelda (ook de enige die ik helemaal 100% heb uitgespeeld) en één van m'n favoriete spellen aller tijden, maar ik hoop niet dat de volgende meer van hetzelfde wordt.

    Het zou goed uit kunnen pakken. Neem een Metroid Prime, bijvoorbeeld.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Intimiderend? Dat sfeertje daar was zo heerlijk relaxed. Ik vond het zelfs de meest luchtige dungeon tot nu toe.
     
  18. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, misschien de centrale punten in dat huis, maar ik vond die sneeuwvlakten en donkere bibliotheken enzo maar niks.
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ben nu in City In The Sky :p
     
  20. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dit ook een super game, ga hem zelf denk ik nog eens uitspelen!
    Alleen de delen dat je als hond speelt vind ik dan weer hélemaal niks..
     

Deel Deze Pagina