Te ruil: Dragon Age Origins. In perfecte staat, heeft mn xbox sinds aankoop nog niet verlaten . Ik ben uitsluitend geinteresseerd in Modern Warfare 2. Note: ik ben eerder opgelicht op dit forum door iemand op de trusted list. Ik ruil daarom het liefst face-to-face (omg utrecht). Ik heb ook eens afgesproken een game eerder op te laten sturen waarna ik mijn game direct na ontvangst weer terug stuurde, dit is natuurlijk ook mogelijk. Telefonisch contact altijd van te voren even mogelijk. Voor de rest heb ik 5 goede deals gehad met users van dit forum...
Ik heb gelezen dat je alleen Modern Warfare 2 wilt hebben, toch maak ik een ander aanbod. Aangezien ik Modern Warfare 2 nog speel. Spellen die ik in mijn bezit heb en bereid om te ruilen: Operation Flashpoint: Dragon Rising GTA IV: Liberty City Stories Red Faction: Guerilla The Godfather II Army of Two Left 4 Dead Fallout 3
Opertion Flashpoint heb ik zelf ook al te ruil, fallout heb ik al gespeeld en de rest vind ik niet zo interessant helaas... Mocht je MW2 toch willen ruilen dan hoor k he wel. Groet.