[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer dat als er een exploit in de game zit meteen 90% van de spelers hem moet gebruiken. Heb in games gezeten waar gewoon iedereen behalve ik dan ermee rond liep. Heb zelf eigenlijk alle shotguns gebruikt behalve deze.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dit is geen exploit, het is gewoon niet goed getest van IW en ze hadden dit al bij het programmeren moeten zien imo. Het is geen glitch o.i.d. De balance van dit ding is gewoon zoek, gelukkig wordt het nu veranderd want ik heb me er vandaag ook aardig aan lopen ergeren. Vooral als ze ermee in een hoekje gaan liggen :emo:
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Whoa Ferron, hold the phone here! Ik heb helemaal niks gezegd over een geglitcht potje, het was gewoon regular team deathmatch! Dat stond toch ook in m'n post?
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In zo verre is het een exploit op het moment dat blijkt dat hij unbalanced is en zwaar overpowered. Het feit dat iedereen ermee liep en IW het nu aanpast zegt genoeg. Fout in de programmatuur wordt dan toch uitgebuit?
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij heeft IW het gewoon zo bedoeld. ;)

    Dan haal ik hem er voor je eruit. :+
    Maar niemand moet zich in de quote aangesproken voelen hoor, gewoon een voorbeeldje van de mensen die er ook wel is 'toevallig' in zijn gekomen. ;)
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat glitches als de pest, dus ik wil er ook op geen enkele manier mee geassocieerd mee worden:+

    Ik denk het niet, anders zouden ze het nu niet patchen. Misschien hadden ze wel bedoeld dat hij sterk was, maar niet op deze overpowerde manier...
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2009
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zie een exploit meer als een bug, bijvoorbeeld de javelin glitch. Dit spel is getest door meer dan voldoende personen en zij hebben deze balance goedgekeurd. Ik vind het meer laks van IW dat ze dit niet hebben aangepast voordat het spel uit kwam want ze moeten zich er wel van bewust zijn geweest, lijkt mij. Als een wapen zo sterk is dat zie je dat gelijk, het is jammer dat dit niet gebeurd is en dat het, niet alleen bij mij, voor zoveel ergernissen zorgt.

    Edit:// Maar je test een spel toch vooraf? Al die developers hebben meer dan genoeg mannetjes in dienst die in het test team actief zijn en continu dit spel spelen. Dit moet gezien zijn door IW.
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mjah kijk, aan glitches waardoor je echt supersnel levelt/een groot voordeel hebt heb ik dan ook weer een hekel.
    Maar aan glitches zoals een chaotische potje FFA op Rust waar niemand last van heeft, heb ik dan geen hekel. ;)
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar keer op keer die potjes achtereenvolgend vind ik persoonlijk:mad:
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het komt omdat er geen beta was, want in de beta van Cod5 waren er ook veel bugs/glitches en de meeste waren gefixt toen het spel uitkwam dacht ik.
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar toen COD5 eenmaal uit was, waren er nog veel glitches. (zie: Onder de map in Roundhouse, andere maps)
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, veel mensen hebben nu achteraf ook zoiets van: was er nu maar een beta geweest... Hopelijk heeft IW zijn lesje geleerd.
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Cod5 pas een hele tijd na de release dus weet niet zo heel veel welke glitchers er wel/niet waren in de beta.
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Beta destijds wel gespeeld, maar ik kan me herinneren dat ik toen eigenlijk meteen weer ben teruggegaan naar COD4.
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een FFA potje gejoined waar de nummer 1 al 12 kills had. Dus 600 punten. Uiteindelijk heb ik toch nog gewonnen met 1500 punten. En zonder 1887 shotguns. Gewoon good old knives en m16's.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor setup raden julie aan om een Nuke te halen?
    Zat zelf te denken aan:
    SCAR-H - Silencer
    PP2000 - Silencer (???)
    Semtex - Stun x2
    Scavanger
    Stopping Power Pro
    Steady Aim Pro

    Ik heb het dus al met deze setup geprobeert behalve dat mijn perk 1 SoH was, probleem was dat ik telkens OOM raak.
    Ik vind de Scar een super chill wapen, alleen snel out of ammo.
    Wat raden julie aan & wat voor gametype?

    Oja, en ik ben pas lvl 24 dus vandaar geen ninja / scanvanger pro
     
  17. Mark24Mark

    Mark24Mark Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Infinity ward gaat dit niet patchen. Dit is officieel bekend gemaakt. \o/
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Bijna met alle set-ups kan je een nuke halen in principe. Ik heb persoonlijk hem nog niet gehaald, omdat ik het saai vind om daar echt op te focussen (hetzelfde met challenges enzo, ik zie wel), maar een van de gasten die hem heel vaak haalt die ik ken zegt dat je gewoon moet zorgen dat je killstreaks goed ingesteld zijn. Ik stel zelf voor, Harrier, Chopper Gunner, Nuke. Zo hoef je in principe maar 7 kills te halen voor je harrier, dan moet je zorgen dat je niet gekilled wordt. Het is misschien een beetje flauw, maar probeer wat terug te vallen en wacht even totdat je de chopper gunner krijgt. Zoek dan een rustig plekje op en kom zo ver mogelijk met je chopper gunner qua kills, maak het dan af en je hebt je nuke.

    Op Domination heb ik het hem iig heel vaak zien doen, als je zorgt dat je een beetje team hebt kan je het andere team spawntrappen en is het redelijk te doen. Verder lijkt me objective based games wel geschikt ervoor, tenzij je natuurlijk goed bent in kill games.
     
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    link plz...
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iig geen Stopping Power. Deze vervangen voor Cold Blooded (zodra je die hebt). Je secondary zou ik voor een Shotgun vervangen. Zeker als je geen SP hebt. Verder op core spelen aangezien je streak vaak stopt door een teamkill.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina