1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dragon Age: Origins [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ze ook ingevuld :+
     
  2. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0

    holy crap extra levels? awesome! laat ons hier even weten hoe die levels waren! :D
    jammer dat er geen concept art boekje bij zit, heb je al wat van die video's gekeken? beetje cool?
     
  3. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje/oplossing

    Hoe hebben jullie de quest opgelost met de Wherewolves?? wat is het beste dat je kunt doen
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    over die code. Moet niet bij redeem code als je ze wilt downloaden. Zodra je menu downloads heb geopend moet je daar redeem code doen. Niet eerst het item slecteren zodat je een marketplace scherm krijgt, dat werk niet.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Die quest schijnt bugged te zijn. Ik wilde voor de achievement ook de kant van de werewolfs kiezen, maar ik kwam altijd bij de elven uit, ongeacht wat je ook kiest. Is op de officiele forums en op gamespot behoorlijk wat over te doen geweest. Eenmaal in de ellenlange conversatie komt er een intimidate optie voorbij en als je die haalt dan schijn je voor de werewolfs te kiezen. Ik en anderen hebben dat tig keer geprobeerd, met poppetjes met hoge inimidate en nooit het juiste antwoord gekregen. Het schijnt dus bugged te zijn...

    Ik heb mijn schouders maar opgehaald en ben voor mijn oorspronkelijke keuze, de elves, gegaan...
     
  6. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij is het geen intimidate toch?

    Je moet expert coercion hebben met 14 of 18 cunning om ze over te halen van wat ik heb gehoord.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ik heb geen expert coercion, maar kreeg wel een intimidate option. Wel een beetje gaar dat alleen als je die twee hebt je de andere kant kunt kiezen...:x
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Was het niet presuade zodat je ze kon overhalen om samen te strijden? Mij was het trouwens wel gelukt om de kant van de weerwolven te kiezen.
     
  9. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel aan te raden als je weinig ervaring met rpg games heb? Ik heb namelijk alleen van mass effect echt genoten en verder heb ik nog een tijdje world of warcraft gespeeld.

    Deze game lijkt me namelijk best vet maar ben bang dat ik het niet snap.

    Het is met deze game zeker niet zo dat je net als met mass effect realtime kunt vechtten? en dan bedoel ik echt hakken met je zwaard en niet een eenval kiezen en dat je character dan 1 of 2 slagen met een zwaard geeft bijvoorbeeld?
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2009
  10. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tactieken toepassen van je Party Members. Dus je speelt eigenlijk 4 personages. Tijdens het vechten hoef je maar 1 knop te drukken. En dan gaat het slaan automatisch. Daar tussen door kan je nog spells kiezen. Beetje zoals wow. Die daarna een cooldown hebben.
     
  11. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Over de werewolves:

    De optie waarop het mij gelukt was door direct aan het begin van de conversatie met the Lady de persuade optie te kiezen in de trend van 'lets kill all the dalish elves', van wat ik heb gezien krijg je maar 1(!) keer de kans hiervoor, alles daarna komt uit bij de dalish elves.

    Ik ben zelf inmiddels alweer aardig op weg met m'n 3de playthrough..het blijft leuk :D
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, vreemd. Ik heb die optie meermalen gekozen en kwam dan toch bij de elves uit...
     
  13. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je toch wat overtuigender zijn :b:
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe overtuigend kun je zijn als dwarf :) ?
     
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom er maar niet uit met die code :emo: Ik doe gewoon die game erin, kga naar downloadable content, druk op driehoekje en probeer op elke manier die code! (met of zonder hoofdletters en streepjes) no succes
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Vraag over de eindes:

    Weet iemand of je het einde waarin Alistair zichzelf opoffert ook kunt krijgen als je een man bent. Neem aan dat hij het uit liefde doet? En aangezien ik geen vrouw ben ga ik hem echt niet regelen (heb Zevran uitgelachen toen hij vroeg of hij me mocht "assasinaten" in mijn tent. Sorry maar sommige dingen doe ik niet...
     
  17. Ashavan

    Ashavan Guest

    ja dat kan je allistair ook laten doen als je een kleine pukkelige mannelijke dwerg bent
     
  18. wesleyyy

    wesleyyy Active Member

    Berichten:
    392
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog steeds niet helemaal met deze game. heb hem net binne van bol.com maar ik twijfel of ik hem moet openen. ik speel niet vaak rpg's maar wil is een keer een spel waar je lang over doet. anders blijf ik games kopen:p

    Ik heb dus ook weinig ervaring met rpg's, en dat kan natuurlijk een probleem zijn in deze game. of wordt je goed geholpen tijdens het spelen?
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Niet echt, ik moest zelf ook overnieuw beginnen omdat m'n eerste char flopte. Maar je hebt een voordeel, als je vragen hebt weet je waar je terecht kan. :+
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad.

    De omschrijvingen van skills zijn soms een beetje vaag. Dan staat er dat je karakter extra defense krijgt. Dan vraag jij maar hoeveel dan? is het waard?

    Het spel is echter heel sterk. De origins zijn echt super cool (achtergrond verhalen) en het verhaal daaromheen is ook stoer. De keuze's waar altijd over gepraat word zijn leuk en bepalen veel (krijg je bijvoorbeeld een elven leger dat je helpt of een weerwolven?)

    Daarnaast groeien je karakterls, niet alleen jezelf en is het vechten best boeiend als je goed je skills kiest en je tactics van je andere karakters inzet. Daarnaast zijn er echt wat memoriabele gevechten. (heet niks voor niks dragon age)

    Weet wel dat je eerste karakter altijd ongeveer flopt. Maar is niet erg om andere te starten. Heel andere begin verhaal en mischien wel andere skills!

    Echt een top spel.

    een tip voor je als je ueen rogue of warrior kiest. Ga van te voren na wat voor vechtstijl je wilt. Wil je tweehandig zwaard, dual wield, zwaard schild of boog? kies er een van en blijf hier aan hangen anders krijg je een slecht gemiddeld karakter. In de wereld vind je genoeg ally's met de andere stijlen dus je hebt hoe dan ook van alles wat!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina