1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zo geniaal die perk dat niemand je kan zien op hun radar/met uav/vliegtuig enzovoort. Gebruik die altijd op Scrapyard en dan zie je pas echt hoe erg mensen wel niet kijken op de radar. Ren je non stop achter ze, zien ze je niet of sta je een paar meter voor ze dan duurt het altijd even voordat ze schieten. Maar goed, dan zit mijn throwing knife al in hun gezicht. :lol:
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor Xbox 360-spelers van Modern Warfare 2 is er slecht nieuws en misschien is het verstandig om de game voorlopig even niet op te starten. Het is namelijk mogelijk dat je geïnfecteerd raakt met een soort virus. Het verspreidt zich op het moment dat je een multiplayer game joined en de host al besmet is. De Xbox Live-profielen van medespelers worden daardoor ook aangepast. De volgende keer dat deze spelers een game hosten zorgt ervoor dat deze het virus ook weer verspreiden. Kortom, dat gaat snel, erg snel.

    Het begon allemaal als een mod van de PC-versie. Er was voor gezorgd dat er onbeperkte ammo beschikbaar is en reloadtijden vrijwel nihil zijn. Dit geldt voor alle wapens en perks, inclusief de AC-130 en grenade launcher. Deze mod is op de een of andere manier ook op Xbox Live geslopen en er zijn al verscheidene berichten dat veel multiplayer matches gewoon onspeelbaar zijn.

    De techniek erachter is als volgt. Normaal gesproken krijg je een aantal instellingen van de host mee. Nadat een game over is, zet de game deze instellingen weer terug naar de originele waardes. Echter, omdat Infinity Ward er niet vanuit ging dat er met een "infinite ammo=1" geknoeid zou kunnen of gaan worden, wordt hier niet naar gekeken. Deze waarde blijft dus permanent aanwezig. Ongetwijfeld zal Infinity Ward met een oplossing komen maar tot dan blijft het oppassen geblazen.

    Een workaround schijnt wel te werken. Op het moment dat je dit virus te pakken hebt, zou het voldoende moeten zijn om uit te loggen van Xbox Live en daarna de Xbox 360 te herstarten. Aangeraden wordt om dit direct te doen, aangezien het gevaar theoretisch bestaat dat het Live-account gebanned wordt door het illegaal gebruik van een mod.

    Bron games.fok.nl

    Is dit serieus of gewoon een grap van de website ? =(
     
  3. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me beetje dom dat ik gebanned zou worden voor iets waar ik niets aan kan doen!

    Maar iemand heeft dus een Mw2 gedraaid in zn xbox met gemodificeerde config en nu is iedereen daardoor de sjaak.. Pak dan die mensen aan die zo vreselijk lomp bovenin de leaderboards staan, met killstreaks van meer dan 2500..
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die mensen boven aan de LBs hebben gewoon skill :+
     
  5. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    met een ratio van -0.0001 ??
     
  6. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat echt niet gebanned worden omdat je toevallig in een match met die bug terrecht komt hoor. Dan zouden ze ruim de helft van alle live gamers moeten bannen denk ik. :9
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Of even je NAT omhoog gooien van open naar moderate. Dan word je sowieso minder gekozen als host.
     
  8. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die hier zegt dat hij zo vaak in een Private Public Match komt (aka gedoe op Rust), wanneer je op TDM of TDM Express zoekt kom je er haast nooit in ;) Gewoon wat minder vaak Domination zoeken jullie.
    En als er superveel players in je lobby zitten, zie je ook al dat de match geglitched is.
     
  9. Dennisunified

    Dennisunified Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    "Het begon allemaal als een mod van de PC-versie. Er was voor gezorgd dat er onbeperkte ammo beschikbaar is en reloadtijden vrijwel nihil zijn. Dit geldt voor alle wapens en perks, inclusief de AC-130 en grenade launcher. Deze mod is op de een of andere manier ook op Xbox Live geslopen en er zijn al verscheidene berichten dat veel multiplayer matches gewoon onspeelbaar zijn."

    Hahaha van de PC versie naar xbox geslopen XD Geloof je het zelf!
    Je kan de game op de xbox vrij makkelijk modden. Je hebt een Hdd aansluit kitje nodig. Dan moet je bepaalde "save" files van MW2 copieren naar je pc. Dan heb je een programmatje waarmee je die files kan editen(ammo, reload tijd, springen en andere bullshit) deze files kopieer je terug naar je Hdd(overwrite). En je hebt een gemodde game!
     
  10. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    daarom vraag ik dus ook ff of andere er nog last van hebbe.
     
  11. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit egt raar..
    Me internet is 60 Mps dus ik ben egt altijd bijna de HOST!
    Dusja ik weet niet wat ik moet doen als ik in zo een game word gejoint..
     
  12. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    De zinsbouw was niet echt duidelijk, ik kon het er niet uit afleiden. Ik heb er gister nog last van gehad helaas!
     
  13. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
  14. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je cold blooded hebt als perk kan je dan met normale wapens zonder silencer schieten en toch niet zichtbaar worden? Hoe zit dat eigenlijk? Je wordt toch sowieso pas zichtbaar als je schiet maar cold blooded heft dat dan op? Of moet je dan een silencer hebben? iemand?
     
  15. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder coldblooded ben je altijd zichtbaar bij UAV, met coldblooded ziet hij je niet. Schiet je met een gun zonder silencer maar mét coldblooded, dan zal je schot wel te zien zijn op de radar. Je maakt immers veel geluid. Met silencer wordt je niet op de radar getoond omdat je veel minder geluid maakt.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gelijk in mn eerste poging tactical nuke. Jeuj
    Edit: Zo'n 3 potjes later weer één. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  17. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    In welke mode met welke wapens/ killstreaks en perks? :b:

    thanks :)
     
  18. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Scar-H Silencer - PP2000 (geen silencer unlocked), Semtex, Stunx2, Scavanger, SP Pro, Steady Aim Pro. :)
    oh en harrier - chopper - nuke
     
  19. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit, had net 23 kills achter elkaar en bijna Nuke maar had de Nuke niet ingesteld :p. Had hem gehaald met twee killstreaks want had perongeluk de care package gekozen dus moet wel lukken met wat geluk.

    Harrier Strike - AC130 - Nuke, kijken of het lukt
    E: Fock nuke, gewoon Predator - Harrier - AC130
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2009
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand met een care package een nuke gehad?

    Het "zwaarst" wat ik heb meegemaakt was de EMP, die ik soms in één potje 3x kreeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina