1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Street Kings heb ik hier ook nog om eens te kijken.
    Requim for a dream is inderdaad tof. Leuke stijl waarin ze het gefilmd/gebracht hebben en goede soundtrack. Moet hem ook nog maar eens voor een leuk prijsje opzoeken, zie dat ik hem hier niet op dvd heb.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    14 januari wordt ie gereleased volgens bol.com
    ik vind 72min eigenlijk wel erg kort voor een film, ze hadden er best een kwartiertje bij kunnen doen :)
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Donnie Brasco gezien. Ik had de film nog nooit gezien, maar erg toffe maffia film. Er komt minder geweld in voor (op het einde pas) dan in andere maffia films, maar het verhaal zelf is goed en wordt goed vertelt. Aanrader.
    8,5/10
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja RFAD is zwaar fucked up, op een positieve manier. Nou ja positief..je vat em wel ;). Toen ik die film afgekeken had een hele tijd terug, toen gingen er wel allerlei dingen in mijn kop rond, niet gestoorde idééen ofzo,maar ik wilde nog niet gaan slapen zeg maar, had er een naar gevoel bij. Heel knap dat een film dat kan doen bij mij vind ik, maar naar was het zeker te noemen. Einde was ook echt niet zo'n happy ending dacht ik...toch?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee niet echt nee :9
    Ziekenhuis, gekkenhuis, prostitutie.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Had hetzelfde,kon er ook niet van slapen.
    Echt een film die je een beetje aan het denken zet hoe fucked up dingen kunnen gaan.
    En nee einde is zeker niet happy end...
     
  7. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Law abiding citizen : Echt een prachtige spannende vette thriller. Absolute aanrader. 10/10
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    hmm ben benieuwd dan naar Requiem for a Dream. Heb hem hier liggen misschien dat ik hem vanavond ga kijken.

    En Law abiding citizen heb ik vorige week ook gezien. Vond hem heel goed. 9

    Star Trek Houd helemaal niet van de serie. Had hem ook nooit gekeken als ik de goede reacties hier erover had gelezen dat een niet star trek kenner de film vet vond. Goed actie en special effects. 8
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.468
    Ik zou hem niet gaan kijken als je een beetje down bent. :+
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand:

    [​IMG]

    Al gezien?
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Over Requiem for a dream, als je die goed vond check dan ook Pi.
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  12. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb deel 1 niet gezien maar 't feit dat ze John Cena (een C-acteur/worstelaar) geeneens terug konden krijgen zegt al genoeg over wat dit zal gaan blijken.
     
  13. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Requiem for a dream heeft nou niet echt een ideaal feel-good happy ending nee.. reminder voor degene die hem al gezien hadden:

    De een eindigt in de prostitutie, de ander in de gevangenis, de oude vrouw in het gekkenhuis en bij de andere word zijn arm geamputeerd en eindigt hij inderdaad in het ziekenhuis. Z'n vooruitzicht is ook niet positief, zal ook nog wel wat jaartjes gevangenis worden _0/
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0

    Hahaha deze film heb ik laatst gekeken. Alleen de eerste 20 minuten weliswaar, maar wat een feest. Ik moet eerlijk toegeven dat het niet eens heeeel slecht is. De dialogen zijn redelijk dramatisch, maar het acteerwerk was bij vlagen nog wel oke. Ik heb alleen geen plannen om 'm ook af te kijken.
     
  15. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Van het weekend in Den Haag Spui (Pathe) Avatar3d gezien...

    nou je moet die film gewoon zien klaar, ik ga er niets over zeggen behalve dat deze film 3D to the next level brengt! Ik heb intens genoten van het verhaal/graphics etc. Een absolute topper!

    9,5/10
     
  16. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey ik was dus van plan om naar Amsterdam te gaan om daar avatar in imax 3d te zien. Wat ik me af vroeg is, is het daar nou zo druk dat je een kaartje moet bestellen? Ben van plan om woensdag te gaan en blijkbaar krijg je geen recht op bijvoorbeeld studentenkorting als je online besteld. Is er zowiezo studentenkorting?
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Alleen tijdens werkdagen krijg je studentenkorting, op vertoon van OV.
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Net Cranked 2 gezien, zeker vet!!
    Alleen wordt die hoer irritant, lijken alle vijanden op elkaar en is die power ranger scene tegen die smileyface wat over the top.
     
  19. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Vanavond naar Avatar 3D, ik heb er dik zin in _O_
     
  20. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Full Metal Jacket

    Deze film is baas_O_ Zonder twijfel een van de beste films die ik ooit gezien heb. Het heeft gewoon alles in zich: actie, humor, horror, pychologie, maatschapijkritiek, sfeer en ook heel goed geacteerd. Deze Vietnam film vind ik een verreweg beter dan een film zoals "we were soldiers", en kon er zelfs meer van genieten dan "The Deer Hunter". Ik raad iedere serieuzere film kijker aan deze film te zien:thumbs: 9/10

    The Deer Hunter
    Opnieuw een vietnam film, en opnieuw erg goed. Niet je standaard oorlogs film (FMJ trouwens ook niet), en daarom niet geschikt voor iedere kijker. Helemaal zijn tijdsduur (182 minuten!) zal veel mensen afschikken. Ook ik vond vooral het eerste uur echt te langdradig.
    Verhaal gaat over een groep vrienden en hun omgeving. Je leert iedereen uitgebreid kennen in het eerste uur van de film, waarin het wel duidelijk wordt dat ze niet bepaald een spannend leven hebben. Een paar besluiten daarom naar Vietnam te gaan, met alle f*cked op gevolgen van dien. Meer zal ik niet over het verhaal vertellen, behalve dat het erg orgineel is. Verder is ook het acteerwerk, met name van de Niro, heel erg goed.8/10

    Verder ook nog op aanraden van dit forum:
    Law Abiding Citizen
    Prima film. Vond hem op geen enkel punt heel goed, maar ook zeker niet slecht. De "grote plot twist" was wel echt te voorspelbaar, en daarbij ook totaal ongeloofwaardig. 7-/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina