[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door WOUW5, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je ff niet maargoed, ik vind HQ Pro dus verneukt in MW2.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je vind HQ verneukt omdat je waarschijnlijk 1 potje tegen gasten hebt gespeeld die Akimbo gebruikten. Beetje laag.
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets van 5 potjes gespeeld en elke keer zaten er 1887's en silenced shotguns in.
     
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    En nu zijn silenced shotguns ook voor noobs?
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dan kan je hieruit toch niet concluderen dat HQ verneukt is ? Tss...5 potjes.
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem niemand noob, ik vind HQ alleen verneukt omdat iedereen of met 1887's rondloopt of met een silenced shotgun. Ik vond het leuker in Cod5.

    Als je na 5 potjes concludeert dat het merendeel met shotgun's rondloopt heb je ook vrij weinig zin om HQ te blijven spelen.
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, het aantal mensen die enkel met model 1887 rond rennen zijn wel erg extreem op het moment.
    Mensen die enkel met een model 1887 rond rennen zijn echt idioten.
    wtb fix
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hopelijk deze week nog.
     
  9. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Je kan een glitch doen dat je private match speelt met dubbel xp, dan boost je gewoon met akimbo p90, riot shield and one man army en dan ga je kapot snel lvl. Boven de 180000xp per potje.

    Als je publics kut vind waarom ga je dan geen GB spelen? Kan je alles wat je kut vind uitzetten.
     
  10. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies en op youtube staan gewoon tutorials hoe je die hack uitvoeren dus de noobjes die willen levelen doen dat dan ook zeer graag.

    Waar een wil is, is een weg :)
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar, wat is de fun?8)
     
  12. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    haha net zo'n domination game op RUST, nuke gehaald, kwam er in loop naar boveen pak een fmas op en schiet 7 mensen neer, de rest deed men harrier en chopper gunner. Al die mensen zo kwaad :D
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Had net 50-4 op Afghan, twee keer AC130. Alleen jammer dat ze met z'n allen die grote bunker ingingen :p
     
  14. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    net de 1887 unlocked. maar zo goed vind ik hem niet eens ja je hij schiet wel ver dat wel. maar hij reload zwaar langzaam dus als er 2 of meer mannetjes aankomen ben je de lul.
    ik vind die ranger veel chiller. kan je 4 keer supper snel schieten en ook nog een kant reloaden zodat je met die ander je nog kan verdedigen.
     
  15. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteravond prestige, vanochtend een half uurtje gespeeld en nu alweer level 10. Tering wat gaat dat snel. En het beste is, het plezier is weer meer omdat het nu tamelijk fris weer aanvoelt. En extra class, challenges en emblem_O_.
     
  16. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Had ik paar dagen terug ook.. Potje was net begonnen. Haalde een harrier, 5 kills =AC130.. Nuke en iedereen begon te zeiken.. Duurde misschien 7 minuten ofzo.
     
  17. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, iedereen gaat dan dik janken:lol: Ik had laatst wel 15 a 20 Free For All matches gedaan met 18 man, serieus wat was dat vet:9
     
  18. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat ik graag wil weten: wat is jullie level, kd ratio en favo map? En speel je voor punten/kd ratio of fun?
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Level 70 geen prestige, K/D = 2,01, favo map verschilt want ik vind er wel meerdere erg sterk.
    En ik speel om te WINNEN. Hoe boeit me niets, maar als we 200-195 bij Domination verliezen word ik wel ff leip.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben nu 2e prestige level 61 en ik speel zeker voor de fun. Als ga ik drie keer zo vaak dood als dat ik iemand kill, dan heb ik het nog naar mijn zin (meestal :+). Favoriete map... Ik denk Terminal, maar Favela en Invasion zijn ook erg vet. K/D= 0,85, maar die heeft in mijn geval weinig betekenis, omdat ik nog drie broers(tjes) heb die ook op mijn profiel spelen.

    Edit://

    Ook al ga ik vaak dood, probeer wel altijd te winnen.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina