[XOne] kras op mijn spel

Discussie in 'Games' gestart door axel, 18 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. axel

axel Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een week een xbox elite en ik had fifa 10
    ik had mijn gezegt hem niet te bewege nu heeft hij hem bewogen en heb ik ring of death op mijn cd. kan ik die opsturen naar xbox en krijg ik dan een nieuwe?

2. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Als je eens even rustig opnieuw typt, snappen we misschien wat je bedoelt oke?

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Cool, een RRoD op je disc, dat kan natuurlijk niet.
    Ik verwijs je voor je vragen naar dit topic.

Van wat ik opmaak uit je verhaal is dat een vriend van je de Xbox 360 heeft bewogen toen die Fifa 10 aan het afspelen was, wat resulteerde in krassen op de schijf. Het is je eigen schuld, dus gewoon domme pech.

4. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt waarschijnlijk een Perfect Circel Scratch?
    Dat krijg je als je aan het spelen bent en je beweegt je xbox. Als ik je verhaal lees komt dit door een vriend van je?

Je kan naar de winkel gaan en klagen en hopen dat je nieuwe krijgt, kans is klein. Maar de kans is er wel, het is mij namelijk ook overkomen en heb ik na 2x komen klagen toch een nieuwe gehad van de winkel ;)

5. axel

axel Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is een perfect circel schratch. kun je niet naar microsoft want die fout zal al in de xbox krijg ik dan van hun een nieuwe?

6. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want tijdens het spelen mag je de xbox niet bewegen. Dus het is je eigen fout. Het staat zelfs ergens in de regels ofzo dat je hem niet mag bewegen.

Je kan het altijd proberen dus je kan kijken of Microsoft nieuwe geeft maar die kans lijkt me minimaal. Je hebt meer kans in de winkel waar je hem hebt gekocht als daar iemand staat die dom is en niks van xboxen weet.

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    EA Geeft garantie: Achter op het boekje van het spel staat een code. Bel EA Nederland zeg dat je spel het ineens niet meer doet en vraag of je een nieuwe kan krijgen. Geef de code door en je krijgt voor 5 euro een vervangende disc.

EA website:

Laatst bewerkt: 18 dec 2009
  8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Een vriend van me heeft vandaag zijn xbox opgestuurd en krijgt hem nu gratis gerepareerd omdat hij ook een circel scratch op zijn fifa10 had.

Bij microsoft ( aan de telefoon ) zeiden ze dat dit kan gebeuren door slijtage aan de lens waardoor deze iets inzakt en de disc kan raken.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is niet bij deze console het geval. Bij nieuwe consoles is dit opgelost en bovendien is het hier eigenlijk "Eigenschuld", word niet voor niets afgeraden om je console te bewegen als hij aanstaat.

10. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Alsof EA er wat van merkt dat ze 60 euro weggeven. Stel het was jij die een kras op een dvd had? Deed je dan niet hetzelfde?

11. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox opsturen als er niks met de xbox mis is? Nee natuurlijk niet!

De disc proberen op te sturen, natuurlijk wel.

12. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Hij heeft ook een Xbox elite. Zolang hij niet zegt dat iemand de xbox bewoog is het dus precies hetzelfde.

13. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
  14. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij wilt een nieuwe spel, niet zijn xbox opsturen :lol:

15. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ben ook al een tijdje op zoek naar een zaak die met zo'n machientje je disc weer zgan maakt. Ik heb er namelijk wel een aantal die niet meer werken.

16. maybe1984

maybe1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de meeste game manias doen ze dat voor 5 euro geloof ik.

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat is voor gewone krassen toch?

Niet voor die enorme cirkels :)

18. Hannibal Smit

Hannibal Smit stoere bink

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je niet gewoon het spel van een vriend lenen en het op jouw hard-drive zetten en dan alleen jouw eigen disc gebruiken voor het opstarten. Of is hij daarvoor te veel beschadigt?

ik hoop dat dit helpt...

19. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    http://www.noscratch.nl/

20. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan wel goed werken. Mijn PGR 4 is ook kapot en flink bekrast, maar als ik via een vriend de game op mijn HDD zet, kan ik met mijn exemplaar gewoon de game spelen.

Of terug gaan naar de winkel. Je hebt je game immers nog maar 2 weken nu. Al zal de winkel niks vergoeden, maar je kan het altijd proberen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina