1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Risico van tweedehands kopen, helaas.
    Goedkoop blijkt weer duurkoop.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Helaas ja, beter kan ik het niet zeggen, daarom koop ik ook nooit consoles tweedehands op Markplaats of overige verkoopsites als deze.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je weet toch waar die kerel woont neem ik aan? Dan zal ik 'm even een bezoekje brengen als ik jou was.
     
  4. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    kreeg gister mail van ms dat hij ontvangen was en nu kreeg ik mail dat hij al gerepareed en terug verzonden was?! is dit niet heel snel?
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Inderdaad snel, misschien krijg je een nieuwe Xbox 360? Of hij is gewoon erg snel gerepareerd, of de informatie klopt niet.
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is inderdaad vrij vlot.
    Laatste tijd gaan de binnegekomen 360's op een stapel, en word er 1 van de refurbished stapel terug gestuurd, zo lijkt het.
     
  7. Munnie

    Munnie Guest

    Hoelang duurt een reparatie normaal?

    Ik heb mijn xbox 360 maandag opgestuurd. na dit bericht toch maar even nagevraagt.
    Net even Microsoft gebeld en daar zeggen ze dat dit ongeveer 2 tot 3 dagen langer zal duren, dus zoveel maakt het dan ook weer niet uit toch?

    Mijn xbox is vandaag aangekomen op het reparatiecentrum, betekend dit dat hij in 1 dag wordt gerepareerd :eek:? Ps: Ik heb mijn xbox verzonden op maandag en is dus vandaag overgekomen, kan het dan alsnog zijn dat mijn xbox nog in de kerstvakantie terug komt?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2009
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gaan we tripleposten? Er is een edit knop: [​IMG]
    En UPS werkt wel door, maar het reparatiecentrum niet. Je Xbox360 staat daar nu dus voorlopig tot ze daar weer aan het werk gaan.
     
  9. Munnie

    Munnie Guest

    Ja oke, maar ik weet niet waar je een bericht verwijdert? Oke edit, en dan?
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat kan alleen een Administrator of XBW Moderator.
    Heb jouw Triple post samengevoegd tot 1 post !!
     
  11. Timiboy NL

    Timiboy NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt hem ergens in week 1, 2 terug. Dus in begin januari.
    Succes met wachten!

    HEEL misschien krijg je hem al eerder terug.

    Ik zou die gast echt opzoeken en dan zorgen dat jij je geld terug krijgt en hij zijn xbox 360. Succes ermee. Laat het hier niet mee zitten, tenzij je er vrede mee hebt dat je je geld hebt weggegooid!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 dec 2009
  12. Munnie

    Munnie Guest

    Hoe kan het dan dat xbox/microsoft medewerkers zeggen dat de xbox gewoon zo snel mogelijk wordt gerepareerd en dat het hooguit 2/3 dagen langer duurt? Ik snap het nu echt niet meer...
     
  13. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar, de ts blijft na het uitzetten van de xbox nog een minuut of 2 draaien, en dan pas springt hij uit, waarna hij na 5 min weer heel even aanspringt voor 2 minuten,(dit waarschijnlijk vanwege de stijgende temperatuur) maar dat helpt dan toch juist tegen de verwarming van het moederbord? of zie ik dat verkeerd? verwarde jij mijn vraag niet met de oude intercooler EX die gelijk met het uitschakelen vd xbox zelf ook uitschakelde?
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat fabeltje dat hij warmer wordt als je hem uitzet is onzin. Zonder energiebron kan er geen warmte bijkomen. :) (Tenzij het in je kamer warmer is dan in de Xbox zelf )

    En als hij weer aangaat na je hem uitzet, heb je gewoon nog een Active Download open staan :+.
     
  15. chrisnuldertien

    chrisnuldertien Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, nee ik bedoel mijn xbox niet, die blijft gewoon netjes uit staan, meestal na 2/3 min na het uitzetten van mijn xbox begint mijn intercooler weer even 5 minuten door te blazen, en dan stopt hij ermee.
     
  16. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh dat wist ik niet van die intercooler! Dat die nog even doordraait. Dat is juist goed ja.

    @Slurpgeit: Waarom is het onzin dat de xbox na het uitzetten niet warmer kan worden?.. De makers van de Intercooler denken er blijkbaar hetzelfde over aangezien die nog even doordraait.

    Heel veel mensen zeggen dat de xbox spontaan stuk is gegaan toen ze hem aan wouden doen. Ze waren bijvoorbeeld aan het spelen, niks aan de hand. Xbox uit gedaan. Later tijdstip weer gaan spelen en gelijk RROD. Dat heeft met het krimpen en uitzetten van het moederbord te maken. Je kan mij niet wijsmaken dat dit niet zo is.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar het kan niet warmer worden na je hem uit heb gezet, dat is bullshit :+.
     
  18. willemoke

    willemoke Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb contact met hem opgenomen en hij zei dat hij hiervan niks afwist, maar dat ik wel me geld terug krijg. zijn xbox hoeft hij niet terug, omdat hij zegt dat hij er nu toch niks meer aan heeft.

    Dat ging toch wel heeeeeel erg makkelijk...:p
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb sinds een maand een nieuwe xbox (Elite). Nu probeer ik voor het eerst 2 draadloze controllers aan te sluiten, ik druk op de 'guide' knop en hij begint te knipperen. Echter blijft hij knipperen en komt er geen verbinding tussen mijn controller en mijn xbox. Ik heb 2 draadloze contollers bij wie de Guide knop blijft knipperen. Een bedrade controller lukt me wel om aan te sluiten. Weet iemand wat ik moet doen om mijn draadloze controllers aan te sluiten?
     
  20. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je op de Sync knop gedrukt? Moet je tegelijkertijd even op drukken, op de xbox is het dat rondje onder Memory Unit B en op de controller staat die naast de Play&Charge kit ingang.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina