Console dlc licenties

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tha Great One, 22 dec 2009.

1. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    hallo allemaal,

ik heb even een vraagje, ik heb namelijk in totaal 3 consoles gehad 1tje is kapot gegaan de ander is verkocht en de 3e gebruik ik nu.

het probleem is ik heb namelijk al is 1 keer die licentie overgezet naar de 2e console en nu wil ik het weer doen naar me huidige console en dat laat ie niet toe.

ik had al begrepen dat het maar 1 keer per jaar kan maar dit was ik helemaal vergeten toen ik die console verkocht is er nu geen andere manier om het over te zetten want ik ik heb geen zin om te wachten tot volgend :'-(

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Dus er zit vrees ik niets anders op dan te wachten. Je zou misschien xbox support kunnen bellen maar aangezien ze ergens vermelden "*Note: Xbox support cannot perform multiple transfers in a year for retail purchases, we can help you only if a repair was involved." vrees ik dat je daar ook bot zult vangen.

Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  3. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    thnx voor je antwoord

maar het is al opgelost bij xbox zelf heb ik mijn situatie uitgelegd en ze gaan er persoonlijk voor zorgen dat de licenties over worden gezet naar me 3e console;)

4. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Netjes, dus je hebt ze opgebelt?

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ja klopt ik heb ze opgebeld, dus mensen met het zelfde probleem ik zou gewoon xbox bellen ze hebben zelf bij mij aangegeven dat het "1 keer per jaar" gedeelte niet meer van toepassing is ....het zou dus nu meerdere keren per jaar moeten kunnen

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmm dat is interessant

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Inderdaad, als dat zo is mogen ze wel dat wel aanpassen op Xbox.com. Overigens vind ik 12 maanden wachten wel erg lang imo. Ik heb het ook pas net alle DLC & Arcade Games overgeplaatst op mijn nieuwe 360.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou je het kunnen melden als dit gebeurd is? Ik zit namelijk nu met hetzelfde probleem. :)

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    het is opgelost ik kan nu gewoon al mijn dlc gebruiken op al mijn accounts (y)

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Dus het enige wat je moest doen was de klantenservice bellen, en dan toets 1 Xbox 360 console ofzo? Leg eens uit wat je moest doen. ;)

11. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    umm het was volgens mij toets 2 voor xbox 360 console, toen kreeg ik zo n mannetje aan de lijn die gaat dan alle obvious problemen met je doornemen toen ik hem eindelijk had uitgelegd dat ik dat allemaal had geprobeerd werd ik doorverbonden naar de 2e lijn.

Die snapte meteen wat er was en beloofde mij dat het binnen 2 dagen werd opgelost en dat werd het ook.

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nice, dan zal ik na de kerst wel even bellen, bedankt!

Deel Deze Pagina